• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Met haar ogen nog steeds gesloten bleef ze staan, toen het beeld van de dag ervoor weer door haar hoofd flitste. Hoe Fayan tegen haar had geschreeuwd, hoe ze zichzelf eerst had verdedigd, om vervolgens Felan erbij te betrekken. Toen ging alles mis.
    Een onaangename siddering trok door haar rug, met een hand bedekte ze haar gezicht en beet op haar onderlip. Ga niet weer huilen, verbood ze zichzelf in stilte.


    -

    Daiyh
    Haar hand bewoog over het matras in mijn richting. Ik keek er even naar, en ging toen weer naast haar liggen, wond mijn armen om haar heen. Er was maar één manier om haar de arena uit te krijgen, zonder mijn missie compleet te verknallen. Één plante gaan. Straks, als iedereen de arena in is, grijp ik mijn kans.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knik meteen en sprint naar haar verdieping, grijp de medicijnen en ren de trappen weer af.
    Daarna geef ik ze aan Cassie.
    "Meteen innemen. Ik wil dat je sterk bent voor vanavond."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    De vrouw was blijkbaar wel erg uitgehongerd.
    "Wie ben je trouwens?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    saph
    Cassie zag er inderdaad nog heel ziek uit.
    'Zo kun je inderdaad de arena niet in,' zei ik. Ik wilde neit dat Fayan alleen op pad zou gaan, maar het moest maar.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Meteen werd ze weer rustig, en sliep verder.
    Na een paar minuten werd ze langzaam wakker, legde haar handen op zijn borst en mompelde iets, nog half in slaap. Opeens merkte ze het op, en krulde haar vingers om het shirt. Terwijl zij nog steeds naakt tegen hem aanlag, was hij volledig gekleed.
    Ergens voelde ze zich kwetsbaar. Haar ogen gleden open.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:27 ]


    -

    Cassie - District 9
    Meteen slik ik het door, ook al is het alleen om Fayan een plezier te doen. Want ik ben hier nog steeds om afscheid te nemen. 'Jongens, ik ga jullie missen, hoor. Maar... Ik ga niet winnen. Ik ga een scène trappen, en dan ga ik dood.' Ik zeg het snel, wil de woorden uit mijn mond hebben voor ze mijn tong verschroeien. Maar ze horen het toch wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    'Goedemiddag,' grijns ik, als haar ogen uiteindelijk open glijden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar mondhoeken krulden omhoog, waarna ze hem dichter tegen zich aantrok. 'Waar ben je geweest?' mompelde ze, liet haar hand onder het shirt glijden en streelde zijn rug.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik blijf even stil.
    "Waarom?" vraag ik dan zachtjes. Aan haar toon kan ik horen dat ze ook niet wil winnen en het niet eens gaat proberen. Zal zij een van die personen zijn die vanavond al... nee, Fayan, niet aan denken!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Geschrokken kijk ik Cassie aan. Meent ze dat echt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Werk.' antwoord ik. Maar mijn toon is neit kortaf zoals het moet zijn, maar zacht, rustig. ik haat eht gevoel, de rust die ze brengt terwijl het een chaos in mijn hoofd is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik bijt op mijn onderlip. 'Sorry,' zeg ik zachtjes. 'Maar...' Ik zucht. Het is zo moeilijk uit te leggen. 'Sowieso. Er zullen maar vier mensen zijn die me misschien gaan missen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Wij zullen je missen,' breng ik daar tegenin. 'Cassie, je kunt neit zomaar opgeven. Drama is wat het Capitool wilt!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'En waarom heb je daar kleren voor aangetrokken?' vroeg ze, terwijl een speelse grijns op haar gezicht verscheen. Haar lippen drukte ze langzaam op de zijne.


    -