• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]

-

Primrose
    Als ik zie dat James en Aithne de zaal in komen zeg ik: "Hi." maar verder niks.
    "Oh gewoon wat rondhangen, wachten tot ik de Arena in moet." Antwoord ik op Cathal's vraag

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cathal
    Ik zwaai naar James an Aithne, die aan de andere kant van de tafel zitten. Een gesprek opgang houden zal dus niet gaan. Vragend kijk ik naar Cassie.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

James
    "Hallo" zeg ik tegen Prim.
    "Prim, als je nog een paar dagen te leven had wat zou je dan in een brief naar je ouders zeggen?" zeg ik kijk naar Prim.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Cassie - District 9
    Nog altijd zwijg ik, hoewel Cathal me vragend aankijkt. Ik vind hem oprecht aardig, maar ik ben in de rouw en dan praat ik niet. Zo rouwen we bij ons in district 9. Niet praten, niet eten, niet lachen, alleen maar water drinken. Zo ging het toen mijn vader stierf en toen twee jaar later mijn moeder volgde. En bij elke dode die sindsdien aan het kerkhof is toegevoegd.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Primrose
    "Ouder." Verbeter ik hem
    "Ik zou zeggen dat ik altijd veel van hun blijf houdrn. En dat ik van mijn laatste dagen buitende Arena heb genoten, omdat ik ware liefde heb gevonden." Anttwoord ik

[I'm back. Moet ik nu weer met Fayan?]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Catha;
    Stlletjes eet ik mijn ontbijt op. Het is geen wonder dat iedereen zich zo gedraagd. Vanavond worden we de arena ingegooid...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ uhm, yup. :Y)]

Fayan - Stylist
    Ik zuchtte toen er weer eens op de deur geklopt werd.
    "Kunnen ze ons nou nooit eens alleen laten?" mopperde ik.
    "Binnen."

Saph
    ik trek de dekens wat steviger om ons heen enw acht af. De deur gaat open en een amn stapt naar binnen. ik herken hem vaag, maar heirner me niet waarvan.

Daiyh
    'Oh, uhm, stoor ik?'
    Ik hoop dat ze kleding aan hebben onder die dekens, anders ben ik weg...

Cassie - District 9
    Ik denk aan de drieëntwintig mensen die straks alleen nog maar drieëntwintig lijken zullen zijn. En aan de achterblijvers, die zonder hun broer of zus niemand meer hebben en over een paar maanden ook zullen sterven. Aan Aurora en aan Dario. En aan mezelf, want de kans dat ik de Arena weer uitkom is kleiner dan nul.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

James
    "Oh, oké" zeg ik meer kan ik niet zeggen.
    "Weet je misschien hoe laat we de arena in worden gegooid?" vraag ik, misschien kan ik nog naar de zonsondergang kijken voor de tributen die sterven.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fayan - Stylist
    "Is het belangrijk?" ik ontwijk zijn vraag. Waar ken ik die man toch van?

Primrose
    "Weet ik niet en het interesseert me ook niets. Ik hoef niet te weten hoe laat ik doodga." Zeg ik nors
    Ik heb me nog nooit zo gedragen tegenover James, maar het interessert me werkelijk niet hoe laat we in die stomme Arena worden gesmeten

Daiyh
    'Ja, eigenlijk wel. Ik sluit de deur achter me.
    'Ik had wat... geruchten opgevangen.'

Saph
    Ik kan de paniek niet uit mijn ogen houden. Was hij hierom Fayan mee te namen, names het Capitool?