• Rebecca Archer is zesendertig jaar oud. Ze verdient haar geld als hoer, maar gebruikt weinig voorbehoedsmiddelen en is bovendien als de dood voor ziekenhuizen en dus ook voor een abortus. Dus als Rebecca ziek wordt en sterft, laat ze negen kinderen achter, van een paar maanden oud tot bijna volwassen. De verschillende vaders hebben ervoor gezorgd dat de kinderen allerlei rassen hebben en ook zeer verschillende karakters.
    De negen zijn het over één ding eens: ze willen onder geen beding naar een weeshuis. Het blijkt echter moeilijker dan ze hadden gedacht om voor zichzelf te zorgen, zeker als de rekeningen zich opstapelen en het geld langzaam maar zeker opraakt. En waar is hun moeder aan overleden?

    Ik zoek hier dus één of misschien meerdere co-auteurs en titel voor. Het echte schrijven kan denk ik pas na augustus beginnen, omdat ik nu op vakantie ben en het ook druk heb met andere dingen. Ik heb voor nu even snel namen verzonnen, die kunnen nog gewoon worden aangepast.
    Ik weet nog niet zeker waar het verhaal zich gaat afspelen. In Nederland zijn de weeshuizen namelijk niet zo erg dat je liever zelf voor je kleine broertjes en zusjes zorgt. Ik dacht zelf aan Venetië, maar dat is dus nog niet zeker, als je zelf ideeën hebt hoor ik die graag (:

    Degene waarmee ik samen ga schrijven zou vanuit het oogpunt van één van de kinderen schrijven. Eventueel kan ik meerdere schrijvers kiezen, maar wees niet beledigd als je niet gekozen word: dat betekent niet dat ik vind dat je slecht kan schrijven, alleen dat ik niet denk dat je goed samen met mij zou kunnen schrijven.

    Als je mee wilt schrijven, vul dan even dit lijstje in.
    Naam:
    Hoe vaak je online bent:
    Verhaal: [Een link naar een van de verhalen die je al hebt geschreven. Als je niets op Q hebt staan kan je een kleiner stukje hier plaatsen of in PB naar mij sturen.]
    Heb je al een idee voor je personage: [Als je dat niet hebt geeft dat niks, we beginnen voorlopig toch nog niet. Ik was gewoon benieuwd.]
    Locatie-idee: [Als je niets weet maakt dat niet uit.]
    Vind je het erg om met meer dan twee te schrijven:
    Wil je nog iets kwijt:

    Het wordt trouwens geen 16+ verhaal, als je personage met iemand naar bed gaat zal je dat duidelijk moeten maken zonder de hele scène te beschrijven.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vul het zo snel mogelijk in. Ik zou het echt geweldig vinden!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam: F.
    Hoe vaak je online bent: Minstens 1x per dag.
    Verhaal: Here ya go!
    Heb je al een idee voor je personage: Ja, maar als je het niet erg vind PB ik dat liever.
    Locatie-idee: In Italië is goed.
    Vind je het erg om met meer dan twee te schrijven: Nee, al zou ik het leuk vinden om met zijn tweeën te schrijven. (:
    Wil je nog iets kwijt: Ik vind de verhaallijn super, ik zou echt graag meedoen...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Naam: F.
    Hoe vaak je online bent: Minstens 1x per dag.
    Verhaal: Here ya go!
    Heb je al een idee voor je personage: Ja, maar als je het niet erg vind PB ik dat liever.
    Locatie-idee: In Italië is goed.
    Vind je het erg om met meer dan twee te schrijven: Nee, al zou ik het leuk vinden om met zijn tweeën te schrijven. (:
    Wil je nog iets kwijt: Ik vind de verhaallijn super, ik zou echt graag meedoen...

    Ik wacht nog even op wat meer aanmeldingen voor ik iemand kies, maar alvast bedankt dat je mee wilt doen! Je schrijft trouwens prima, zeker als dat je eerste verhaal is. En het is natuurlijk goed als je het personage wilt PB'en hoor ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Heeft er misschien nog iemand een idee voor de titel? En aanmeldingen voror co-auteur zijn ook nog steeds welkom (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.