• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lykos schreef:
    (...)
    haha, nee ik wacht wel, ik moet maar leren minder nieuwsgierig te zijn. Een beetje verrassing is leuk:)


    Dan zou ik mijn pb niet lezen >.<


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik had er niet veel aan. ze moeten zelf creatief zijn (zijn ze ook nog offline:8)

    Lykos schreef:
    ik had er niet veel aan. ze moeten zelf creatief zijn (zijn ze ook nog offline:8)


    Tja >.< Sorry :$


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Tja >.< Sorry :$

    is niet erg, ik moet eigenlijk toch nog veel doen stom werkstuk

    Lykos schreef:
    (...)
    is niet erg, ik moet eigenlijk toch nog veel doen stom werkstuk


    Succes! (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Silver
    Het werd steeds donkerder in de kamer en ik besloot om de kamer te verlaten. Ik liep richting de eetzaal, die al aardig vol was. Ik nam plaats op een van de stoelen en hield me stil terwijl ik stiekem meeluisterde met een paar gesprekken.


    Me so good.

    Nou dan gaan ik jullie -mijn groep- nou even beginnen afbeulen want Ik ben nu wel online, so beware (wbw)

    Valerie Savarin

    Ik wreef in mijn handen en floot even op mijn vingers. Een paar mensen keken op en zuchtend deed ik een stapje naar hen toe. 'Blauwe groep, naar voren.' Als de meesten mij verward aankeken zuchtte ik opnieuw en liep in mijn hoofd de namen na. 'Dat betekent: Gawain Marlon Iolani, Mike kaimana, Hayes Vukovic en Dana Alexia Pippens!' Zo snel mogelijk kwamen ze naar voren. Ik grijnsde breed en bedacht dat we meteen met het leukste konden beginnen. 'Jullie beginnen met jullie om te kleden naar jullie trainingsoutfits en ontmoeten mij buiten aan de grote deur, jullie hebben 10 minuten. Daarna beginnen we met de opwarming.' Even bleven ze staan, niet goed wetend wat precies te doen. 'Wel, hup, hup!'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:08 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    whaha, dit word leuk(lol)

    Gawain Marlon Iolani - havik
    Ik word door een van de trainers omgeroepen en skate naar haar toe, ik zie ook de jongen van daar straks in de bergen kamer. We moeten ons om gaan kleden en dan ons buiten melden. dit gaat nog leuk worden, we mogen in ieder geval naar buiten! Als ze uitgesproken is skate ik naar mijn kamer en kijk welke kleren ik ook alweer aan heb. Eigenlijk zijn dat kleren die ik ook kan gebruiken om in te trainen. Ik wissel alleen even mijn T-shirt en omdat ik nog wat tijd heb ruim ik mijn Dirtboard en Skateboard op. Ik loop naar de ingang waar we ons moeten melden.

    dit wordt inderdaad leuk :'D

    Valerie Savarin
    Gawain kwam als eerste aan. Ik maakte een handbeweging om hem te tonen waar hij kon wachten. De anderen kwamen één voor één aan. ongeduldig keek ik op mijn horloge, tien minuten waren voorbij en de laatste kwam net binnen. 'Net op tijd! Zorg dat,dat niet meer gebeurt! Of ik laat je de hele voormiddag rondjes rennen!' Angstig keek hij me aan en ging bij de rest staan. 'Goed, jullie hebben training tot deze middag. We beginnen met een opwarming van 3 rondes rond het gebouw en daarna gaan we naar één van mijn favoriete plekken.' Ik grijnsde even en duwde de jongeren naar buiten. 'begin maar te lopen, oh en als aanmoediging. Degene die stapt en degene die als laatste aankomt gaat 50 keer pompen. Gewoon, dat je het weet.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gawain Marlon Iolani - havik
    We werden naar buiten geduwd en ik begon te rennen, ik had geen zin in extra training. De buitenlucht deed me goed en ik kreeg na een paar keer ademen meer energie. Ik had er een goed tempo in en de rondjes leken niet erg lang. Na een tijdje had ik het 1ste rondje erop zitten en ook het 2de was snel voorbij. Ik was aan mijn laatste rondje bezig.

    @ Wandless hoe ga je het eigenlijk doen, de rest van je groepje is niet online:X

    Lily Haspers
    'Okeey zijn Maud Fally,Mireille Amelia Scott,Cedric Dean Dux, Noah Morrigan
    er allemaal? ZO ja dan gaan jullie nu ook omkleden. Doe maar een joggingbroek aan of zo trouwens jullie zien maar ik zie jullie straks hier terug.' Ik liep zelf naar mijn kamer en wisselde mijn spijkerbroek om voor een joggingbroek en een makkelijke trui daarna liep ik terug naar de eetzaal.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @Lykos I know, ze gunnen het mij gewoon niet. Nu ga ik even ermee ophouden en vanaf dan schrijf ik als er 3 v/d 5 zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Noah Morrigan

    De andere groep was al vertrokken en nu werd ook ik opgeroepen. Ik had er best zin, dat moest ik toegeven, al wist ik niet wat me te wachten stond. Ik trok snel wat aan en haastte me terug

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:58 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lily Haspers
    'Jij bent zeker Noah? Ik ben Lily.' Ik stak mijn hand uit.
    'Je moet blij zijn dat je niet bij Val zit die gaat de anderen afbeulen maar ik ben altijd heel aardig hoor.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."