• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]


    -

    [ okay! *O* *waits*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik ga rechtop zitten, en dat blijkt mijn hoofd niet zo goed te bevallen. Au. Toch ga ik koppig op mijn goede been staan en hinkel naar mijn absurd grote kast. Ik trek een simpele, zwarte jurk aan, borstel mijn haar en laat het simpelweg op mijn rug vallen. Alle sporen van make-up was ik van mijn gezicht.
    Vandaag ben ik in de rouw.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik doe wat shampoo in mijn haar en spoel het weer weg. Ik laat mijn haren vandaag los, want ik weet niet wat de personen die ons klaarmaken voor de Arena ermee gaan doen. Ik stap onder de douche vandaan en trek een mosgroene broek en top aan. Ik trek weer zwarte laarzen aan en loop weer naar mijn kamer.
    Lucas is weg. Hij moet zich ook klaarmaken voor de Arena. Ik besluit om maar eens naar de eetzaal te gaan. Er is nog niemand. Wat een verrassing. Ik plof neer op een stoel en neem een slok van mijn chocolademelk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cathal
    Slaperig loop ik de eetzaal in. Vandaagw as de grote dag, en ikvoelde me belachelijk schlecht.
    'Goede morgen, Primrose!' zeg ik toch vrolijk.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 14:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Rustig loop ik naar beneden. Niet rennend, maar lopend. Mijn gezicht is een emotieloos masker. Ik weet niet hoe mensen in het Capitool of in de andere districten rouwen, maar dat maakt ook niet uit. Ik doe het toch wel op míjn manier. Eenmaal aangekomen in de eetzaal zie ik dat Primrose er al is, maar ik zwijg. Zonder een woord, en zonder eten, ga ik zitten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Goedemorgen,Cathal." Zeg ik
    Ik glimlach en neem een hap van de lamstoofpot.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Catha;
    Ik neem een paar happen eten, maar honger heb ik niet.
    'Alles goed?' vraag ik aan haar en Cassie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    Aithne was onder tussen volledig hersteld, vandaag zou het zo ver zijn we worden de Arena in gegooid.
    "James" de stem van Aithne klinkt door de kamer heen.
    "Hmm" is het enigste wat ik uit kan brengen.
    Er gaan misschien twee seconde voorbij en Aithne zit al lang mij op de grond.
    Haar hoofd komt steeds dichter bij en haar lippen raken die van mij.
    Geschokt trek ik mijn hoofd terug.
    "Sorry, maar ik moest het gewoon gedaan hebben voordat ik sterf" mompelt ze met een bloos op haar wangen.
    Ik druk mijn lippen nu op die van haar als teken dat het niet erg is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    CrispsPink schreef:
    (...)



    Je kan altijd nog joinen, hoor. We don't bite hard. Er zijn nog een aantal mensen die heel wat later er bij zijn gekomen.


    Weet ik, maar volgensmij is er haast niets meer beschikbaar. Dus ik zal wel geduldig afwachten totdat er ooit een nieuwe RPG komt over de Hongerspelen, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Primrose
    "Het gaat prima." Zeg ik wantrouwig
    Elke tribuut hier in dit gebouw kan mijn moordenaar zijn. Oké Lucas heeft gelijk toen hij zei dat ik wantrouwig ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Weet ik, maar volgensmij is er haast niets meer beschikbaar. Dus ik zal wel geduldig afwachten totdat er ooit een nieuwe RPG komt over de Hongerspelen, hihi. (:




    Tributen zijn inderdaad niet meer beschikbaar, maar mentoren en stylisten wel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik schud mijn hoofd naar Cathal, en nog steeds praat ik niet. Mijn inktzwarte jurk heeft gelukkig lange mouwen, de verschillende breuken in mijn rechterarm zijn niet zichtbaar. Hoewel ze nog steeds gemeen pijn doen. Mijn enkel geneest gelukkig sneller, waarschijnlijk kan ik vanavond snel genoeg bij de Hoorn wegkomen. En de blauwe plekken... Tja, ze zijn niet donkerpaars meer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    James
    Aangezien we beide al aan gekleed waren lopen we samen naar de eetzaal rustig pak ik haar hand vast en loop de eetzaal in.
    Rustig ga ik langs Prim zitten en Aithne gaat rustig zitten op de stoel er naast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cathal
    Okay, wat een gezelligheid aan de tafel, denk ik. Ik neem nog een lusteloze hap.
    'Dus uhm...' negin ik. 'Wat gaan jullie de rest van de dag doen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik vis een potloodstompje uit mijn zak en krabbel dan op mijn servet; 'Ik ben in de rouw vandaag.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.