• Ik heb even niks even doen, dus wie heeft er een cover nodig?

    Voorbeelden;


    &


    Deze cover is gemaakt met deze foto's :3

    Wat ik nodig heb;
    Titel: [Erop of niet?]
    foto's: [Die moet je zelf hebben, ik zoek ze niet!]
    Extra[?]:


    Nou kom maar op,


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Niemand? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik, ik stuur je zo wel even een pb, ik moet nog even die foto's zoeken dan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik, ik stuur je zo wel even een pb, ik moet nog even die foto's zoeken dan.


    Super, Ik wacht (;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."





    zou je please deze drie plaatjes bij elkaar willen doen, bij het plaatje van de jongen hoeft alleen maar het hoofd. met die titel er bij: your poison is running through my veins.

    alvast dank je wel.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:





    zou je please deze drie plaatjes bij elkaar willen doen, bij het plaatje van de jongen hoeft alleen maar het hoofd. met die titel er bij: your poison is running through my veins.

    alvast dank je wel.


    Mooie foto's, is het miss mogelijk om de laatste te verwisselen voor een andere? ik wil zelf ookwel even kijken. Het is namelijk lastig als ze alletwee donker zijn en dan één wit dat geeft geen mooi effect ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Titel: Nee hoeft niet.
    foto's: Eén en Twee
    Alvast bedankt!



    Big girls cry when their hearts are breaking

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Mooie foto's, is het miss mogelijk om de laatste te verwisselen voor een andere? ik wil zelf ookwel even kijken. Het is namelijk lastig als ze alletwee donker zijn en dan één wit dat geeft geen mooi effect ^-^


    oja is deze dan beter:



    ik zou het dan heel erg fijn vinden als je deze foto andersom draait zodat ze een beetje naar elkaar kijken. en ook zou ik bij deze foto alleen het hoofd willen.

    alvast dankjewel


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik moet nu gaan, Ik begin er later aan.

    x


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Titel: Famous in a Snap (erop graag :))
    foto's: