• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Daiyh
    Na een paar minuten vond ik de kracht om mijn lippen van de hare te trekken.
    'als ik me aan mijn belfote moet houden, moet jij ook iets voor mij doen,' mompel ik. Mijn hand glijd door haar haren langs haar blote rug.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ik moet zo ook maar eens aan m'n wiskunde beginnen, ben ik ook wat langzamer hoor (no_chears)]

Amycus Calcia
    'Blijf niet bij de Hoorn, ren er hoogstens langs om iets te pakken.' Haar vingertoppen streken over de zijkant van zijn gezicht. 'En als je na een paar dagen een onbekende houvercraft ziet, klim erin. Meteen.'
    Hij begreep wel dat ze geen helikopter bedoelde, degenen die de lijken ophaalden. Maar ze moest ervoor zorgen dat hij de houvercrafts van District 13 vertrouwde.

-

Chiara Cinxi
    Een aangename rilling beheerste haar lichaam even toen zijn hand naar haar rug afdwaalde. 'Wat dan?' vroeg ze met een zoete stem, en legde haar hoofd op zijn borst neer.

-

Reachell
    Ik stopte mijn boek in mijn tas en liep weer terug naar de lift.
    Ik ging met de lift naar beneden.Ik liep daarna naar de Training's ruimte. Ik was wat gefrustreerd. Ik lechte een tas neer op een tafel en pakte een mes ik gooide zo hard als ik kon in de roos van een bord. Daarna nog 1 en nog 1.
    Helaas werd ik allen maar een beetje kwader.Kwaad op het Capitool omdat ze me dit en mijn familie aandoen.Weer gooide ik een mes.Toen stormde de eerste traan over mijn wang.Ik ging tegen de muur leunen en huilde zachtjes. De hele tijd kwam er geen druppel uit mijn ogen tot nu dan.
    Boven me hoorde ik wat gebonk. Ik keek omhoog

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Daiyh
    ik bolijf even stil, streel mijn hand lang haar rug, zijde, arm, hals, om te eindigen op haar wang.
    'Geef niet zomaar toe aan de dood.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felan
    "Dat had ik zelf ook al bed-" begon hij op haar eerste stelling, maar hield toen abrupt zijn mond toen hij besefte dat ze nog niet klaar was.
    "Hovercrafts?" vroeg hij niet-begrijpend. "Waarom dat?"

[He bah, wiskunde...]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Chiara Cinxi
    Langzaam keek ze weer op, haar mondhoeken krulden lichtjes omhoog. 'Dat was ik ook niet van plan,' zei ze, haar gezicht dichtbij de zijne zonder zijn lippen aan te raken.
    In eerste instantie had ze niet geweten wat ze wilde, of ze had willen vechten voor haar leven of niet. Maar zo was ze niet, ze ging niet ten onder zonder te vechten.
    Al helemaal niet als ze zo de kans vergrootte om terug te keren bij Daiyh.

-

Amycus Calcia
    Een flauwe glimlach speelde rond haar lippen. 'Er is een plan, Felan.' Haar stem werd onwillekeurig zachter, hoewel er geen camera's of andere afluisterapparatuur op het dak waren.
    'We gaan er zoveel mogelijk redden, uit de arena.'

-

Daiyh
    'Mooi,' grijns ik. Ondertussen had ik mijn eigen plannen al klaar. Chiara zou niet sterven.

[Hello, bored Saph and Fayan.
    Ik ga al typen hoor ^^]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxi
    Haar handen glipten onder zijn shirt, haar vingers streken over zijn gespierde buik, borst. Haar lippen beroerden zijn hals voorzichtig, ze drukte haar lichaam onbewust wat tegen de zijne.

-

Cassie - District 9
    Ik grinnik. 'Ik had jullie al meegeteld. Verder alleen mijn broertje en zusje nog. En met drama bedoel ik iets anders. Hebben jullie mijn interview gezien, eigenlijk? Ik ging helemaal los, ze hebben het uiteindelijk een halve minuut eerder afgebroken.' Ik grijns bij de herinnering.

[Wat een timing D: Nu moet ik dus gaan douchen want anders moet ik straks weg als iedereen de arena in gaat :'x
    Doe maar even alsof Fayan uh... schoenen poetsen is, idunno. Ik ben er zo weer *O*]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Haha xD
    Nee is goed hoor, succes met je schoenen]

[ Braaf. (cat)]

Daiyh
    Ik haate het als ze dat deed. die aanrakingen waardoor ik weer naar haar verlangde, waardoor ik haar alles zou geven waar ze om vroeg, waardoor ze die chaos in mijn hoofd erger maakte.
    'Je moet zo de arena in,' zei ik zachtjes.