• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Even iets heel anders: waar is Flup nou? O:]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Daiyh
    Ik rol met mijn ogen in ongeduld. Hier zat ik niet op te wachten.
    'Ik vond jou,' begon ik emt een knik naar Fayan. 'Op de gang, bewusteloos, een paar dagen geleden. 'Mensen zeiden dat je op de twaalfde verdieping verbleef, dus bracht ik je daarheen. Waar ik jou von'.' knikje naar de andere man, wiens naam ik niet kan en wil onthouden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ Nog steeds in Daiyh's kamer? :'D Daar heeft hij haar neergelegd. (cat)]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Gingen Diayh en Chiara daar niet eeh, 'bezig?' Of nee dat was bij Chiara, laat maar. Flap is idd nog in Diayh's kamer, denk ik, en ze heeft ook geen boeien meer.]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ok then...
    Wie heeft er zin in een vriendschappelijke conversatie met Flap? -hopeloos-]

James
    "Zorgt niemand voor ze dan?" vraag ik.
    Bij ons in district 1 is ben je arm als je geen drie maaltijden per dag kan eten, iedereen heeft wel een goede maaltijd op een dag.
    Nu pas ben ik op de hoogte van de armoede in andere districten.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[ Ze kan opstaan? *O* dus ze kan emt iedereen die tijd heeft praten ^^]

Fae schreef:
    [Awh! Wat zielig, dan kan je niet in de FAKZ ;o *luistert braaf naar Laura en gaat weer ontopic verder*]

[Met mijn 1,63 en mijn uiterlijk lijk ik haast 16/17. Dus eh ik verzin wel een manier om in die FAKZ te komen. Wat is FAKZ eigenlijk?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Primrose
    "Hmm..zo snel kan ik niemand bedenken." Antwoord ik
    Ik kauw op de binnekant van mijn wang en als ik merk dat ik te had kauw smaak ik al een beetje bloed. Fijn, ik heb bloed aan de binnekant van mijn wang

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

CrispsPink schreef:
    (...)

[Met mijn 1,63 en mijn uiterlijk lijk ik haast 16/17. Dus eh ik verzin wel een manier om in die FAKZ te komen. Wat is FAKZ eigenlijk?]

[Een soort koepel waar al die jongeren inzitten ofzeau. /te lang geleden dat ik dat boek gelezen heb]

Lughnasadh
    Ze moest weer bewusteloos zijn geraakt, want het volgende moment dat ze zich kon herinneren, lag ze ongeboeid in een kamer die ze nog nooit eerder had gezien. Hadden ze haar verplaatst?
    Voorzichtig ging ze rechter op zitten en strekte zich wat uit. De botten in haar rug maakten een knakkend geluid dat niet veel goeds kon betekenen. Op haar armen en benen zaten nog steeds de striemen van de touwen.
    Vrijwel direct voelde ze de honger weer opspelen, sterker dan voorheen. Zonder na te denken over de eventuele gevolgen van zoiets strompelde ze de kamer uit, die tot haar verwondering niet op slot was, en liep de gang op.

Cassie - District 9
    Zonder verder naar de mensen aan de tafel te luisteren sta ik op en ga ik naar mijn kamer. Ik loop nogal mank, maar tot nu toe heeft niemand er een opmerking over gemaakt. Rustig en zwijgend neem ik plaats op mijn bed, ontsmet alle wonden opnieuw en leg nieuwe verbanden aan. Vervolgens wikkel ik mijn enkel in een natte doek, leg hem op een stapel kussens en blijf rustig liggen. Fayan heeft Capitool-medicijnen gehaald, maar ik weet niet waar ze zijn gebleven en ik kan toch niet met Fayan en Saph praten. En gekneusde enkels heb ik vaker behandeld.

Fayan - Stylist
    "Dat kan helemaal niet. Als ik bewusteloos was dan heb ik je nooit gezien, dus waarom herinner ik me je dan? En trouwens, hoe kom jij sowieso in het gebouw? Volgens mij ben jij gewoon va-..." Opeens besefte ik waar ik hem van kende. Alles kwam met een schok terug.
    De ontvoering. De spuit. De pijn. Het gif. Hij heeft me mutant gemaakt.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Die medicijnen voor Cassie liggen op haar nachtkastje :'D]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[...
    *voelt zich vrij dom*]

Daiyh
    'Van wat?' vraag ik, met één opgetrokken wenkbrauw. god hij is vermoeiend.

Saph
    Fayanvalt stil midden in zijn zin, zijn ogen nog altijd gericht op de man, Daiyh.
    'Fayan?' vraag ik onzeker, als hij stil blijft.