• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    Ik wist niet hoe lang ik al onder de douche stond, maar het water kalmeerde me niet meer dus het was tijd om eronder uit te gaan.
    Zodra ik de kraan uitdraaide hoorde ik stemmen vanuit de kamer komen en was blij dat ik hier ook wat kleren had liggen, want ik had echt geen zin om naakt terug te moeten huppelen.
    Ik kleedde me aan, föhnde mijn haren, maar liet de make-up en het stylen maar even zitten. Geen zin in en was ook niet nodig. Dat ging vandaag bij het afscheid toch alleen maar uitlopen.
    Toen ik terug de kamer in kwam, zag Saph nog steeds in bed, pratend met Cassie.
    "Hoi," groette ik haar.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Amycus Calcia
    Eenmaal op het dak liet ze haar ogen even dichtvallen, en zuchtte. Nog steeds snapte ze niet waarom ze zich er iets van had aangetrokken. Als Fayan werkelijk dacht dat het haar alleen om Felan ging, waarom zou ze hem dan niet in zijn sop gaar laten koken? Waarom interesseerde het haar voor het eerst in jaren dat ze werd gezien als een ijskoude trut?

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:12 ]

-

Daiyh
    Geïrriteerd leip ik door de gangen. ik moest bij Lughnasadh gaan kijken. ik moest mijn bevindingen raporteren aan het Capitool. Ik had geen zin.
    zonder op te letten, kwam ik toch altijd hier uit. Chiara's kamer.
    Ik klopt niet aan, liep gewoon naar binnen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[*Wacht voor het eerst in jaren geduldig op Val*]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cassie - District 9
    'Hé Fayan. Ik kwam even gedag zeggen,' grinnik ik.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Saph
    Ik moest automatisch glimlachen toen Fayan de kamer in liep. Het maakte niet uit hoe slecht alles liep, Fayan wist altijd die glimlach uit me te krijgen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Nog steeds was ze in een diepe slaap. Alleen toen Daiyh weg was gegaan, was ze even wakker geworden, maar had er niks van laten merken. Ze wilde haar bed niet uit, ze wilde de arena niet in.

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:17 ]

-

Daiyh
    Ze leek nog te slapen. De laatste dag dat ze het waarschijnlijk kon. ik ging op de rand van het bed zitten, en wreef vermoeid in mijn ogen. Het was fijn, dat ze sliep. De stilte leek te helpen tegen de choas in mijn hoofd. Gevoelens, gedachten, plannen, missies.

Fayan - Stylist
    "Mag ik je nu wel knuffelen? Die heb je nog van me tegoed," lach ik halfjes terug. Dan valt mijn blik op haar totaal niet verbeterde toestand.
    "Heb je je medicijnen niet ingenomen?"

[@CrispsPink: Nee hoor, je hebt mijn post over het hoofd gezien, hij staat op de vorige pagina (': *gaat nu typen voor Felan*]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    'Eh... Lagen die dan al op mijn kamer?' Ups. Ik ben niet echt slim vandaag.

Chiara Cinxi
    Haar gezicht betrok even dankzij een vage droom, maar die verliet haar weer snel. In haar slaap gleed haar hand naar voren, op zoek naar het warme, sterke lichaam.

-

Fayan - Stylist
    "Ja! Op je nachtkastje. Moet ik ze even voor je ophalen?" bied ik aan. Ze moest ze écht innemen, want anders was de kans op overleven wel heel klein.

Felan
    Toen hij zich omdraaide zag hij haar staan. Haar blonde haren wapperden in de wind, en ze had een ontevreden trek op haar gezicht. Ze had haar armen over elkaar geslagen op een manier alsof het koud had, en hij had de vreemde neiging zijn armen om haar heen te slaan. Verdomme, dat moest hij helemaal niet doen. Het zou toch niets worden. Hij zou sterven in de arena, zij zou iemand anders vinden. Makkelijk zat.

Cassie - District 9
    Ik grijns verontschuldigend. 'Ja, graag. Sorry hoor, ik was niet echt aan het opletten vandaag. Ik heb trouwens wel mijn verbanden ververst, hoor, dus dan ben ik niet geheel gek.'