• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    Ik grinnikte toen hij begon over de neus. 'Ja ik ben familie van hem, maar mijn ouders zijn voor hem ondergedoken zijn vader en dreuzel moeder hebben hem in een gesticht gestopt. Mijn moeder is familie van de vader van Maarten. De broer eigelijk.' Ik slikte even. 'Mijn kristalen bol heeft me dit verteld: een gevecht zal plaats vinden als de tijd rijp is, de aardsvijanden van de bloedlijnen komen voor elkaar te staan.' Zei ik zacht, maar ook met twijfels. Albus was aardig. Ik zou hem nooit in mijn leven kunnen vernietigen. Ik zag heb bijna als een... Vriend


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Albus Severus Potter
    'Oké dus eigenlijk zijn we aartsvijanden? Kan het niet dat je over Lily of James praat? Ik hoef het toch niet perse te zijn?' Ik keek haar vragend aan.
    Ze had echt een neus.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    'Ik was nog niet uitgepraat Albus.' Zei ik nu inmiddels onrustig. 'Het ging zo verder: 3 grote tovenaars in 1 zullen vechten tegen jou voor de eer de dood zal komen voor de 1 de ander zal iets mogen uitkiezen.' Zei ik nu tikkend met mijn perfecte nagels. 'Snap je het dan niet? Albus Perkamentus Severus Sneep en Harry Potter. 3 tovenaars in 1. De 3 beste trouwens. Ik weet trouwens niet wat er bedoeld wordt met het woord uitkiezen.' mijn ogen straalde paniek uit want ik kon albusje niets aandoen. Ik beschouwde hem nu als een vriend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ALbus Severus Potter
    'Dat klinkt vrij serieus, maarja zolang het de tijd nog niet is moeten we er maar niet aan denken hé.' Net alsof we echt zouden gaan vechten.
    Net alsof ik ooit zou moeten vechten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    'Albus dit klinkt raar, maar we moeten bij elkaar in de buurt blijven. Het is gevaarlijk. Meerdere mensen kregen een voorspelling dat ze een aanhang zouden zijn. Ze weten dat jij de 3 grote tovenaars bent. Zo wordt je genoemd in de visioenen. Straks vallen ze je aan en dat zou ik vereselijk vinden.' Zei ik treurig. Mijn dag was zo goed begonnen en straks kwam er iemand binnen om Albus te vermoorden. Dat zou ik nooit aan kunnen zien. Ik was perfect in de verweer van de zwarte kunsten en blockeren of aanvallen. Ik kon alles met mijn Wand dus bij mij was hij veilig. Ik loog niet dus in mijn ogen was de waarheid te zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Albus Severus Potter
    'Denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen? met zo'n familie als mijne moet dat wel.' Het zou waarschijnlijk wel serieuzer zijn dan de gevechtjes van mij en James maar wat maakt dat uit.
    'Ik heb de nodige spullen om in leven te blijven.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    'Denk jij Trhiefs? Te kunnen verslaan? Albus dan moet je nog Heel veel leren. Ze gebruiken ook onvergetelijke vloeken. Daar kan je niet tegen op. Ik durf te wedden dat je mij niet eens kan verslaan [Kan hij ook niet Teresa is niet niet voor niets The Slyth Princess ze heeft nog nooit een duel verloren].' ik grijnsde. 'Ik heb nog nooit verloren ik ben de beste vechter van heel Hogwards!' Zei ik best wel vrolijk. Ik was er trots op. 'Daarom word ik The Slytherin Princess genoemt Albus ik kan gewoon goed vechten.' Zei ik met een rustige stem maar mijn ogen lachte. Hij kon mij niet aan niemand kon dat. Ik was zelfs zo goed dat ik bijna alle spreuken zonder te praten kon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ @LostPromises ik heb een leraar rol aangemaakt het afdeelingshoofd van Slytherin kan je hem erbij zetten? Alvast bedankt]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Albus Severus Potter
    'Ik kan heus ook wel wat hoor, mijn ouders hebben ook wel iets van hun gevechten aan mij overgedragen. En tegen onvergeefelijke vloeken kan ik op geloof me. Ik heb er iets voor.' Ik dacht terug aan de ontzichtbaarheidsmantel die ik van mijn vader had "Geleend".


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    'Als jij onbeschermd wil blijven rondlopen is het niet mijn schuld Albus, maar als straks iemand jou aanvalt en je kan niet teen de aanvaller op is het niet mijn schuld ik hem je gewaarschuwd en zelf bescherming aangeboden.' nadat ik dat gezegt had stond ik rustig op en liep ik uit de bibliotheek. Ik heb een plek nodig om te oefenen. Dacht ik in mezelf. Ik kende Hogwards goed genoeg om de kamer van hogenood die opnieuw is opgebouwd niet te kennen. Langzaam werd er een kleine deur zichtbaar en liep ik naar binnen. Ik pakte snel mijn Wand en keek rond mezelf. Ik zwiepte met mijn Wand en ontnam de pop van zijn Wand. Eindeloos ging ik door. 'Expecto Partonus.' Zei ik terwijl er blauwe slierten uit mijn staf kwamen. Mijn slang, mijn Partonus is een slang daardoor wist ik dat ik bij Zwadderich hoorde en bij mijn lot dat ik het nichtje van Maarten was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Het is Marten ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Oeps grapje zou ik echt moeten weten -__- ben lekker dom vandaag, maar ik ben vandaag naar school ben pas het 8ste uit du 10 voor 4 ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bronzin
    Als mijn laatste les afgelopen is huppel ik naar mijn kamer toe. Zonder enige moeite aak ik mijn huiswerk van die hele week. Ik gaap en plof op mijn bed waar mijn uil en zijn kooi nog steeds staan. 'Hooi!' Zeg ik opgetogen en glimlachend tegen de uil. De uil lijkt nog steeds chagerijnig over de aanvaring van vanmiddag. Ik voer hem wat en sta dan op niet wetend wat te doen. Dan maar naar opzoek naar Sandriné, al vind ik dat niet zo erg.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 13:53 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Hoe zit het eigenlijks met de tijd enzo, want dat snap ik nog niet echt]

    Roxanne Weasley.
    Verveeld liep ik naar de binnenplaats van het kasteel en ging op een bankje zitten. Mijn laatste les was net afgelopen. Eigenlijks verveelde ik me dood. De laatste tijd had ik niet veel vrienden gemaakt, je kunt beter zeggen dat ik gewoon vriendloos ben. Ik heb niet het drukke en sociale karakter van mijn vader geerft. Eerder het verlegenheid van mijn moeder. Ik slaakte een diepe zucht en keek een beetje om me heen.


    Stay Strong Darling

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Na een tijdje in de Common Room te hebben gezeten staat Sandriné op en loopt ze terug naar de gang. Vrolijk loopt ze door de gang en er staat een prachtige glimlach op haar lippen. Ze strijkt met haar hand door haar haar en kijkt rond, opzoek naar Bronzin. Ze haalt opgelucht adem als ze de vertrouwde bronze ogen van Bronzin ziet. Zo snel als ze kan rent ze naar hem toe en valt uitbundig in z'n armen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †