• Ik vroeg me af, terzielers kun je pas zien als je iemand dood hebt zien gaan, en nadat carlo/cedric dood ging zag Harry ze dus. In deel vijf. Maar in deel vier aan het eind ziet hij ze niet!

    Hermelien keek glimlachend naar de koetsen die zonder paarden kwamen aanratelen over de oprit terwijl Krum, verbaasd maar gevleid, een stuk perkament tekende voor Ron.

    Zou hij ze zoiezo niet moeten zien, hij heeft zijn moeder toch zien sterven. Maar misschien telt het niet als je zo jong bent dat je het niet eens kan herinneren.
    Wat denken jullie?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Dat stond ergens uitgelegd.
    Toen had hij de dood van Cedric nog niet geaccepteerd/verwerkt geloof ik. En dat van zijn moeder telde inderdaad niet omdat hij te jong was.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha, ik zit daar een tijdje over na te denken want hij heeft Krinkel zien sterven, hij heeft dat beest (naam kwijt) van Hagrid in deel 3 zien sterven, en zijn eigen ouders zien sterven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Haha, ik zit daar een tijdje over na te denken want hij heeft Krinkel zien sterven, hij heeft dat beest (naam kwijt) van Hagrid in deel 3 zien sterven, en zijn eigen ouders zien sterven.

    Maar die eerste twee die jij noemd, waren geen dierbare van hem, misschien is dat het?

    Schneider schreef:
    Haha, ik zit daar een tijdje over na te denken want hij heeft Krinkel zien sterven, hij heeft dat beest (naam kwijt) van Hagrid in deel 3 zien sterven, en zijn eigen ouders zien sterven.


    Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik weet niet of Krinkel echt stierf.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Taize schreef:
    Dat stond ergens uitgelegd.
    Toen had hij de dood van Cedric nog niet geaccepteerd/verwerkt geloof ik. En dat van zijn moeder telde inderdaad niet omdat hij te jong was.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Krullie schreef:
    (...)
    Maar die eerste twee die jij noemd, waren geen dierbare van hem, misschien is dat het?

    Ik dacht dat het niet uit maakte wie er stierf?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Haha, ik zit daar een tijdje over na te denken want hij heeft 1. Krinkel zien sterven, hij heeft 2. dat beest (ScHEURBEk) van Hagrid in deel 3 zien sterven, 3. en zijn eigen ouders zien sterven.


    1. Harry zag Krinkel niet sterven, hij was toen al bewusteloos.
    2. Die heeft hij niet zien sterven omdat hij nooit gedood is.
    3. Harry herinnert zich alleen nog een groene lichtflits (denk ik, of hij was te jong)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:59 ]


    Define "good".

    Zijn ouders tellen niet mee omdat Harry toen nog niet begreep wat doodgaan was. Laat staan dat hij begreep dat zijn ouders dood waren.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat de rest zegt, lijkt mij.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat was voordat carlo dood was en harry was te jong toen zijn moeder stierf


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."