• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Isabella
    Ik merkte dat het steeds drukken werd in de bib., er waren nu ook Gryffindors en een paar ravenclaws. Ik hoopte dat ik mijn neven of nichten niet zou tegenkomen.
    [Ik moet gaan, bye]


    Cool, neat, swell -Cry

    Marve
    Een vriend die zich Bronze noemt komt naast me zitten. Ik grijns en zet Kat op de grond, die automatisch de grond over ent opzoek naar etensrestjes of leuke verstop plekjes. 'Hi Bronze.' Ik glimlach naar hem en pak een boek uit de boekenkast. Dan pas valt het me op dat er zoveel mensen in die bibliotheek staan. Kat is al uit het zicht verdwenen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Hij kijkt me aan en geeft Sandriné een paar kusjes in haar nek, maar na een tijdje is hij alweer weg. Sandriné zwaait hem na en loopt schut haar haren door de war. Ze trekt haar gewaad goed en loopt dan verder door de school naar de kerkers. De Commen Room is leeg. Sandriné zucht opgelucht en ze ploft neer op de bank voor de open haard. Ze kijkt naar de open haard. 'Hoe kan je zo snel al van iemand houden, maar ik hou echt van hem en ik wil hem echt niet kwijt', fluistert ze tegen zichzelf en staart naar het knisperende vuur in de open haard.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ Bye]
    Albus Scorpius Potter
    Ik loop nar de bieb. De zaal begon steeds leger te lopen en ik moest mijn huiswerk nog maken. En aangezien het nogal gevaarlijk was je eigen huiswerk te maken in de leerlingen kamer ging ik maar naar de Bieb.
    In de bieb zaten heel veel mensen. Vooral ravenclawers en Hufflers maar ook een paar Gryffindors.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:13 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Toine

    Ik kon me niet concentreren door het constante geklets van mijn zusje. Daarom ging ik dan ook naar de plek waarvan ik zeker wist dat ik haar nooit zal tegenkomen: de bibliotheek. Ik liep langs de rijen boeken en streek het stof van de ruggen van de boeken. Ik zuchtte diep en liet me op de grond zakken.


    Me so good.

    Bronzin
    Ik vertel het hele verhaal aan Marve en past op het einde kijkt hij op. 'Is er wat?' Vraag ik. Ik sta op en ijsbeer een rondje om de tafel. 'Nou Marve ik moet gaan.' Ik moet lachen om de gekke rat van Marve die naar een meisje toe is gekropen. 'Doei!' I grinnik en loop naar mijn les.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Isabella
    Ik was bijna in slaap gevallen van al die saaie Geschiedenis-dingen, toen ik iets voelde kriebelen aan mijn been. Een klein ratje probeerde omhoog te klimmen. Ik nam hem op mijn had en lachte toen hij over mijn arm naar mijn schouder kroop. Wat een schatje


    Cool, neat, swell -Cry

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik keek even op en zag Albus binnenkomen. Ik zwaaide kort en stortte me daarna weer op het boek Eustace was net verandert in een draak en was aan het praten met de Pratende muis Riepertjiep.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Meline

    Verveeld gooide ik een kussen naar de dichtst bijzijnde persoon. De eerstejaars keek me verontwaardigd aan, waarna ik kinderachtig mijn tong uitstak. Ik besloot wat door de gangen te gaan zwerven.


    Me so good.

    Marve
    Ik pak mijn tas en sta op. Ik kijk zoekend om me heen naar Kat en zie hem kroelen bij een Slytherin. Ik schrik en loop er snel naartoe. 'Sorry.' Ik pak Kat snel uit haar handen. Kat kijkt me teleurgesteld aan. Ik trek me er niks van aan en laat hem in mijn tas glijden. Ik wend mijn blik van haar af en gooi mijn kin in de lucht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [het is extreem gevaarlijk in de leerling kamer xD]
    Teresa
    Langzaam opende ik mijn ogen. Ik was blijkbaar in slaap gevallen. De vraag van Albus bleef maar in mijn hoofd zitten. Ik moest hem zijn lot vertellen. Het van ons zal botsen als 2 vijanden door afkomst. Dat zei mijn kristale bol. Ik slikte even en stond op. Waar zou hij zijn? Dacht ik even bij mezelf. Ik liep vanuit de kerkers naar de grote zaal. Hij zal wel eten. Een keek ik om de hoek. Damn daar was hij niet. Even dacht ik na. Ik knipte met mijn vinger. 'Albus zit natuurlijk in de bieb.' Zei ik zacht tegen mezelf. Langzaam liep ik de bieb in. Ik zou hier niet gezien mogen worden gezien. Daar zat hij! Rustig liep ik naar Albus toe. Ik ging tegenover hem zitten en keek hem met een rustgevende blik aan. 'Ik wil er toch over praten..' Zei ik zacht tegen hem waardoor hij me opmerkte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ppl ik moet gaan :S Ik spreek jullie morgen wel weer ;)]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Bye Bye]
    Albus Severus Potter
    Ik schrok op toen Teresa opeens voor me kwam zitten.
    'Ik wil er toch over praten.'
    'Nou ik ben benieuwd.' Ik sloeg mijn boeken dicht en staarde haar aan tot ze begon te vertellen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    Een brok zat in mijn keel en ik kuchte even. Een zucht verlate daarna meteen mijn mond en ik hapte meteen weer naar adem. 'Jou en mijn lot zijn op een rare manier in elkaar geweven. Mijn Kristallen bol uit de ministerie van toverkunsten. Het spijt me zo erg, maar ik hoorde het pas begin de zomer Dus ik wist het niet.' Zei ik zacht zodat alleen hij ht zou horen. 'Ik ben een nichtje van Maarten Vilijn.' Zei ik dat het bijna onhoorbaar was voor hem. Meteen kreeg ik weer dreiging in mijn stem. 'Als je dit iemand zegt vermoord ik je.'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Albus Severus Potter
    Een schok trok door mijn lichaam.
    'Bedoel je als in echt zijn familie? Maar dat kan niet je hebt een neus...' Ik floepte er altijd uit wat ik als eerste dacht.
    Soms kon ik dat beter niet doen zoals nu.
    'Maar hoe is ons lot verbonden?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."