• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Ik ga op de sims altijd een doolhof huis maken en dan stop ik er heel veel sims in, en dan moeten ze daar maar overleven zonder voedsel of wat dan ook.. en soms doe ik er wat haarden bij zodat de boel in de fik vliegt en het een dead maze is.. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Whaha! ik zie het al voor mij!
    Ik had dat ook eens. Dat was in een van die standaardhuizen. De keuken & living waren in één kamer, maar zo verschillend uitzicht en zukke shit. Ik had zo'n perfect familietje: man, vrouw, kind.
    De man was aan het koken... De vrouw was vrienden aan het maken. Ik dus denken bij zoenen: "yeah, right, alsof ze dat gaan doen" dus ik klikte daarop en begonnen ze wel te kussen! die man kwam toen aangelopen en toen schoot het aanrecht enzo in brand. Liepen ze ernaartoe en stonden ze dan ook in brand. (ik had geen brandalarm) Toen was iedereen dood :Y) en het kindje werd opgehaald door de sociaale dinges. Dat was een klotedag


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wou dat het kindje niet werd weggehaald dus ik sloot het op in een kamer boven en verplaatsen de trap. Niemand kon er bij :'D, daarna werd het geteleporteerd :c.


    Shoganai i ne~

    ahhahah
    oke
    Mijn sims ging in de sims 3 haar taart uitblazen, maar dat ding vloog alleen in brand. Dus de volwassen sims moest het opruimen en ik moest er een nieuwe bij kopen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jep, mijn sim was een keer bevallen van een onzichtbare baby. Weet je wel niet hoe frustrerend dat is, ze legt dat kind ergens op de grond en ik ben het kwijt D: En ze is een keer bevallen van een tweeling waarvan de ene half wit was (echt wit) en de ander bestond uit bruine balken O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omg, dit is grappig. Mijn vadersim en de schoonzoonsim hadden samen O jaa. Dan wou de moedersim het oprecht uitmaken. Dan, uiteindelijk is iedereen nog samen gebleven, na 2 (echte) uren hadden een neef en een nicht samen O jaa. D:


    Owl you need is love.

    heb eens gehad met sims 1..
    en ik wist nog niet hoe je een hek of een zwembad moest verwijderen.
    en 1 kant hek andere kant zwembad en dan 1 strokje om te lopen
    de hond lag daar, met aan beide kanten zo'n skeletschoonmaakster.
    Toen ging me hond dood, stomste dag oooit D:

    of me katten gingen altijd dood, terwijl die etensbakjes vol waren..
    & toen mocht ik van me oma geen sims meer spelen.. of tenminste geen katten. Want ik kreeg er nachtmerries door xd
    -we woonden toen bij me oma, lang verhaal-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had ook eens 4 kleine kamer-eilandjes gemaakt. Dus de vadersim stond op een oppervlakte van 4 vakjes, met een vissekom. De moedersim stond even verder ook in een kamertje met dezelfde oppervlakte en een vissekom, hetzelfde voor de 2 kinderen. ik gaf hun geen ramen en geen deuren. Dan maaktte ik voor de rest van de kavel alleen maar water. Ze hadden allevier watervrees dus zwemmen zouden ze niet :'D. Dan gaf ik hun 4 ramen, zo van die brede die de hele muur bedekken. MUHAHA. Allemaal gestorven van de honger. Niet van eenzaamheid, want ze hadden nog een vis (:


    Owl you need is love.

    Diminuendo schreef:
    Ik had ook eens 4 kleine kamer-eilandjes gemaakt. Dus de vadersim stond op een oppervlakte van 4 vakjes, met een vissekom. De moedersim stond even verder ook in een kamertje met dezelfde oppervlakte en een vissekom, hetzelfde voor de 2 kinderen. ik gaf hun geen ramen en geen deuren. Dan maaktte ik voor de rest van de kavel alleen maar water. Ze hadden allevier watervrees dus zwemmen zouden ze niet :'D. Dan gaf ik hun 4 ramen, zo van die brede die de hele muur bedekken. MUHAHA. Allemaal gestorven van de honger. Niet van eenzaamheid, want ze hadden nog een vis (:


    Ik sluit ze ook altijd op :Y).

    StarSparkle schreef:
    Ik wou dat het kindje niet werd weggehaald dus ik sloot het op in een kamer boven en verplaatsen de trap. Niemand kon er bij :'D, daarna werd het geteleporteerd :c.


    Dát heb ik ook altijd.

    Sock schreef:
    Ik ga op de sims altijd een doolhof huis maken en dan stop ik er heel veel sims in, en dan moeten ze daar maar overleven zonder voedsel of wat dan ook.. en soms doe ik er wat haarden bij zodat de boel in de fik vliegt en het een dead maze is.. x']


    En dát, doe ik nu altijd. :Y).

    Oh, ik ken nog een heel handige cheat om geld te winnen. Bij the sims 3.
    shift+ctrl+c , dan 'motherlode' typen en dan krijg je 50.000 euro (:


    Owl you need is love.

    Er ontstond vuur in het huis doordat de babysitter ging barbeaucen (nee, het is niet goed geschreven nee). Maar er ontstond dus vuur, mijn sims poppetjes werden hysterisch en daar hing geen brandalarm. En die sims konden de brandweer niet bellen omdat ze zo hysterisch aan het doen zijn. Er waren er dus 2 dood, en ja als ik het niet opsloeg was het kind wat ik had ongeboren enzovoort. Dus ja, heb ik maar opgeslagen. Ach ja, het is ook wel leuk voor de verhaallijn.


    <3

    Funnybot schreef:
    dit vond ik op tumblr en ik vond het wel toepasselijk:





    Stiekem doe ik dat ook altijd (wbw)