• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Vandaag ging ik mensen met cheats bij de familie voegen en dan waar iedereen bij stond, oud laten worden en laten sterven. En toen zo'n sim gruwelijk dood zat te gaan met Magere Hein, stond mijn sim te bellen. Fail. XD


    26 - 02 - '16

    Ik heb nu de neiging om de Sims 1 te gaan installeren, lol


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik maak altijd een vrouw met twee kineren (tiener en peuter) en dan gaat de moeder " zeer perongeluk " dood en dan heb ik een tienerouder(:


    Don't dream your life, but live your dream!

    De sims is net een soap die je zelf regisseert(nerd)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ik ben bezig om een vrouw die ik heb aangemaakt steeds met iemand te laten gaan en da opsluiten (duivel)


    Shoganai i ne~


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik ging heel de tijd sims laten sterven, zodat Magere Hein kwam ;p. Toen ging ik met cheats een hechte band maken, alleen toen ik niet oplette gingen ze HET doen... xd.
    En ja toen kreeg mij sim dus een kind van Magere Hein, en zijn hele huid was zwart en ik noemde hem Zwarte Piet_O_


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Als ik sims 2 wil spelen loopt mn laptop steeds vast ): ik ga de sims (1) downloaden misschien doet die het wel.


    (Be)lieve in (you)rself

    Whaha
    dit is 1 keer bij mij gebeurd, mijn nicht was de sims aan het spelen en mijn neef en mijn 3 zusjes en ik keken mee, komt de vader van mijn nicht en neef naar binnen en vraagt, waarom spelen jullie de sims? zegt mijn neef heel droog om te leren hoe het echte leven aan toe gaat.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Stray schreef:
    Ik maak altijd een vrouw met twee kineren (tiener en peuter) en dan gaat de moeder " zeer perongeluk " dood en dan heb ik een tienerouder(:


    Haha, dat doe ik ook wel eens. En dan zitten de kinderen drie simdagen te rouwen om de dode ouders en daarna zijn ze hen al vergeten. O:

    Ik weet ook nog wel dat mijn sim spontaan een baby had gekregen, maar die wilde ik niet, dus wilde ik 'm dood laten gaan. Maar hij kón gewoon niet dood, hoe vaag dat ook klinkt. Hij bleef ikweetniethoelang liggen te krijsen (had mijn geluid maar uitgezet...) en toen hij uiteindelijk werd opgehaald, namen ze de rest van de kinderen van het gezin ook mee! Nah. >_<'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    Haha, dat doe ik ook wel eens. En dan zitten de kinderen drie simdagen te rouwen om de dode ouders en daarna zijn ze hen al vergeten. O:

    Ik weet ook nog wel dat mijn sim spontaan een baby had gekregen, maar die wilde ik niet, dus wilde ik 'm dood laten gaan. Maar hij kón gewoon niet dood, hoe vaag dat ook klinkt. Hij bleef ikweetniethoelang liggen te krijsen (had mijn geluid maar uitgezet...) en toen hij uiteindelijk werd opgehaald, namen ze de rest van de kinderen van het gezin ook mee! Nah. >_<'


    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:04 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    mijn sims poppetje is echt gek die wilt met iedereen het doen o.o in het bubbelbad en in openbare plaatsen :'D. Gestoorde sims :'D


    Shoganai i ne~

    Mijn beste vriendinnetje en ik waren vroeger toen we en jaar of 9 waren helemaal verslaafd aan sims.

    Too many good things have happened. :')

    Bij sims 1 Abracadabra hadden we een witte kat gekocht. Daarna besloten we de kat te veranderen in een sim. We waren wel vergeten dat die man daarna dus door het leven ging met de naam "Pluizebol".


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Mijn beste vriendinnetje en ik waren vroeger toen we en jaar of 9 waren helemaal verslaafd aan sims.

    Too many good things have happened. :')

    Bij sims 1 Abracadabra hadden we een witte kat gekocht. Daarna besloten we de kat te veranderen in een sim. We waren wel vergeten dat die man daarna dus door het leven ging met de naam "Pluizebol".


    Whahaha XD
    Kan meneer pluizenbol even naar kassa1 komen alsjeblieft.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een nieuwe sim die een nerdje is, ze heeft geen behoeftes en ze mag pas weer verder gaan met andere dingen in het leven als ze eerst al d'r vaardigheden voltooid heeft =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...