• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Iemand moet mijn ouders leren timen, serieus. Ik ga even eten, ben zsm weer terug! Don't die while I''m gone!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Lughnasadh
    Haar oude, vertrouwde zelf was weer enigszins teruggekeerd in haar lichaam nu ze gegeten had.
    "Wat gaat jou dat aan?" siste ze. Ze kon altijd nog de namen van haar twee jongere zussen, Ferènsha en Silvèria gebruiken, maar dat vermeed ze liever. Straks kende de helft van de mensen hier haar onder een verschillende naam. Maar ach, hier zou ze toch niet lang blijven.

Felan
    Het leek alsof ze huilde... Hij voelde een merkwaardig, schrijnend gevoel in zijn borst toen hij dat zag, en een tel later besefte hij dat het hem werkelijk fysiek pijn deed om haar zo te zien. Nu moest hij vooral níet naar haar toegaan, dan werd het alleen nog maar erger... Dan kon hij straks in de Arena nergens anders meer aan denken...

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Daiyh
    'Ik moest toch van andere vrouwen afblijven?' vraag ik plagend. Ik kus haar terug, snel en vluchtig. De chaos is a erg genoeg.

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:40 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amycus Calcia
    Met een snik die ze had willen onderdrukken keek ze weer op, veegde bedenkelijk de tranen weg. Verdomme, waar kwam dit in hemelsnaam vandaan?
    Opeens zag ze hem. Hij keek naar haar, de uitdrukking op zijn gezicht raakte haar. 'Felan,' mompelde ze, hoewel hij haar onmogelijk zou kunnen verstaan.

-

Chiara Cinxi
    'Dat klopt, maar mag ik daardoor ook niet meer van je genieten?' Haar lippen dulden geen snelheid, dus verbrak ze de kus. 'Voor zolang ik dat nog kan,' voegde ze er met een bedachtzame, zachte stem aan toe.
    Die avond nog, stond ze in de arena. De Hoorn was hetgeen waar ze dacht te sterven, aangezien het bekend stond als het grootste slachtveld van de Hongerspelen.

-

Daiyh
    'als jij nou gewoon braaf in leven blijft, is er toch geen probleem?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik weet niet waarom ze in leven moet blijven. De sex is geweldig, de gevoelens zijn irritant en verwarrend. en toch...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    "Vriendelijkheid, kan nooit kwaad." Zeg ik
    Stom mens, zeg.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Chiara Cinxi
    Ze kroop op hem, liet haar lichaam op de zijne rusten. 'Ik overleef het toch niet, Daiyh. Ik ga daar dood.' Haar stem klonk gevoeliger dan ze zou willen, en met een zucht sloot ze haar ogen.

-

Reachell
    Ik lag tegen een boom aan en keek naar hou de zon onderging. De zelfde zon die ook scheen in District 11 en op de zelfde manier onder gaat.
    Wat wilde ik gaarg terug naar huis.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Brianna
    Mijn stemming was hier compleet omgeslagen, ik was niet meer hyper of vrolijk. Ik leek wel depressief. Ik zat nu al zo'n drie dagen in het plafond van de trainingszaal, had niks gegeten, was niet naar de wc gegaan, had niet geslapen, niks. Ik zat alleen maar. En niemand merkte me op, niemand. Vanavond moest ik de arena in. waarschijnlijk ging ik gewoon op mijn plaat blijven staan ofzo. Of beter nog: boven op de hoorn. Dan was ik zeker zo dood.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Felan
    Toen hij haar ook werkelijk zag huilen leek er iets in hem te breken. In een paar snelle stappen was hij bij haar, klemde haar dicht tegen zich aan en zoende haar hartstochtelijk, en bande de gedachten dat dit waarschijnlijk de laatste keer was dat ze elkaar zouden zien uit zijn hoofd.

Daiyh
    'Met zo'n instelling wel ja,' mompel ik. ik haal een hand door haar haren en denk na.
    'Welke stylist heb je?'

Lughnasadh
    Ze kneep haar ogen tot spleetjes en bekeek het meisje keurend.
    "Je bent een tribuut, niet?" constateerde ze. Ze sprak het op vragende toon uit, maar eigenlijk was ze er wel ongeveer zeker van.

Amycus Calcia
    Een dankbare zucht ontsnapte haar toen ze in zijn armen gevangen zat, gretig beantwoordde ze de kus. Haar armen krulden om zijn hals, en zo trok ze hem dichterbij. Eindelijk was hij er weer.

-

Primrose
    "Misschien, maar wat gaat jou dat aan?" Vraag ik
    Misschien wilt ze dat ik dood ga bij de Hoorn.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.