• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    "JIJ!" gil ik dan, woedend en doodsbang tegelijk. "JIJ hebt me ontvoerd!"
    Ik pakte Saph's hand stevig vast. Ik kende zijn krachten, wist wat hij kon aanrichten met één spuitje.
    De pijn... de hallucinaties... de mutatie...

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Wie heeft er zin om Primrose te irriteren?

Eenmaal....andermaal....verkocht!
    Voor 20 miljoen]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

daiyh
    Ik hou mijn gezicht leeg van emoties. Onmogelijk, hij zou het zich niet moeten herineren. en toch... De angst in zijn ogen zegt genoeg. Het ksot veel moeite om mijn gezicht zo te houden.
    'Wat?' vraag ik hem met een frons. 'Waar heb je het nu weer over?'

Saph
    Fayan knijpt mijn hand bijna fijn, verward kijk ik hem aan.
    'Wat weet je het zeker?' Ik wil opstaan, voor fayan staan, hem bescgermen. aangezien ik neit aangekleed ben, meot ik het maar doen met hem in mijn armen te trekken.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Ja ik weet het zeker! Híj heeft me gemarteld en laten hallucineren en in een mutant veranderd!" gil ik wanhopig. Waarom geloofde Saph me niet en waarom ontkende die man het?

CrispsPink schreef:
    [Wie heeft er zin om Primrose te irriteren?

Eenmaal....andermaal....verkocht!
    Voor 20 miljoen]

[Lughnasadh wil wel. ^vv^]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    Ik begin me te vervelen. Mijn goede voet beweegt onrustig heen en weer. Eigenlijk moet ik Fayan gaan vragen waar de medicijnen zijn, moet ik oefenen, moet ik afscheid nemen, moet ik leren gooien met mijn linkerhand. Maar ik wil die hele Arena niet in en dus blijf ik nog even liggen.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

James
    "Ik moet weg" mompel ik een verbaasde Prim en Aithne achter latend.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Saph
    De man bleef kalm, leek vaag verward. Maar de ansgt in Fayan's ogen was echt.
    'Verklaar dat eens, nu je de kans hebt,' zeg ik kwaad.

Daiyh
    ik rol mijn ogen in wanhoop. 'ik heb geen idee waar hij eht voer heeft!'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    "Dat weet je wel! Je weet heel goed wie ik ben en daardoor weet je alles!" Als hij niet zou toegeven... zou Saph me dan wel geloven?

[*verveelt zich*
    Mensen, ik ga naar de bieb want ik moet deze week dat stomme boekverslag inleveren. Ben met een half uurtje terug]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Primrose
    Ik trek een wenkbrauw op, maar vraag verder niks.
    "Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan." Mompel ik
    Ik sta op en loop naar verdieping tien, daar is Lucas vast.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh
    'Het enige dat ik weet is dat je graag flauw valt op gangen, en dat je een... 'plan' hebt om de tributen uit de arena te krijgen.'
    Wat zou ik hem graag pijn doen, zijn tere huidje aan flarden snijden, hem laten voelen wat ware pijn is.

Saph
    'Sorry, heel erg bedankt, maar we hebben je hulp niet nodig. Amycus heeft al een hoop geregeld. We zouden het op prijs stellen als je nu wegging.'
    Ik zij het verbazend kalm, hoewel ik me zo neit voelde. mijn stem was kil geworden. Hij had Fayan dit aangedaan?

Fayan - Stylist
    "Nee. Jij bent hier binnengekomen, je hebt Saph een spuitje gegeven waardoor hij neerviel en toen nam je mij mee, ergens een stel gangen door tot in een huisje en daar probeerde je informatie uit me te krijgen die ik je nooit gegeven hebt en toen maakte je een mutant van me!" som ik op. Ik wist het zeker. De beelden kwamen steeds scherper terug. Hij was het.

Saph
    Een vage herinering kwam terug. Een man die me iets inspoot, Fayan meenam. Ik kon zijn gezicht iet herineren.

Daiyh
    Ik hou mijn handen op als een stopteken.
    'Best, als jullie me neit geloven, zal ik het op andere manieren moeten proberen. Overdrijven homomannen altijd zo, met alles? Of zijn jullie gewoon paranoide?'

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 16:41 ]

Fayan - Stylist
    "Het is waar." Ik wist het zeker. "Ontken het nou maar niet. Ik weet dat jij het was."