• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    'Denk je echt dat ik een Dead Eater van Voldermort wil zijn?' Zei ik bijna lachend. 'Waarom zou een Slytherin perse een moordenaar moeten zijn? Je weet toch niet wat ik wil? Of wel soms?' Zei ik een beetje van streek, maar dat liet ik nauwelijks merken. 'Zalazar nee.' Zei ik snel voordat hij bij Potter z'n nek zat om hem te wurgen. 'Je bent niet eens den Slytherin waardig. Je bent niet sluw of arrogant je bent alleen maar een klein jongetje die slim denkt te zijn tegen iemand van 15 en 2 klassen hoger. Ik zal maar respect tonen want ik weet een stuk meer dan jou.' Sisde ik naar hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bronzin
    Volgens mij kan ik niet roder worden als het meisje mijn hand pakt en zegt dat we zouden gaan lunchen. Ze trekt me mee naar de binneplaats. Een lichte teleurstelling trekt door me heen als ze mijn hand los laat. Ik knipper met mijn ogen. 'een uurtje skippen kan toch wel' zegt ze. Ik glimlach verlegen. 'J-ja, T-tuurlijk.' Stiekem leek het me niet zo'n goed idee om al in mijn eerste paar weken te spijbelen. Maar een beetje contact met de mede... tja mede wat? Dan herinner ik me weer dat ik aan een tafel zit met het prachtigste meisje dat ik ooit gezien heb. 'D-dus, mijn naam is B-bronzin, m-maar je mag m-me B-bronze noemen' Ik glimlach een beetje scheef en voel me al iets meer op mijn gemak.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 16:57 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Ik ben Sandriné', antwoordt ze en kijkt hem lief aan. Haar hand strijkt door haar haar. Bronzin rijkt naar haar hand. Als Sandriné dat ziet grinnikt ze en pakt ze z'n hand. Haar gezicht kleurt weer rood. Sandriné legt haar boeken op tafel en kijkt naar z'n prachtige bruine ogen. Haar blauwe ogen kijkt hem verlegen aan.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Albus Severus Potter
    'O en wat weet je dan wel allemaal wat ik niet weet? Zeg het maar?' Ik keek haar spottend aan.
    'En wie zegt dat ik niet arrogant ben? Of sluw?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik verbaas me zelf met mijn grote brutaliteit om haar hand te pakken. Maar als ze haar hand niet terugtrekt voel ik me fijn. 'Sandriné...' Herhaal ik binnensmonds. Ik bijt op mijn lip en speel wat verlegen met haar vingers. Ik kijk haar aan en glimlach. Haar diep blauwe ogen toveren ook een glimlach op de mijne.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Teresa
    Kleine Potter toch, dat ga ik jou natuurlijk niet vertellen. Dat gaat over mij hoe ik denk en in elkaar zit dus dat maakt jou niets uit.' Zei ik Sissend. Ik had genoeg van dat kleine kereltje. Hij was irritant als de pest. Hij was denk ik de eerste die tegen mij inging. 'Zalazar kom..' Zei ik tegen mijn slang die nu naast mijn gewaad lag. Hij bleef maar liggen en ik ergerde me eraan. 'Zalazar Nu!' Zei ik boos in Sisseltongue. Ik deed snel mijn hand voor mijn mond. Ik had mezelf veraden.
    [Kan albus Sisseltongue? Ik denk het niet want Harry kreeg het van Maarten, maar dat gruzielument ging dood en zo toch ook de Sisseltongue? Of niet. Just Asking]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Bronzin begint naar Sandriné te glimlachen. Z'n handen voel warm aan. Het geeft een warm gevoel in haar hele lichaam. Sandriné tintelt van binnen en er kriebelt iets in haar buik. Haar wangen kleuren weer rood. Z'n vingers spelen met die van haar. Sandriné's vingers glijden over z'n hand en haar blauwe ogen glijden weer over hem heen. Hij lijk flink gespierd en in het buitenlicht lijken z'n ogen nog bronzkleuriger dan ze al waren.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Nope hij kan geen Sisseltongue hoogstens een paar woordjes.]
    Albus Severus Potter
    Ik hoorde Teresa iets sissen. Ik wist bijna zeker dat het Sisseltongue was want het klonk precies hetzelfde als Pa als hij me probeerde een beetje te leren van wat hij nog wist.
    'Je bent een SisselTongue?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik zie Sandriné's ogen twinkelen en opeens schrik ik op van mijn roze wolk. Die mag niet, dit kan niet. Bronze waar ben je mee bezig?! Ik sta op en sluit mijn ogen even. Ik slik. 'Sandriné, i-ik m-moet, i-k b-bedoel. Dit kan niet.' Zo snel onze ontmoeting was, zo snel ben ik verdwenen. Als ik in de gangen aankom begin ik te rennen. wanneer ik op mijn bed in de slaapzalen neerplof is het meisje met de prachtige blauwe ogen nog niet uit mijn gedachte's gedreven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Teleurgesteld kijkt Sandriné naar de tafel. Dan staat ze op en loopt woest de poort door naar het meer. Sissend loopt ze door het bos. Eenhoorns en andere dieren vliegen opzij en Sandriné ploft neer bij het meer. 'Hoe kan ik ook zoiets doen! Hoe kon ik?!', vloekt ze tegen haarzelf. Woest gooit ze steentjes in het meer. Een vogel strijkt zachtjes naast haar neer. Het is haar uil Roxine. 'Oh Roxy. Wat moet ik nou? Ik maak er al meteen een zootje van. Voor het eerst in m'n leven maak ik er echt een rotzooi van', zegt ze tegen de uil. Ze uil kijkt haar wijs aan. 'Ach, het komt wel goed', zegt Sandriné en streelt de uil. De prachtige ogen van de jongen doemen nog altijd voor haar op en verschijnen zelfs in het water.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Teresa
    Ik gromde bijna onhoorbaar en keek hem nonchalant aan. 'Nee hoor ik kom uit rusland dat is mijn taal.' Zei ik terwijl ik hem van top tot teen bekeek. Hij mocht er niet achter komen dat ik een achternichtje van Maarten was. Ik begon te denken. Ik wist de vergetel spreuk niet meer. Ik keek hem weer aan na mijn ogen dicht te hadden gedaan door het denken. 'Weet je eigelijk wel wat het is?' Zei ik nu op een normale toon. De arrogantie was verdwenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Albus Severus Potter
    'Ik weet heus wel dat dat Sisseltongue is hoor, en ja ik weet wat het is.' Ze klonk opeens minder arrogant, Misschien zou ze wel niet willen dat de rest van de wereld wist dat ze een Sisseltongue was.
    Nou daar was ze nu dan te laat voor.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik zucht diep. Ik heb afleiding nodig om Sandriné uit mijn hoofd te krijgen. En die naam wil ik niet meer in mijn hoofd tegenkomen. Ik zoek in mijn nog niet eens uitgepakte tas tussen mijn spullen en vind mijn ipod shuffle. Ik zet hem aan en luister naar een zeikerig liefde's liedje. Snel doe ik de dopjes uit mijn oren en pak een boek uit mijn tas. Ik begin te lezen, of beter gezecht 'ik probeer te lezen.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marve
    Wanneer de saaie les is afgelopen, loop ik naar buiten en kijk naar het verboden bos. Ik grijns maar verwijder mijn ideeën snel uit mijn hoofd. Ik loop terug hogwarts in en loop naar de bibliotheek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Bronzin
    Ik zucht diep. Ik heb afleiding nodig om Sandriné uit mijn hoofd te krijgen. En die naam wil ik niet meer in mijn hoofd tegenkomen. Ik zoek in mijn nog niet eens uitgepakte tas tussen mijn spullen en vind mijn ipod shuffle. Ik zet hem aan en luister naar een zeikerig liefde's liedje. Snel doe ik de dopjes uit mijn oren en pak een boek uit mijn tas. Ik begin te lezen, of beter gezecht 'ik probeer te lezen.'

    Dingen als Ipods en Mobieltjes werken niet op Hogwarts die ontploffen :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."