• Sorry maar ik moet het gewoon even kwijt aan mensen die mijn vrienden niet kennen.

    Laatst had ik een gesprek met iemand over wat mijn probleem nou precies is. En dat had ik dus verteld dat ik gewoon zit met school omdat ik waarschijnlijk moet stoppen met de opleiding. Ook erg motiverend. En bij toeval hoorde ik dat ze het gesprek voorlas aan een hele goede vriend van haar die ik ook ken. (Daarbij vond hij mij leuk.) Dus ik was daar pissed over en heb echt hele erge ruzie met hun daar over gehad. Met die jongen heb ik nog steeds ruzie, maar dat is een ander verhaal.
    Hun hadden dus een filmpje gemaakt om het goed te maken. Ik had gezegd van ik wil het wel vergeven maar dat gaat niet zo snel en ik vergeet het al helemaal niet.
    Die twee snapte dat dus en accepteerde dat ook. Maar toen ging ik uit in Noordwijk en kwamen die twee ineens ook mee. Dus de hele nacht ging het goed tot ze ineens zeiden dat ze niet meer gaan vechten voor mij en dat het mijn schuld is ofzo.
    Nu ben ik op haar niet meer zo heel erg boos omdat ik snap dat ze het goed bedoelde maar mijn vertrouwen is wel een stuk minder. Via via heb ik gehoord dat ze ook vaak stond te huilen omdat ik niks meer tegen haar zei.

    Nu heb ik een blog gemaakt en daar kunnen zij en ik dan foto's en alles op zetten van dingen die we samen gedaan hebben enzo. Zegt ineens iemand dat ik dat nooit had moeten doen omdat ik niet fout zit. En dat ik haar wel er voor had moeten laten vechten. Maar ik heb echt geen zin in ruzie. Vooral niet omdat we dezelfde vrienden hebben en vaak met z'n alle uitgaan.

    So wat vinden jullie?


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik zou het die vriendin wel vergeven, maar goed laten voelen dat ze fout zat, want jij zat niet fout.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet niet, als ik dit zo lees krijg ik niet de indruk dat zij zoiets vreselijks gedaan heeft dat ze zo'n behandeling van jouw kant verdient. Bovendien heeft ze echt haar best gedaan om het goed te maken. Ik snap wel dat zij nu teleurgesteld is en zo doet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik weet niet, als ik dit zo lees krijg ik niet de indruk dat zij zoiets vreselijks gedaan heeft dat ze zo'n behandeling van jouw kant verdient. Bovendien heeft ze echt haar best gedaan om het goed te maken. Ik snap wel dat zij nu teleurgesteld is en zo doet.


    Het gesprek wat we hadden was best wel prive. En daarbij ze heeft voor mijn gevoel niets gedaan. Ze is 1 keer naar me toegekomen om te zeggen dat ze wilt praten + dat filmpje dan. But dat is jou mening en dat accepteer ik (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:55 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Bookwriter schreef:
    (...)

    Het gesprek wat we hadden was best wel prive. En daarbij ze heeft voor mijn gevoel niets gedaan. Ze is 1 keer naar me toegekomen om te zeggen dat ze wilt praten + dat filmpje dan. But dat is jou mening en dat accepteer ik (:

    En heb je haar dat ook verteld?
    Toch vind ik dat jij daarna ook niet echt veel je best gedaan hebt het goed te maken. Als zij het goed wilt maken en jij daar zo koel op reageert, was ik persoonlijk ook niet zo snel nog een tweede keer gekomen. Ik zou nog eens met haar gaan praten, als ik jou was.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik heb een beetje het idee dat het aan allebei de kanten is misgelopen. Maar je kan beter gewoon openlijk in real met haar gaan praten over wat je dwarszit. En alles wat op je hart ligt, en haar ook de ruimte geven om hetzelfde te doen. Wel zonder enkel ander vriend erbij.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Taize schreef:
    (...)
    En heb je haar dat ook verteld?
    Toch vind ik dat jij daarna ook niet echt veel je best gedaan hebt het goed te maken. Als zij het goed wilt maken en jij daar zo koel op reageert, was ik persoonlijk ook niet zo snel nog een tweede keer gekomen. Ik zou nog eens met haar gaan praten, als ik jou was.


    Ja dat heb ik gezegd. En ze weet hoe ik ben. De enige reden waarom ik zo koel reageer is omdat ik niet nog een keer wil dat ze me nogmaals zo veel pijn doet.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Bookwriter schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik gezegd. En ze weet hoe ik ben. De enige reden waarom ik zo koel reageer is omdat ik niet nog een keer wil dat ze me nogmaals zo veel pijn doet.


    dan geef je jezelf al een antwoord op de gehele vraag, althans een gedeelte van je vraag


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    (...)

    dan geef je jezelf al een antwoord op de gehele vraag, althans een gedeelte van je vraag


    Klopt, maar ik wil weten hoe anderen hier over denken. Voor het ooit nog eens gebeurd. (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik krijg de indruk dat jullie allebei geen ruzie meer willen en het elkaar hebben vergeven? Dus, eh, leg het bij? 8D


    Has no one told you she's not breathing?