• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:38 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Vijf jaar. Voor een meisje van haar leeftijd is dat veel, bedenk ik me. En toch...
    'Mijn leven is sinds de spelen niet meer hetzelfde geweest, Cassie.' Ik hoor hoe mijn stem veranderd, van bezorgd en aardig, naar kwaad, bijna angstig.
    'Dat is bijna zeven jaar. Zeven jaar van paranoia, eenzaamheid. Angst.' ik schud mijn hoofd, vejaag de gedachten.
    'Je geeft te snel op.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Daiyh
    Ik grijns, maar sta niet op. Ik leg mijn hand over die van haar.
    'Heb je al een token, om mee te nemen, de arena in?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Quizlet: kom, ik ga eens sterven. --']

Chiara Cinxi
    'Om me waar aan te herinnernen, mijn lieve ouders?' Haar stem sneerde weer, en met een ruk keek ze weg. Een trillende zucht ontsnapte aan haar.
    'Nee, ik heb niks,' mompelde ze er kleintjes achteraan.

-

[*Kuch* ik heb jullie hulp nodig]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh
    Ik werp haar een onderzoekende blik toe. Zou ik...?
    'Wat is er mis emt je ouders dan?'

Felan
    "Ik beloof het," zuchtte hij, niet wetend wat hij anders moest zeggen. Een merkwaardige moedeloosheid overspoelde hem. Waarom werd er nu van alles over zíjn leven beslist zonder dat hij er inspraak in had? Hij kon ook helemaal niets doen... Hij begroef zijn gezicht in haar lange haar en probeerde zijn half-boze, half-verdrietige gezichtsuitdrukking daarmee te verbergen. Hij haatte het om zijn gevoelens te moeten tonen.

Lughnasadh
    "Dat was niet moeilijk te raden," zei ze zelfvoldaan. Met een spijtige blik keek ze naar het leeggegeten bord lamsstoofpot. Zelfs al had ze het helemaal op nu, nog steeds voelde ze de honger enigszins knagen.
    Ze beet op haar lip en dacht aan iets dat ze twee passerende meisjes tegen elkaar had horen zeggen. "Zeg, jullie gaan toch de arena in, vanavond?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    'Ik moet het al zeven jaar zonder mijn vader zien te stellen,' zeg ik zachtjes. Ik ga iets rechter op zitten en begin te vertellen, vul de stilte met verhalen. 'Dood. Mijn moeder was net zwanger van mijn zusje, Aurora. Toen ze twee was ging ook mam dood, en sindsdien ben ik de oudste. Ik zorg voor Dario, mijn broertje, die toen zeven, nu twaalf is. En voor Aurora, die toen twee jaar oud was en onze moeder niet kan herinneren. Nu noemt ze mij mama. En dat klopt ook wel, want sinds de dood van mijn moeder ga ik niet meer naar school. Ik werk hele dagen op de akkers en 's avonds jaag ik nog, want anders hebben we gewoon geen eten. En ondertussen schrijf ik me al sinds mijn dertiende in voor bonnen. Veertig papiertjes dit jaar.'

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze hem even aan, waarna ze langzaam weer wegkeek. Met een hand streek ze over haar donkere lokken. 'Mijn moeder sloeg me, en mijn vader..' Even viel ze stil, waarna ze vanuit haar ooghoeken naar hem keek. 'mijn vader kon niet van me afblijven.'

-

[Nog maar acht minuten!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Amycus Calcia
    Zwijgend trok ze hem naar haar toe, en liet haar hoofd op zijn schouder rusten. Haar ogen gleden dicht, ze voelde een verdwaalde traan over haar gezicht naar beneden gleden. Ookal was Felan er, toch woelde de pijn die Fayans woorden hadden veroorzaakt nog rond in haar lichaam.

-

[ *Staart dom naar het scherm.* Bonnen? Someone translate me to English.]

Saph
    'Dat is hard,' zeg ik. ik ben het met haar eens, dat wel. 'Maar al het werk wat je de laatste jaren hebt verzet zal voor niets geweest zijn Cassie. uiteindelijk, zal je egen verschil hebben gemaakt.'
    Ik wou dat Fayan terugkwam. Hij was hier beter in dan ik.

[Op Quizlet tien, haha :'3]

-

Aguamenti schreef:
    Reachell
    'Wie is daar?'zei ik . Ik staarde nog steeds naar het plafon. Ik pakte een mes en gooide het waar het geluid van dan kwam hopend dat ik niemand raak.

[sry lieverd, ik was aan het eten...]
    Brianna
    "Reachell?" vroeg ik. Mijn stem was schor van het lange stil zijn.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Primrose
    "Ja." Antwoord ik vlak

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.