• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    GRRRRR schreef:
    (...)
    Dat lukte niet stond er iets was mis met Boolprop:S


    je moet gewoon testingcheatsenabled true
    typen. Meer niet :3


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    (...)

    Haha :3
    Ik heb een keer zwembad gemaakt. De sims daarin gedaan, trapje weggehaald, muur omheen gebouwd, dakje erop. Let the fun begin. :9~


    Ik heb een keer een hele familie in een donker huis geplaatst. Ieder in een apparte kamer en toen alle deuren weg gedaan. En toen wachten tot de dood gingen. (A')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Ik heb een keer een hele familie in een donker huis geplaatst. Ieder in een apparte kamer en toen alle deuren weg gedaan. En toen wachten tot de dood gingen. (A')


    Ze in een piepklein huisje zonder deuren, raam, brandalarm of whatever plaatsen is ook leuk. Dan moeten ze wel klunzig en neurotisch zijn. Dat is zo mooi, dan worden ze helemaal gek. :W


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    (...)

    Ze in een piepklein huisje zonder deuren, raam, brandalarm of whatever plaatsen is ook leuk. Dan moeten ze wel klunzig en neurotisch zijn. Dat is zo mooi, dan worden ze helemaal gek. :W


    Ik had ongeveer het zelfde effect. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Racoon schreef:
    (...)

    je moet gewoon testingcheatsenabled true
    typen. Meer niet :3

    OOOOOOOOOOO
    okiexD
    th


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zit net op mijn eigen laptop Sims te spelen. Ghehe ik ga een familie maken en ik moet nog een plan verzinnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Ik zit net op mijn eigen laptop Sims te spelen. Ghehe ik ga een familie maken en ik moet nog een plan verzinnen.


    Doe gewoon iemand die met iedereen cheat die getrouwd is. Let the drama begin :9~


    26 - 02 - '16

    Ik maakte gister een sim die in het openbaar ging zoenen waar iedereen bij stond, met een man die al getrouwd was. En toen kwam de vrouw van die getrouwde man en die werd helemaal gek want die was neuroot. Toen had ik echt iets van:


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    (...)

    Doe gewoon iemand die met iedereen cheat die getrouwd is. Let the drama begin :9~



    Heb ik al een keer gedaan. Ik had toen ik me verveelde een keer een stamboom gemaakt. Ik pak die e gewoon weer bij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    De man traint al 3 dagen achterelkaar omdat hij niet naar werk moet en de vrouw gaa telkens nar werk en komt terug met promotie, ze speelt ookk nog eens naast de mag gitaar, en de man geniet ervanxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Na een hoop avonturen van Sims voor de grap laten verzuipen heb ik écht eens twee families gemaakt waarmee ik verder wilde. Ze in huizen gepropt, kiddies laten krijgen & alles. Toen waren de twee oudste kiddies volwassen en liet ik ze een relatie krijgen & samenwonen. Guess what... bij het overplaatsen naar hun nieuwe huis liep 't spel vast. Doei Sims. >_____<' *begint niet-zo-vrolijk wer helemaal overnieuw*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Countenance schreef:
    Mijn Vadersim, deed een 'O jaa' met Dochterlief, voor de ogen van Moedersim, en nee, dat was niet mijn schuld :'D

    Hahahahahaha qq


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    dammxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.