• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Roux schreef:
    Omg, ik lig echt plat bij dit topic, omdat ik het helemaal voor me zie. :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Countenance schreef:
    (...)
    Twee :'D


    Geef mij die cheat even :'D

    Starkiller schreef:
    (...)

    Geef mij die cheat even :'D

    Bij sims creëren, tik je bij eht cheat-venster in 'Boolprop testingcheatsenabled true' en dan bij achternaam N en dan kies je een volwassen poppetje en helemaal achteraan bij kledingsets en kapsels staan konijngenpakken onderdelen (Je krijgt ook andere creepy kleding, zoals magere heijn en ontzichtbaarheid, male-zuster-?-) :'D
    Achteraf kun je de achternaam nog wijzigen :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Bij sims creëren, tik je bij eht cheat-venster in 'Boolprop testingcheatsenabled true' en dan bij achternaam N en dan kies je een volwassen poppetje en helemaal achteraan bij kledingsets en kapsels staan konijngenpakken onderdelen (Je krijgt ook andere creepy kleding, zoals magere heijn en ontzichtbaarheid, male-zuster-?-) :'D
    Achteraf kun je de achternaam nog wijzigen :3
    Je kunt ook op Shift + N klikken, dan heb je die pakjes ook. Tenminste... in sims 2. Van sims 3 weet ik het niet.


    Life is hard and then we die

    Ach, ik had een keer een enorme stamboom, en toen ging een van de aangetrouwde vrouwen vreemd met een van de zoons van de personen waarmee ik begon. Bam, ruzie. :') Daarna kwam een van de aangetrouwde mannen en die ging er vandoor met de moeder. Bam, nog meer ruzie. De sims is zó leuk :3


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ach, ik had een keer een enorme stamboom, en toen ging een van de aangetrouwde vrouwen vreemd met een van de zoons van de personen waarmee ik begon. Bam, ruzie. :') Daarna kwam een van de aangetrouwde mannen en die ging er vandoor met de moeder. Bam, nog meer ruzie. De sims is zó leuk :3
    Dat klinkt zoooo gaaf :'D


    Life is hard and then we die

    Omg, ik heb echt lang geen sims gespeeld,
    hihi
    alleen heb ik iets verkeerds gedaan waardoor mijn laptop het halverwege afsluit,
    ik ga nog bedenken wat voor geks er gebeurd is bij mij sims


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mijn sim was heel agressief en die wilde een aardsvijand. Toen had die dus zo'n vrouw in elkaar geramd, wilde die een baan. Was die aardsvijand zijn baas... Ooops XD

    En ik had ook een keer een homo-sim gemaakt en die zat te cheaten met allemaal mannen die al getrouwd waren.. :S


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je kunt ook op Shift + N klikken, dan heb je die pakjes ook. Tenminste... in sims 2. Van sims 3 weet ik het niet.

    Niet als die cheat niet aan staat, toch? :'D


    Let it come and let it be

    Dilemma schreef:
    Ach, ik had een keer een enorme stamboom, en toen ging een van de aangetrouwde vrouwen vreemd met een van de zoons van de personen waarmee ik begon. Bam, ruzie. :') Daarna kwam een van de aangetrouwde mannen en die ging er vandoor met de moeder. Bam, nog meer ruzie. De sims is zó leuk :3

    Lol, mijn sims lopen altijd boos weg na een gevecht met elkaar en dan komen ze nooit meer terug? :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Niet als die cheat niet aan staat, toch? :'D
    Geen idee, ik doe het altijd per ongeluk XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Geen idee, ik doe het altijd per ongeluk XD

    Ik heb zojuist een zombie-sim gedownload met maar één been, het andere been is een afgekloven stuk bot (cat)


    Let it come and let it be

    Ik had voor de lol een familietje gecreerd(Normaal maak ik gewoon 2 zussen en een dochter), maar die oma was al na 30 dagen dood. Die opa ging om het nog beter te maken 'intieme' dingen doen met de moeder en toen de bruiloft van de dochter was ging die dochter nog even 'intieme dingen' doen met haar broer.
    Het was niet mijn fout


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Geef eens alle cheats die jullie kennen. -wbw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Motherlode - Geld
    testingcheatsenabled true (Daarna shift+brievenbus) Gemoedsstandsbeheer enz.

    (Meer weet ik er niet)


    26 - 02 - '16