• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    uiteindelijk kwam Cassie binnen.
    'Hey,' mompel ik verslagen terug.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Stiekem was Cassie er al toen je onder de douche ging staan xD
    That's not so good, is it?]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[*laat Amycus Felan maar onbewust stalken* =3]

Amycus Calcia
    Haar ogen gleden naar de spiegel, ze zag er niet uit. Desondanks liep ze de kamer uit, ze stikte er. Het dak was een optie, daar waren misschien weinig mensen. En als er mensen waren, moesten die haar maar gewoon niet storen.
    Zodra ze boven was, werden haar lange, goudblonde lokken door de wind gevangen, ze sloeg haar armen rillend over elkaar. Het gestreepte hemd was veel te koud geweest.

-

Reachell
    Mijn hoofd voelde weer normaal en ik had geen honger meer. Binnen kort moest ik die arena in.Ik lag al bijna de hele dag in mijn bed. Uiteindelijke ging ik eruit en liep ik richting de lift.Honger had ik niet dus ging ik naar het dak.
    Natuurlijk was ik niet de enigste.Ik verstopt me tussen de planten.Ik hiel uit mijn tas mijn boek en bladerde door en ging lezen.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

CrispsPink schreef:
    (...)

[Dat kan niet! Jij bent een lief en goed mens, Val]

[Aaawz, dankje <3]

Lughnasadh
    Uitgehongerd viel ze aan op het eten. Vaag bemerkte ze dat het een soort stoofpot was, maar de smaak ervan proefde ze amper, zo snel at ze. In geen tijd was het bord leeg.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    'Ik kom afscheid nemen,' zeg ik na een korte stilte. 'Vanavond ga ik de Arena in.' En ik kom er niet meer uit, denk ik erachteraan. Maar dat zeg ik niet hardop. Die link kan hij zelf wel leggen.

[

Wil je ook in
    'The Spotlight'??

SheenaBieber zet de volgende story in the spotlight:
    I'll be your superhero || JUSTIN BIEBER
    home > crispspink > bezoekers
    Bezoekers van CrispsPink
    Dilemma 26 okt 2011 - 17:56
    LostPromises 26 okt 2011 - 17:49
    Roux 26 okt 2011 - 17:46
    Atropos 26 okt 2011 - 17:42
    Noviello 26 okt 2011 - 17:42
    Defensive 26 okt 2011 - 17:29
    Fauvism 26 okt 2011 - 17:09
    Penguin 26 okt 2011 - 17:04
    Saigon 26 okt 2011 - 17:03
    Penguin 26 okt 2011 - 17:02
    Godess 26 okt 2011 - 17:00
    Fauvism 26 okt 2011 - 16:56
    AppleTree 26 okt 2011 - 16:56
    Midna 26 okt 2011 - 16:55
    Mendacium 26 okt 2011 - 16:55
    Noviello 26 okt 2011 - 16:51
    Beckett 26 okt 2011 - 16:44
    Mendacium 26 okt 2011 - 16:44
    Lisboa 26 okt 2011 - 16:44
    Lisboa 26 okt 2011 - 16:43
    Penguin 26 okt 2011 - 16:41
    Defensive 26 okt 2011 - 16:37
    Beckett 26 okt 2011 - 16:36
    Passerby 26 okt 2011 - 15:02
    Maeleena 26 okt 2011 - 13:31
    Maeleena 26 okt 2011 - 9:34

Wohooo!!!! Er hebben twee béta's naar m'n profiel gekeken!]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    'Je komt er uit, Cassie.' ik probeer vrolijk, vriendelijk te klinken, maar het lukt niet. Hoewel Cassie ons zoveel heeft geholpen de laatste dagen, en echt een lief meisje is, lukt het gewoon niet. De druk van de spelen, het plan, Fayan's veiligheid...

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:07 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie - District 9
    Ik slik. Hij heeft het mis, zo vreselijk, verpletterend mis... 'Ik kom er niet uit, Saph. Ik ga dit niet winnen. Ik ga het niet eens proberen...'

[hihi, who's on?]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Felan
    Hij had niet eens door dat er iemand op het dak was gekomen. Starend in de verte vroeg hij zich af of er geen mogelijkheid was de barrière die om het gebouw heenzat te verbreken, zodat hij neer kon storten. Hij wilde er niet aan denken wat er zou gebeuren als hij in de arena vermoord zou worden door één van de mensen die hij in de afgelopen dagen, hoewel hij niet bijster veel contacten had gehad, toch als "goedgezind" zou bestempelen.

[Ikkeh! En btw, ik vind dat Saph en Fayan vrij geschrokken zijn en gewoon even vergeten om haar meteen over het plan te vertellen, zodat ik nog even dramatisch kan doen n,n]

Saph
    In dat moment realiseer ik me pas dat ze het nog niet weet, het zich niet realiseerd. Ik geef haar een stevige knuffel.
    'Jawel, en daar gaan wij voor zorgen.'
    Het voelt goed om eindelijk iemand te kunnen helpen. De machteloosheid neemt af.
    'Ik en Fayan, we hebben een plan. Als je straks de arena word ingegooid, ren weg van de hoorn, en wacht af. Alles zal goedkomen.'

[.... *pokerface*]

[Lalala. Laatmaar dan xD *bedenkt een manier om toch dramatisch te gaan zijn*]