• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 11 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert

    Trainers (3):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:37 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    je weet dat nog niet alle jongere in de eetzaal zijn hé??

    Lykos schreef:
    je weet dat nog niet alle jongere in de eetzaal zijn hé??


    Dat is ook niet nodig (:
    Ze zullen nooit allemaal arriveren. Dus straks word iedereen omgeroepen ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    - Prixor Tapsanter
    Ik kijk om naar Valerie. 'Ja, die roepen we zo wel op.' Ik glimlach en ga aan de trainer tafel zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    kent Cedric of Gawain iemand uit zijn groep?? ik weet niet meer wie wie nou bij naam kent:$

    -Cedric Dean Dux- Aap-
    hmm de baas, Prixor volgens mij, zegt dat we ingedeeld zijn in groepen. ik loop naar het blad en kijk in welke groep ik zit. ik zit bij:Maud Fally, Mireille Amelia Scott en Noah Morrigan. Volgens mij ken ik daar niemand van, ach ik zie wel wie het zijn. en als trainer Lily Haspers. hopelijk word t het leuk, ik ben benieuwd wat we gaan doen, hopelijk iets waarbij je moet klimmen of zo.

    -Gawain Marlon Iolani- Havik-
    ik wacht rustig tot het wat rustiger is bij het blaadje op de muur. Langzaam skate ik er voorbij en werp een korte blik. ik zit bij Mike kaimana. Hayes Vukovic. Dana Alexia Pippen. en de trainer is Valerie Savarin. ik zie het allemaal wel.

    Gawain heeft gitaar zitten spelen bij Noah op der kamer dus ik neem aan dat hij der naam kent :Y), Oh wacht die zitten niet in dezelfde groep. My mistake

    Noah Morrigan
    Ik kijk snel op het blaadje waarop staat waar iedereen ingedeeld is. Ik zit onder Lily en als ik me niet vergis bij die jongen naast wie ik net zat. De rest kende ik niet.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 14:58 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    maar noah en gawain zitten niet in dezelfde groep. volgens mij kennen cedric en gawain alleen mensen qua gezigt en niet qua naam(lol)

    Ja, ik zag het net zelf ook (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil ook wel wat aanpassingen doen als je zegt ik zit liever bi die in ' ' de groep (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    nee mij maakt het niks uit, ik vroeg het me gewoon af. ik vind het wel leuk om bij onbekende te zitten:Y) het was meer zo'n vraag om foutjes te voorkomen

    Lykos schreef:
    nee mij maakt het niks uit, ik vroeg het me gewoon af. ik vind het wel leuk om bij onbekende te zitten:Y) het was meer zo'n vraag om foutjes te voorkomen


    Oké, nou als je het toch wilt gewoon zeggen! (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Oké, nou als je het toch wilt gewoon zeggen! (:

    ik vind de groepen wel leuk :) ook dat Gawain en Hayes bij elkaar zitten en die dingen. ik ben benieuwd naar wat we gaan doen

    Lykos schreef:
    (...)
    ik vind de groepen wel leuk :) ook dat Gawain en Hayes bij elkaar zitten en die dingen. ik ben benieuwd naar wat we gaan doen


    Oeps... Ik moet de trainers nog een pb sturen >.< C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Oeps... Ik moet de trainers nog een pb sturen >.< C:

    haha, ik was al stiekem een beetje in de gastenboeken aan het rond neuzen om te kijken of ik een hint kon vinden (ja ik ben nieuwsgierig) maar ik had wel gedacht dat dat via pb zou gaan:Y)

    Lykos schreef:
    (...)
    haha, ik was al stiekem een beetje in de gastenboeken aan het rond neuzen om te kijken of ik een hint kon vinden (ja ik ben nieuwsgierig) maar ik had wel gedacht dat dat via pb zou gaan:Y)


    IK wil het je wel sturen hoor (A'), Komt er zo aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    IK wil het je wel sturen hoor (A'), Komt er zo aan.

    haha, nee ik wacht wel, ik moet maar leren minder nieuwsgierig te zijn. Een beetje verrassing is leuk:) ik heb er nog niks aan. behalve misschien een dingetje ofzo. ik ben nog steeds benieuwd wat mijn trainers in petto hebben

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:22 ]