• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    'Wel. Snap je het niet? Ik was toch wel doodgegaan, vroeg of laat. Het is koud, hoor, in de winter. En dan zou er niemand meer voor Dario en Aurora zorgen, en dan gaan zij ook dood. Niemand let op weeskinderen, alleen degenen die je aardig vind. En sinds Kat heb ik geen vrienden meer.' Ik werp een blik op de klok en schrik. 'Maar dat maakt helemaal niet uit. Over vijf minuten gaan we de Arena in.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik knik en sta op.
    'Ik loop wel emt je mee. Maar beloof dat je wacht, Cassie. Drie dagen, dan mag je doen wat je wilt.'
    Het is een gok, maar het moet maar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*snapt het niet meer D:, reachell gooide een mes naar mij en nu geeft prim antwoord... :?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [*wacht op Daiyh*]


    -

    [ *keek dom over de post heen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna schreef:
    [*snapt het niet meer D:, reachell gooide een mes naar mij en nu geeft prim antwoord... :?]



    [Prim reageerde op Lugnasadh.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Het was duidelijk wat ze bedoelde, de toon in haar stem maakt dat wel duidelijk.
    'Heb je er iets tegen gedaan?' vraag ik met een vlakke stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    Ik neem Aithne in mijn armen en druk een kus op haar kruin het zal niet meer lang duren voor de arena.
    "iK hou van je Aithne vergeet dat nooit" zeg ik en druk haar steviger tegen me aan.
    "Ik ook van jou James" zegt Aithne en loopt weg


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cassie - District 9
    Ik kijk hem even aan. 'Ik weet niet waar je het over hebt, Saph, maar als je me wilt helpen, moet je in district negen zijn. Bij Aurora en Dario. Maar je krijgt je drie dagen.' Dan spring ik op en ren naar de trappen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Dario en Aurora, twee namen voor op eht lijstje van mensen die ik kan helpen. Met een zucht loop ik achter haar aan. Fayan zal me hopelijk weten te vinden, hij weet dat ik bij Cassie ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En als je je inschrijft voor bonnen, doet je naam extra mee voor voorraadje graan en olie]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    [Prim reageerde op Lugnasadh.]

    [ohjoh!]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Felan
    Hij zuchtte diep, iets dat enigszins gesmoord werd in haar lange blonde haar, en drukte haar steviger tegen zich aan. Het gruwelijke idee dat hij zich over enkele uren in de arena zou bevinden drong zich weer aan hem op, en hij zou het wel willen uitschreeuwen van angst, woede en emoties die hij niet kende die om voorrang streden, maar iets hield hem tegen. De camera's registreerden alles... hij wilde niet gezien worden als een lafaard.

    Lughnasadh
    "En? Heb je er zin in? Lekker al je leeftijdsgenoten van kant maken." Haar vertrouwde kant was weer teruggekomen nu haar honger iets was gestild, en het vuur van plezier fonkelde in haar ogen toen ze het meisje aankeek. Ze genoot ervan zo met mensen te spelen.

    [Ik zit nu muziek te downloaden en daar wordt m'n comp hééééél traag van *fuuuuuuuuu-*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    'Niet tot mijn dertiende. Ik heb mijn moeder één keer terug geslagen.' Nadat ze een korte blik op hem wierp, stond ze op. Ze trok haar hemd omhoog, haar broek een stukje naar beneden. Hij was zo'n 12 centimeter lang, de kleur was iets lichter dan haar huid waardoor het litteken niet erg opviel. 'Ik heb het talent met messen van mijn moeder, neem ik aan.'
    'En mijn vader..' Met een zucht ging ze weer zitten. 'Ik werkte tegen, maar hij luisterde niet naar me. Als gevolg voor mijn opstandige karakter zag mijn broer ook kans.'
    Het voelde vreemd, om alles te vertellen. Ze had het nog nooit verteld.


    -

    Fae schreef:
    [En als je je inschrijft voor bonnen, doet je naam extra mee voor voorraadje graan en olie]


    [Tesserae? Belachelijke vertaling.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.