• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Ik vind de sims 2 leuker dan 3. :'D En met die vlammenwerpers gaat het altijd mis, serious. D:

    Ik doe meestal bij de sims 3 "testingcheatsenabled true" en als je dan met je rechtermuis op het brievenbusje klikt, kun je ervoor zorgen dat ze geen behoeftes meer hebben. Dus die van mij hebben meestal een perfect leventje en studeren hun hele leven zonder iets anders te doen ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    moet hier nu trouwens aan denken;


    & serieus XD ik dacht vroeger echt dat er aliëns waren of zo die ons bespeelde XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nu wil ik echt sims spelen :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oppugno schreef:
    Ik doe meestal bij de sims 3 "testingcheatsenabled true" en als je dan met je rechtermuis op het brievenbusje klikt, kun je ervoor zorgen dat ze geen behoeftes meer hebben. Dus die van mij hebben meestal een perfect leventje en studeren hun hele leven zonder iets anders te doen ^.^


    Haha, dat doe ik ook altijd. En dan zorg ik ook nog wel eens dat ze een hele serie exen hebben. XD


    26 - 02 - '16

    Ik deed ook altijd met van die cheats, en dan ging ik altijd van die hele mooie hele grote huizen maken. En mn sims ging altijd vreemd met echt tien sims tegelijk. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    Ik deed ook altijd met van die cheats, en dan ging ik altijd van die hele mooie hele grote huizen maken. En mn sims ging altijd vreemd met echt tien sims tegelijk. :W


    Mijn sims is een keer vreemd gegaan terwijl haar recente vriendje voor haar neus stond. En die was overemotioneel, dus die moest de hele tijd janken. Niet te filmen :')


    26 - 02 - '16

    Mozart schreef:
    Ik deed ook altijd met van die cheats, en dan ging ik altijd van die hele mooie hele grote huizen maken. En mn sims ging altijd vreemd met echt tien sims tegelijk. :W


    mweh mijn poppetjes gingen vreemd zonder dat ik het door had..

    ging ik met man en vrouwtje naar kerkhof, en man stond bij vijver, loopt die vrouw boos te doen. Betrapt op vreemdgaan o-O
    vreemd gaan met wie ? O_O een kikker? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zodra ik sims huisdieren heb ga ik weer sims spelen (bloos)


    -

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    Mijn sims is een keer vreemd gegaan terwijl haar recente vriendje voor haar neus stond. En die was overemotioneel, dus die moest de hele tijd janken. Niet te filmen :')

    Oh, geweldig :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Midna schreef:
    (...)

    mweh mijn poppetjes gingen vreemd zonder dat ik het door had..

    ging ik met man en vrouwtje naar kerkhof, en man stond bij vijver, loopt die vrouw boos te doen. Betrapt op vreemdgaan o-O
    vreemd gaan met wie ? O_O een kikker? o-O

    HAHA, misschien met van die geesten? Die zijn echt weird daar :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    (...)
    HAHA, misschien met van die geesten? Die zijn echt weird daar :W



    Het was overdag XD dus veel om vreemd mee te gaan was er niet alleen die verlepte vissen in het water xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)


    Het was overdag XD dus veel om vreemd mee te gaan was er niet alleen die verlepte vissen in het water xd

    hm okeay. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Starkiller schreef:


    LOL.

    Dit topic is erg, nu krijg ik weer zin om sims 2 te spelen, maar de comp is al een jaar stuk. XD

    Een keer had ik een familie, maar ik vond de man stom, dus liet ik ze scheiden. De vrouw nam de zoon en dochter mee en ging wonen bij een volstrekt vreemde voor haar, waarbij ik haar verliefd liet worden op de man en ze liet trouwen. Toen werd zij zwanger en kreeg ze een tweeling, twee meisjes. Ik vraag me alleen een beetje af wat zij heeft gedaan terwijl ik niet keek, want in de stamboom stond dat de man niet de vader was, maar een vrouw die haar aartsvijand was. XD
    Verder heb ik eens een oude dame gemaakt die alle kinderen in de buurt weghaalde en vermoordde...
    Sims is awsome.

    conclusie na lezen van dit hele topic: sims is een moordspel.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    LOL.

    Dit topic is erg, nu krijg ik weer zin om sims 2 te spelen, maar de comp is al een jaar stuk. XD

    Een keer had ik een familie, maar ik vond de man stom, dus liet ik ze scheiden. De vrouw nam de zoon en dochter mee en ging wonen bij een volstrekt vreemde voor haar, waarbij ik haar verliefd liet worden op de man en ze liet trouwen. Toen werd zij zwanger en kreeg ze een tweeling, twee meisjes. Ik vraag me alleen een beetje af wat zij heeft gedaan terwijl ik niet keek, want in de stamboom stond dat de man niet de vader was, maar een vrouw die haar aartsvijand was. XD
    Verder heb ik eens een oude dame gemaakt die alle kinderen in de buurt weghaalde en vermoordde...
    Sims is awsome.

    conclusie na lezen van dit hele topic: sims is een moordspel.


    o-O een vrouw.. heeft een tweeling met een aartsvijand vrouw..
    Volgens mij heb ik wat gemist met biologie XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you