• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Fayan en Saph reageren niet, maar ik hoor ze praten. Niet over iets vrolijks, maar toch. Er zal wel niemand anders zijn. Dus ik stop mijn mes weg, duw de deur open en grijns even. 'Hallo!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Noticed o.o Scary pink bouncingball.]

    Saph
    Ik knik en strijk een hand door zijn haar. Hij moes natuurlijk doodsbang zijn. ik vroeg me af wat die man allemaal gedaan had met Fayan, wat voor dingen hij had moeten doorstaan .Maar ik weigerde het te vragen.
    'Drie dagen,' hwerhaal ik. 'Dat moet lukken. Maar je maar geen zorgen, over drie dagen zal alles goed zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [In haar kamer. Ik post wel even iets :'P]

    Amycus Calcia
    Huilen hadden vreemde effecten op haar gezicht, waardoor ze de dag erna ook nog duidelijk verdriet had. Haar ogen glommen, maar niet op een positieve manier. Daarom was ze binnen gebleven, hopend dat het snel weg zou trekken.
    En anders moest ze zo de kamer maar uit. Met een zucht liet ze haar handen even over de stof van de strakke spijkerbroek glijden die ze droeg. Wat moest ze hier nou mee?


    -

    Fayan - Stylist
    Ik haalde even diep adem, drukte een kus op Saph's lippen en liep toen naar de douche.
    Afwezig bleef ik onder de warme straal staan en liet die mijn spieren los masseren. Wat kon ik doen? Wat kon ik doen om Saph buiten schot te houden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*begint te vermoeden dat Saph en Fayan haar posts hebben gemist*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Ze hoorde maar amper wat het meisje zei; het woord "gegeten" was het enige dat ze hoorde. Trillend schudde ze haar hoofd. Haar knieën knikten. Van de meedogenloze vrouw die Fayan had ontvoerd was niet veel meer over na al die dagen gevangenschap.

    Felan
    Hij was al de hele dag op het dak om na te denken. Als er andere mensen naar boven kwamen, schuilde hij ergens achter tot ze weg waren. Toen hij vanochtend wakker was geworden, had hij al meteen geweten dat hij vandaag niet veel uit zou kunnen voeren. Liggend op zijn bed waren alle frustraties langzaam gegroeid tot ze er in een luide schreeuw uitkwamen en hij met drie treden tegelijk de trap naar boven nam.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [...en toen hadden drie moderators mijn profiel bezocht, allemaal vier minuten na elkaar. Nu heb ik het gevoel dat ik iets fout heb gedaan. O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Als er een Avox langsloopt houd ik de Avox tegen.
    "Kan je wat lamstoofpot en water brengen?" Vraag ik
    Als de Avox terugkomt met de lamstoofpot en het water, geef ik het aan de vrouw


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fauvism schreef:
    [...en toen hadden drie moderators mijn profiel bezocht, allemaal vier minuten na elkaar. Nu heb ik het gevoel dat ik iets fout heb gedaan. O:]




    [Dat kan niet! Jij bent een lief en goed mens, Val]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Omdat ik totaal nog geen zin had om op te staan, viel ik weer neer in bed. Fayan leek doodsbang, gestressed, nog erger overemotioneel als normaal. Ik dacht terug aan de rare, bijna levenlzoe-staat waar hij in zat, de laatste keer dat hij een mutilant werd. Datwas zo zwaar voor hem, voor mijn Fayan. Hij was hier niet mee opgegroeid.
    Met een zucht stond ik op, trok wat nette kleding aan. Bij een wastafeltje, ind e kamer van mijn tributen waste ik mijn gezicht. Ik had absoluut geen idee meer wat ik kon doen. hoe ik Fayan kon helpen.
    uiteindelijk ging ik weet op bed zitten, en wachtte tot hij terug kwam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    [...en toen hadden drie moderators mijn profiel bezocht, allemaal vier minuten na elkaar. Nu heb ik het gevoel dat ik iets fout heb gedaan. O:]


    [ Scary o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [LIZZ AND LAURA, PLEASE STOP IGNORING THE GIRL STANDING IN YOUR BEDROOM. THANK YOU.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ @Cassie: *overheengelezen* o.o ... Uhm...
    ik ben en aan het typen, en aan eht opruimen, en ondertussen moet ik ook nog studeren. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan staat onder de douche D: Hij kan niet door muren kijken (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik vergeef jullie hoor. Stiekem moet ik ook leren, maar ik heb geen zin ;D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.