• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - abbo en ik kan niet wachten ^^ -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ABO en we mochten vandaag toch al beginnen? Misschien nu al :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    - Uhuh, maar ik wacht liever totdat er meerdere mensen zijn. Anders loopt iedereen meteen een pagina achter, ofzo :'] -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abo!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jullie mogen al beginnen hoor (;


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn Brooks

    Met een diepe zucht rolde ze zich op haar rug, haar kaken deden zeer en haar mond voelde droog. Het duurde even voordat ze haar ogen goed en wel open had en een diepe frons verscheen op haar gezicht. Waar werd ze nu weer wakker? Ze draaide haar hoofd opzij, de jongen die langs haar lag kwam haar totaal niet bekend voor, en ze kreunde. Zachtjes duwde ze zichzelf overeind en liet haar benen uit het bed glijden. Met haar handen wreef ze over haar slapen heen en vervolgens masseerde ze haar kaken. S’ochtends als ze opstond had ze altijd een hekel aan wat ze de avond van te voren gedaan had, in zoverre ze dat nu nog wist. Waarschijnlijk hetzelfde recept, veel alcohol en altijd gemixt met een paar lijntjes, om vervolgens in bed te duiken met een volslagen vreemde omdat haar lijf hunkerde naar lichamelijk contact. Ze zuchtte nog een keer, graaide haar kleren van de grond en glipte de slaapkamer uit, opzoek naar een badkamer waar ze zichzelf vlug kon opfrissen om daarna het huis in stilte te verlaten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ghihi. Ik volg Kaitlynn's voorbeeld. Goedkoop ergens anders slapen, gihhi :'D.

    Madeline
    Ze rolde rond op haar buik, en werd wakker. Toen ze opzij keek besefte ze zich de nacht ervoor. Ze gaapte, en rolde de deken om haar naakte lichaam. Ze stapte de douchekabine in, en nam een warme douche. Ze droogde zichzelf af, en deed haar haren. Waar had ze haar kleding gelaten? Op de grond zag ze haar ondergoed en bh al liggen. Slaapdronken glimlachte ze loyaal naar de jongen die nu op één arm leunde en geamuseerd naar haar keek. Ze bukte, nam haar ondergoed op en trok het net als haar bh aan. Haar afgeknipte shorts lagen op het bed, en haar laag uitgesneden, skatershirt lag nog op de grond. Na alles aan te hebben gedaan, deed ze haar make-up. Haar vingers gleden over de parfums. Ze glimlachte flauw en mixte het een en ander. Uiteindelijk trok ze haar vans aan, en bukte ze voorover de jongen. ‘‘Bedankt.’’ Glimlachte ze, waarna ze haar eerlijk verdiende geld inde. Ze pakte haar skateboard van de grond, en liep naar beneden, waar de deur met een doffe klap in het slot viel. Het was nog vroeg. Ze grijnsde, en skate richting de stad.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik was btw Jackal. :Y)

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Met pijn in mijn ogen klom ik uit mijn bed, en staarde naar het spiegelbeeld van mezelf. Ik pakte een doosje pillen, en haalde er twee uit het doosje, om ze vervolgens mijn hand in te kappen, en in te nemen. Een valse kalmte stroomde door mijn aderen, en ik opende de dag officieel door een lijntje coke te nemen, en een kop koffie.



    Helena Cherry Sullivan ~


    De hele nacht was ik op geweest, en nu was ik dan ook doodop. Ik krabde achter mijn oor, en vond opgedroogde cocaïne. Het was ooit nat geweest dus. Gelukkig was ik nog steeds aangeschoten van gisteravond, en besloot te dag te beginnen met een bierglas, gevuld met Bourbon. Mijn telefoon trilde ineens. Ik reikte uit op het trillende ding te pakken, en las het smsje dat opsprong. Weer een 17-jarige die ik had versierd..


    Edit: De volgende wordt hij/zij. Geen pov's meer. *O*

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:18 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jaaj :'D.

    Madeline
    Ze opende de deur waar ze officieel woonde met Murlaugh. ‘‘Hee.’’ Glimlachte ze, terwijl ze de deur sloot en haar skateboard tegen de muur zette. ‘‘Mag ik er ook één?’’ Ze ging op de ontbijttafel zitten, en legde de helft van haar net verdiende geld op tafel. Het telde in totaal honderd dollar. Genoeg voor Murlaugh om de dag door te komen. Ze draaide een lok om haar vinger, klopte wat aarde van haar shorts.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Micheal James Lonés
    Ik sluit de club officieel af en loop naar boven waar ik vervolgens gelijk op mijn bed plof. Ik gaap en trek mijn broek en shirt uit. Ik sla de warme dekens om me heen en sluit mijn ogen. De harde bassen bonken nog in mijn hoofd na maar ondanks dat val ik al snel in slaap.

    - Brain Charles Luwissun
    Mijn ogen openen zich langzaam maar ik sluit ze gelijk weer als het felle zonlicht in mijn ogen schijnt. Ik draai me nog een keer op mijn zij en val dan weer in slaap.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh werd ineens verrast door Madeline, zijn huisgenote. 'Hey', glimlachte hij terug, en wees naar het aanrecht. 'Je weet waar 't staat, right?', zei hij, terwijl hij een slok hete koffie nam. Daarna nam hij het geld van de tafel, en stopte het in zijn broekzak. 'Thanks, schat, ik moet zo boodschappen en 'boodschappen' doen, dus een honderdje is wel genoeg, neem ik aan'. Murlaugh stond op, en liep naar de badkamer, terwijl hij zijn shirt al in de keuken uit had gedaan, en zijn broek halverwege de gang liet slingeren. 'Ik ben douchen', riep hij naar de keuken, en stapte in de douche.

    Helena Cherry Sullivan ~


    Onwetend stamp ik naar beneden, en tref daar een meisje aan, slapend op mijn bank. Ik schop haar wakker, en staar naar haar. 'Hey schatje', kreunt ze, en probeert mijn hand te pakken. Ik neem een stap achteruit, en wijs naar de deur. 'Oprotten jij, wie je dan ook mag zijn'.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:32 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    Ze zucht, en rolt met haar ogen. Hij was bot, maar ze deed niets liever dan voor hem zorgen. Ze schudde haar hoofd, en pakte zijn shirt van de grond. Ze volgde hem naar de badkamer, opende de deur. Ze wist dat hij douchte. So what. Ze had al zoveel naakte jongens gezien. She didd'nt care anymore. ‘‘Je weet waar de wasmand is, right?’’ Ze drappeerde zijn shirt overdreven in de wasmand, en sloeg haar armen over elkaar. Zij was waarschijnlijk de enigste die het zo lang met hem uithield.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:36 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ghehe, the cheaper the better, though ;)
    Ik ben er zo ff van tussen, heb een biosje op de planning staan.

    Kaithlynn Brooks

    Eenmaal buiten op straat snoof ze de koele buitenlucht op, haar hoofd begon langzaam te hameren en daar was maar een medicijn voor. Terwijl ze stevig doorstapte, grabbelde ze in haar tas opzoek naar het kleine witte sealtje. "Godverdomme.." mompelde ze zacht toen het tot haar doordrong dat er alles behalve het sealtje in haar tas zat. Ze kreunde zachtjes.. "Heb ik weer.."

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:44 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    Murlaugh Danson Upgraye ~


    Murlaugh keek naar haar, en lachte spontaan. 'Mooi gedaan hoor, meissie, kom hier', grijnsde hij, pakte Madeline beet, en knuffelde haar. Haar kleren waren nu kletsnat, en Murlaugh stond breed te lachen en te grijnzen. 'Ja, ik weet wel waar de wasmand is hoor, schat, maar me uitkleden als ik door het huis loop is leuker'

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:48 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    ‘‘Murlaugh.’’ Kreunde ze zuchtend, en probeerde zich los te wringen. Helaas was hij nogal sterk en.. Nouja, bleef ze daar maar een beetje staan. ‘‘Ik heb al gedoucht.’’ Mompelt ze. ‘‘En ik ga dit zien als aanranding van een minderjarige.’’ Haar serieuze gedoe werd haar uiteindelijk toch teveel, waardoor ze een lachje niet kon inhouden. Haar haren, kleding en sokken waren nu kleddernat. Geweldig. Fronsend als een klein kind keek ze omhoog haar zijn gezicht. Ze had haar armen nog altijd over elkaar geslagen. ‘‘Jij kent echt geen schaamte, hm?’’ Murmelde ze hoofdschuddend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.