• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Niets hoor liefje.' Ik knipperde verleidelijk met mijn ogen en barstte in lachen uit. Snel schepte ik nog wat te eten op. Ik stierf zowat van de honger.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Ik schep wat eten op en kijk wat alleen om mij heen. Ik pak opvallend veel ijsbergsla en kijk verontwaardig om me heen als ik zie dat een paar kinderen me raar aanstaren. 'Wat?! Ijsbergsla is gezond!' Ik wend mijn blik af en voer zo onopvallend mogelijk Kat onder de tafel. Daarna eet ik zelf mijn bord leeg.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Z'n ogen blijven staren naar Sandriné. Dan begint ze te rillen van de kou en kruipt tegen Bronzin aan. Z'n armen trekken strakker om haar middel. Haar blauwe ogen blijven naar z'n prachtige bronzkleurige ogen kijken. 'Is het niet tijd om te gaan eten', mompelt ze en kijkt hem nog steeds aan. 'Ja, eigenlijk wel', zeggen z'n perfectgevormde lippen. Met tegenzin kruipt ze uit z'n armen en tovert ze zichzelf in droge kleding. Samen lopen ze de Grote Zaal in. Haar ogen kijken naar de tafel van Zwadderich. Abrupt blijft ze staan. 'Uhm, ik heb eigenlijk geen trek', zegt ze terwijl haar buik zachtjes het tegendeel bewijst.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Linn niet grappig.' Riep ik zodra ik door had wat ze bedoelde.
    'Jij denkt ook altijd door hé?' Ik keek haar glimlachend aan terwijl ze begon te schrokken.
    'Ook smakelijk.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik laat me meetrekken door Sandriné naar de eetzaal. Eigenlijk heb ik helemaal geen honger doordat mijn buik al gevuld is door duizende vlinders die door mijn buik rondvliegen. Wanneer Sandriné zegt dat ze eigenlijk geen honger heeft glimlach ik opgelucht. Ik pak voorzichtig haar hand. 'I-ik o-ook niet e-echt.' Ik bloos en kijk naar de tegelvloer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Neville Longbottom
    Verbaasd kwam ik de grote zaal binnen. Gwen was aan het praten met een jongen?
    Oké dat was nog niet zo vreemd nog vreemder was dat ze zo vroeg was. Normaal was ze pas een uur later als de rest aan het eten.
    En thuis was het vaak nog erger.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Ja!' Lachend at ik verder. 'He,is dat je vader niet die daar binnenkwam?'
    Gwen werd knalrood. 'Denk je dat hij het gezien heeft?'
    'Wat gezien?' Ze zuchtte. 'Dat ik met een jongen aan het praten was?'
    'Geen idee, maar vertel eens wat over DIE jongen?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Wanneer mijn bord leeg is zucht ik en kijk ik om me heen. Nog snel pak ik een muffin van een schaal en stop hem in mijn tas. 'Kat?' Fluister ik zo zachtjes mogelijk. Gelijk verschijnt Kat met zijn rode kraaloogjes. 'Ik wilde alleen even weten of je er nog was.' Ik glimlach lief en kom weer boven de tafel vandaan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Nou hij zit in HufflePuff en heet Marve meer weet ik niet van hem. O ja hij heeft een Albino rat die Kat heet.'
    Ik keek bang naar mijn vader. Hopelijk had hij het niet gezien anders kon ik echt weer veel gezeur aanhoren.
    'Als ik morgen moet blijven na Kruidenkunde ondersteun je me wel hé?' Ik richtte mijn blik weer terug op Linn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Verlegen kijkt hij naar de vloer. Met haar andere hand lift ze z'n kin omhoog. 'Kom we gaan', zegt ze en trekt Bronzin de Grote Zaal weer uit. Speels glimlacht ze naar hem en huppelt dan de binnenplaats in en ploft neer op het droge gras. Grinnikend kijkt ze naar de zon. Ze is nog nooit zo gelukkig geweest sinds de dood van haar broer. Iemand ploft naast haar neer en samen kijken ze naar de zon die zachtjes op hun schijnt. Sandriné plukt aan een bloemetje die ze uit de grond heeft gehaald. Er was geen enkele donkere wolk meer aan de hemel te zien. Alleen de schitterende zon aan de hemel


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Marylinn Savarin

    'waarom zou je moeten nablijven?' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik suck erin maar terug naar die jongen...' Ik keek even van haar vader naar haar. 'Eh, gwen?'
    'Wat?' Ze keek even op van haar bord. 'Volgens mij heeft je vader het dus wel gezien.' Gwen verslikte haar zowat in haar eten. 'Wat? Hoe bedoel je?'
    'Eh, laat ons zeggen dat ik subtielere manieren weet om iemand te bestuderen?' Gwen volgde de blik van haar vader en kwam uit bij Marve, ze werd op slag knalrood. 'Zal ik even zijn aandacht afleiden?' vroeg ik met een pretlichtjes in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:17 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bronzin
    Ik laat me weer meetrekken maar dit keer naar de binneplaats. Ik plof naast Sandriné neer en kijk haar aan. Ik bloos weer en laat haar hand los. 'S-sandriné... Uhm... I-ik.. M-mag i-ik...'Ik blijf sil en sluit mijn ogen even om mezelf te kalmeren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Logbottom
    'Je doet je best maar zolang hij maar niet meer naar hem kijkt. Trouwens waarom ik zou moeten nablijven? Omdat hij me gaat uithoren over marve ofcourse...'Ik keek nerveus van haar naar mijn vader.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Ik zucht en voel een prikkende blik in mijn rug. Ik zucht geiriteerd en draai mijn hoofd om. Ik kijk recht in de ogen van een leraar die me niet erg sympathiek aankijkt. Snel en geschrokken wend ik mijn blik af en doe alsof ik niks gezien heb.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:21 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné's helderblauwe ogen kijken hem aan. Hij heeft haar hand losgelaten en kijkt haar serieus aan. Daarna sluit hij zijn ogen en het lijkt alsof hij zichzelf kalmeert. 'Wat is er?', vraagt ze fluisterend in z'n oor. Z'n ogen schieten open en de mooie bronzkleurige ogen kijken haar weer aan. Ze glimlacht en strijkt met haar hand door haar haar. 'Wat is er?', herhaalt ze en haar ogen twinkelen in het licht van de zon. Haar ogen lijken nu nog blauwer dan ze al waren. Sandriné strijkt met haar hand door de donkerbruine haar van Bronzin.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †