• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Okeey okeey okeey je hebt gelijk. Zou de nieuwe aardig zijn? Hopelijk mag ze Grey niet anders heb ik het echt al totaal bij haar verpest.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Wat kan het toch allemaal zo perfect zijn', zegt ze en kijkt naar de roos die Bronzin vast houdt. Het lijkt op een roos die doorweekt is met het donkerste en meest prachtige bloed. Een paar dauwdrupelles plakekn aan de bladeren en geven er een mysterieuse gloed aan. Sandriné kijkt weer omhoog naar Bronzin en glimlacht lief.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Marylinn Savarin

    'Hopelijk mag ze grey niet, hopelijk mag ze grey niet.' bouwde ik haar na. 'Niemand mag Grey!' Gwen wou net een opmerking maken als een redelijk zware mannenstem achter ons weerklonk. 'Dus Linn, heb je weer stennis geschopt bij Marie-Claire?' Lachend draaide ik me om naar professor Gizéh. 'Ook hallo.'


    [Taartje, wil je Professor Gizéh even hoofd van Hufflepuff maken? *kijkt lief*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Marie-Claire Fleur Grey~ [Als ik bij haar in de klas zou zitten, zou ik haar extreem haten.]

    'Zo, die zijn we kwijt.' zei ik vergenoegd. Het was doodstil in de klas. Plotseling ging de deur open. Ik dacht dat het die rotkinderen weer waren, die het waagden om terug te komen. Maar het was iemand anders, een vrouw, rond de 35. 'Sorry dat ik stoor, maar ik vroeg net aan twee leerlingen de weg naar het schoolhoofd. Helaas ben ik die alweer vergeten, dus zou u me even naar boven willen leiden?' vroeg ze. Ik trok mijn wenkbrauw op. Wie was zij? Dat zag ze zelf kennelijk ook in, want ze zei vlug: 'Snape, Olivia Snape. De nieuwe lerares toverdranken. Aangenaam.' Ik glimlachte naar haar. 'Marie-Claire Grey.' Haar uitdrukking veranderde op slag. Ze keek me bang aan. 'Ik loop wel even mee, volgt u mij maar.' zei ik, terwijl ik de klas een waag-het-niet-blik gaf.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:38 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik begon hard te lachen.
    'Zelfs de leraren weten al wat je hebt gedaan.' Zei ik hikkend, alweer.
    'Nou meneer eigenlijk was het Gwen hier die iets over Grey zei in het bijzijn van een nieuwe onbekende lerares. Kent u haar al?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Olivia Madison Snape.
    'Marie-Claire Grey.' Ik keek haar bang aan toen ze haar naam zei. Was dit die chagereinige leraar? Dat zal nog gezellig worden deze komende weken. Ach, de andere leraren zullen vast aardiger zijn. 'Ik loop wel even mee, volgt u mij maar' zei ze. Ik knikte en liep achter haar aan. Ondertussen keek ik wat om me heen. Het kasteel was prachtig, net zoals ik verwacht had.

    Roxanne Weasley.
    'Owh ja stom, helemaal vergeten dat je in slytherin zit. Uhm wat zullen we dan doen? Lol trappen?'


    Stay Strong Darling

    Marylinn Savarin

    Het gesprek viel stil als we Grey zagen passeren met de nieuwe in haar kielzog. 'Jasper.' Ze keek hem spottend aan. Hij lachte even sarcastisch. 'Marie-Claire.' Ze bekeek mij en Gwen even alsof we vuil waren en perste er een glimlach uit naar professor Gizéh toe. Gizéh die de bui al zag hangen bood snel aan om de nieuwe lerares naar het schoolhoofd te brengen. 'Je moet toch naar Val toe hé?' Ze knikte timide, helemaal onder de indruk van hem. Net zoals Grey zijn aanwezigheid ook wel kon appreciëren. Spijtig genoeg was Val hen voor geweest.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Albus Severus Potter
    'Ik kan ook met jou meesluipen de leerlingenkamer in. Het enige waar ik voor moet vrezen is James die me opeens aanvalt maar daar heb ik al vaker last van gehad.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik vertelde haar allemaal welke verantwoordelijkheden het leraarzijn was: 'Je moet natuurlijk de klas goed in de hand kunnen houden, ik zou, als ik u was, ook een regellijst maken. En u kunt best onverwachte toetsen uitdelen, daardoor leren de kinderen beter.'
    Ze knikte vaag.
    'We zijn er.'
    Ik wees naar de grote eikenhouten deur, waar de waterspuwers al op haar wachtten.
    'Bedankt.' zei ze, zonder mij aan te kijken.
    Vlug liep ik terug naar mijn les. Ze zullen vast al aan het keten zijn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik zag het schoolhoofd aan komen lopen en een chagrijnige Grey liep weer terug naar haar lokaal.
    'Bent u Olivia Snape?' Ze gebaarde naar de nieuwe.
    'Snape? Als in Severus Snape?' Vroeg ik verbaasd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [@CutePuppy je was net iets te laat, I'm sorry]

    Valerie Noah Price
    'Ja, guinevere, dat klopt. Zij is zijn achternicht.' Het meisje voor me kreunde even als ze haar volledige naam hoorde. Marylinn, die haar best deed stapje voor stapje te verdwijnen stond ook even stil. 'Linn, kan jij over een halfuurtje nog eens langskomen. ik ving iets op van ongewassen onderbroeken in Marie-Claire's kantoor en jouw naam schoot haar als eerste te binnen. 'Volgt U mij voor de laatste dingen te regelen en daarna kan U kennis maken met Uw collega's'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    Woedend trok ik Gwen mee aan haar arm naar buiten. 'Wat in Merlins naam heb je nou weer gedaan?' Vroeg ze proestend. 'Wat het ook is, ik ben kwaad omdat ik er zelf niet opgekomen ben.' Verbaasd bleef ze staan. 'Je hebt er niets mee te maken?' Honend keek ik haar aan. 'Grappig hoor maar nee, inderdaad niet.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Wie heeft het dan gedaan?'
    'Je hoeft me niet zo dom aan te kijken want dat weet ik ook niet.'
    'Misschien was het Professor Gizéh wel? Ik zie hem er nog best voor aan weetje.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    'Gizéh? Nee, dat lijkt me -'
    'Nu je het zegt...' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Ik hef mijn kin en loop zonder de slytherin nog een blik waardig te gunnen de bieb uit. Ik glimlach naar kat en aai hem al lopend. Ik gluur even naar 2 meisjes die op de gang staan, waarvan 1 Guinevere was. Daarna loop ik via hun naar mijn kamer. Ik stop Kat in zijn kooi en begin aan mijn huiswerk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."