• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Funnybot schreef:
    (...)

    ze pijnlijk vermoorden is veel leuker(duivel)






    That is so damn true


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Die opclown iets van Saw doet me denken aan m'n leraar wiskunde die ik op de middelbare had:X


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    Die opclown iets van Saw doet me denken aan m'n leraar wiskunde die ik op de middelbare had:X


    'Let the test begin'(duivel)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Funnybot schreef:
    (...)

    'Let the test begin'(duivel)




    Dat zei hij ook werkelijk, en hij keek m'n beste vriend en mij dan echt eng aan want hij weet dat we wis haten


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik hou van sims.. alleen bij sims 2 had mijn draakje me huis in de fik gezet.. komt de brandweerman.
    Wat ging hij doen? van de glijbaan in het zwembad -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb de sims nooit gespeeld, maar ik vind het wel grappig om dit topic te lezen. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Och, zoveel dingen. Dat de vrouw de peuter in haar armen had, en er brand uit brak en ze peuter neerzette in de vlammen en er zelf bij ging staan gillen :x
    Tijdens een bruiloft ook nog de andere geliefde van die man uitnodigen, zodat hij uiteindelijk alleen eindigde. -dat was zo grappig-.
    En ik heb mijn Sims op heel veel manieren vermoord, omdat dat leuk is om te doen, maar zodra je eindelijk een familie hebt die je helemaal in leven wilt laten, valt er zo'n domme satelliet op hun kop :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Midna schreef:
    Ik hou van sims.. alleen bij sims 2 had mijn draakje me huis in de fik gezet.. komt de brandweerman.
    Wat ging hij doen? van de glijbaan in het zwembad -.-

    xD moet maar niet in het echt gebeuren


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik verveelde me en we hadden teveel kinderen, dus toen heb ik een paar kinderen de doodsstraf gegeven, waardoor de rest ook verdrietig werd en toen moesten er een paar kinderen het leger in, dus hadden we geen kinderen meer ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik verveelde me en we hadden teveel kinderen, dus toen heb ik een paar kinderen de doodsstraf gegeven, waardoor de rest ook verdrietig werd en toen moesten er een paar kinderen het leger in, dus hadden we geen kinderen meer ^.^


    Sims 1 nostalgie:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nu heb ik door dit topic ook zin om sims te spelen maar ik moet leren en als ik het dan speel is het na tien minuten alweer saai.


    As travars

    Oh ja
    Ik had dus een Sim. Ze ging trouwen , maar op de bruiloft liep ze te zoenen met de beste vriend van haar verloofde en de broer van haar verloofde. Ook had ik een keer een butler, die nik deed en er was bij mij een regel: 'Als je goed je werkdoet krijg je een groter kamertje met een groter bed.' maar hij deed niks, hij at gewoon alleen maar wat eten


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Als ik een huis had gebouwd voor een familie vergat ik altijd de telefoon en brandmelder dus als dan het fornuis in fik stond gingen er sommige familie leden dood omdat ze niet in de tuin wouden gaan staan maar bij het vuur gaan gillen.

    Of ik zette sims in een kamer, verwijderde de deur, zette er een vuurpijl in en liet ze die afsteken toen verbrandde ze.


    (Be)lieve in (you)rself

    Funnybot schreef:
    (...)

    Sims 1 nostalgie:Y)

    Ja haha =P

    Nu heb ik sims 3 en heb ik één huis waar ik heel veel kinderen adopteer en dan laat doodgaan, dus is er een massagraf en één overlevende die heel verdrietig is =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    AppleStrudel schreef:
    (...)
    xD moet maar niet in het echt gebeuren


    Nja denk niet dat er in het echt een draak me huis in de fik steekt ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you