• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    [Jeej, Laura is back!!!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ I have no idea. (cat)
    ... Daiyh op Fayan en Saph afsturen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okeuh 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Toen ik wakker werd, lag Chiara nog altijd naast me. Maar ik had geen tijd om op haar te wachten. ik trok was kleren aan en haalde een hand door mijn haar. Het moest maar. Slaperig ging ik op zoek naar de rozeharige stylist en zijn partner.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Toen ik vandaag op school de nagels moest lakken van een mannelijke klasgenoot moest ik serieus meteen aan Fayan denken (cat)]

    Fayan - Stylist
    Slaperig rekte ik me uit en staarde naar de wekker op het nachtkastje. Het was al laat maar ja, het was ook een heel lange nacht geweest, dacht ik grijzend.
    Ik zie dat Saph nog slaapt en dus pak ik heel voorzichtig mijn camera erbij om een foto te maken, maar vergeet even dat de flits nog aan stond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat gaan de Tributen eigenlijk dragen in de Arena?]
    Primrose
    Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik zal dit keer lang douchen, want in de Arena kan ik dat niet meer dan blijf ik vies tenzij ik een beek vind. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Ik laat heet water stromen en maak mijn haren nat. Ik heb geen flauw idee wat ik aan krijg voor in de Arena, en misschien wil ik dat niet eens weten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Whaha :'D]

    Saph
    Een fel licht flitst voorbij, iets dat ik zelf met gesloten ogen opgemerk. dus vliegen mijn ogen open, en ga ik recht opzitten.
    'Wat is er aan de hand?' mompel ik slaperig.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 14:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik heb een foto van je gemaakt," grinnik ik.
    Ik kijk de foto terug en draai hem naar Saph toe.
    "Kijk eens hoe lief je bent!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Slaperig kijk ik naar het schermpje. Ik zie er absoluut niet uit, met wallen onder mijn ogen van slaap tekort, en mijn haar dat alle kanten uitsteekt.
    'Destroy it,' mompel ik, terwijl ik weer tegen Fayan aanleun. Niet dat hij dat zou doen, maar toch.

    Daiyh
    De twaalfde verdieping is leeg, dus doe ik wat navraag. Zijn partner hoort op de vierde verdieping te zijn. Dan daar maar hen, besluit ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Echt niet," Ik druk een kus op zijn wang en sla de foto op. Die ging ik bewaren.
    "Vandaag is het al zo ver hè?" zeg ik dan, zodra ik de camera weer ergens heb laten neerdonderen.
    De tributen gaan de arena in en we kunnen ze niet meteen weghalen. Vanavond zullen er al een paar minder zijn...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Elk spoortje van slaperigheid is weg. Weggejaagd door de nervositeit. Ik knik. Vanavond zullen er mensen steven. Ik denk terug aan mijn eigen ervaring met de hoorn. Rotsen in het westen, en verder een uitgestrekte woestijn. Bijna geen plekken om je te verstoppen. Wat zou het dit jaar zijn?
    Voor ik kan antwoorden word er op de deur geklopt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Stem in mijn hoofd:
    Daaaar word aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt...
    Ik ben chocoladeletter aan het nommen, sorry. (cat)
    Wie zou dat zijn...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga ff wat te eten pakken.
    We wish you a happy christmas
    We wish you a happy christmas
    And a happy new year!
    (Ik ken het dus echt niet meer){


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik moet even naar de bieb D: Back in 15/20 minutes en dan hoef ik niet meer weg :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Slaperig word ik wakker, werp een blik op de klok, die ook de datum weergeeft, en ben meteen klaarwakker. Vandaag is het zo ver. Vanavond gooien ze ons de Arena in, vanavond zullen de eerste doden vallen. De eerste doden. God...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.