• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Echt? Damn! Waarom kan die gast nu niet gewoon braaf in de vierde zitten.' Gwen lachte en opende de deur van de kassen. 'Ik hou inderdaad nogal van vechten ja' Professor Longbottom kwam onze kant op. 'Hoe bedoeld U miss Savarin?' Ik grijnsde even naar Gwen. 'Niets hoor.'
    'Miss Savarin, kan U even buiten wachten? Ik wil nog snel iets bespreken met mijn dochter.' Ik knikte en grijnsde nogmaals naar Gwen. Ze trok me tegen zich aan voor een knuffel en fluisterde paniekerig: 'Laat me niet alleen.'
    'Sorry lieverd, veel succes.' Ik klopte nog even op haar schouder en sloot dan de deur van de kas achter me.

    [Em moet ervandoor, dag lieverds!]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [god, ik heb geen idee wat we bezig zijn. Ik lees even bij]


    Cool, neat, swell -Cry

    Bronzin
    ik knik traag. 'ohw...' zeg ik. Ik knipper met mijn ogen en twijfel of dit geen droom is. Ik leg mijn hand voorzichtig op Sandriné's knie en lik mijn lippen. Ik glimlach breed en net als ik denk dat mijn dag niet meer kapot kan...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Linn Bitch die je bent.' Riep ik tegen de deur.
    Toen ik me omdraaide zag ik het gezicht van mijn vader me vragen aankijken.
    'Alles goed Pap?' Ik ging op de stoel achter zijn bureau zitten.
    'Niet bepaald, wie was die jongen die net bij je stond?'
    'Gewoon een jongen die me hielp toen ik van de bank af gevallen ben.'
    'Hoe vaak moet ik ook zeggen dat je niet op die banken moet gaan wiebelen. Ik heb ervaring en dat is soms echt pijnlijk.'
    'Dat weet ik ook wel Pap.' Ja dat had ik net wel gevoeld.
    'Oké dan is het goed. Maar ik wil niet dat je zomaar met elke jongen omgaat die je tegenkomt hoor.'
    'Pa please kunnen we dit een andere keer doen de andere mensen komen eraan.'
    [ Byee Em <3]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:49 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Ik sta op en net als ik de zaal uit wil lopen zie ik de leraar die me vuil aankeek en het meisje waarmee ik net een klein gesprekje had bij elkaar staan. Ik haal mijn schouders op en loop naar de bibliotheek waar ik Kat uit mijn tas haal. Ik grijns en vertroetel hem.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Isabella
    Ik gaapte en rekte me uit. De voorbije lessen waren saai geweest. Mijn gedachten vulden zich met het huiswerk voor morgen, maar dat wuivde ik snel weg. Ik zou wel een ravenclaw vinden die dat voor mij ging doen.
    En waar anders dan in de bibliotheek vind je ravenclaws. Ik ging met een grijns op weg naar de bibliotheek. Mijn schoudertas vol huiswerk woog zwaar, maar ik zou er snel van verlost zijn.


    Cool, neat, swell -Cry

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Wat moet een Zwadderich nou met Ravenklauw', zegt de overbekende stem van Roxanne, een Zwadderaar. Geschrokken kijkt Sandriné op. 'Hou jij je mond nou maar, Rox. Jij hebt niemand minder dan de zoon van Lubbermans gezoend. Een eerstejaars', sist Sandriné, maar geschrokken slaat ze haar hand voor haar mond. Ze heeft nog nooit gesist waar iemand bij was. Bronzin gaat naast haar staan en slaat z'n armen om haar middel. 'Het geeft niet', zegt hij en drukt een kus op haar wang. 'Rox, wil je dat ik je vervloek of wil je hangen aan het plafond?', zegt Sandriné dreigend en kijkt woedend naar Roxanne. 'Uhm, geen van b-beide', zegt ze bang. Zodra ze ziet dat Sandriné haar toverstok pakt. Bang rent Rox weg de hallen in. Sandriné draait zich om naar Bronzin. 'Het spijt me dat je me zo moet zien', zegt ze en kijkt naar de grond.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Ik heb een karakter aangemaakt, maar hij staat nog niet in de lijst. Mag ik al beginnen?]


    Intersectional feminist

    Guinevere Samantha Longbottom
    Snel liep ik weg en ging in de Bieb zitten. Het enige nuttige wat ik nu kon doen. Ik pakte mijn favoriete boek uit de kast. Een van de weinige Muggle boeken die er aanwezig waren op Hogwarts.
    De Narnia boeken. Het ging deels over magie wat vooral heel grappig was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    suicidal schreef:
    [Ik heb een karakter aangemaakt, maar hij staat nog niet in de lijst. Mag ik al beginnen?]

    [Liever eerst in het rollentopic zetten anders weet niemand wie je bent.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [wow we gaan snel (':
    Ik heb alleen niet echt een idee waar ik nu over moet gaan schrijven ..]


    Me so good.

    Bronzin
    Ik slik en kijk Sandriné aan. 'H-het is a-al g-goed.' Stiekem ben ik toch wat geschrokken van de felle reactie. Ik bijt op mijn lip en leg mijn hand op Sandriné's heupen. ik geef haar een paar kusjes in de nek. 'Uhm... i-ik moet nu echt naar de bieb! het spijt me.' ik bijt op mijn lip en laat haar hand los. Ik loop zwaaiend weg de bibliotheek binnen waar mijn enige vriend die ik in die paar weekjes gemaakt hebt zit. 'Heei Marvie!' zeg ik vrolijk. Marve kijkt op van zijn schattige rat en glimlacht naar me.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Isabella
    Ik wandelde de bibliotheek binnen. De geur van stoffige, oude boeken kwam me tegemoed. Ik plofte neer op een stoeltje in zetten mijn tas op tafel. Ik deed als of ik mijn huiswerk probeerde te maken, maar eigenlijk hoopte ik dat iemand mijn zielige blik opmerkte.


    Cool, neat, swell -Cry

    Gnome schreef:
    [wow we gaan snel (':
    Ik heb alleen niet echt een idee waar ik nu over moet gaan schrijven ..]


    Komgezellig naar de bieb. Daar zijn veel mensen (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik hoorde iemand marvie roepen en ik keek op.
    Aan een tafel vlak naast me zat Marve met zijn rat te klieren en er ging net iemand naast hem zitten.
    Snel concentreerde ik me weer op mijn boek. Hopelijk had hij me net niet met mijn vader zien staan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."