• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné kijtk de kleine uil weer aan. Die hipt naar haar toe en gaat zitten op haar schoot. Sandriné aait de uil verder en haar vingers strijken door het water. Ze zucht en legt een boek neer op haar schoot. 'Ik moet echt nog leren voor de lessen van Slakhoorn', mompelt ze en slaat het boek Toverdranken open. Haar ogen razen over de letters heen, maar lekens komt ze alleen maar de naam 'Bronzin' tegen. Sandriné klapt het boek dicht en legt het weer weg. 'Roxy, ik weet echt niet wat ik moet', zegt ze hopeloos en kijkt naar de uil die genietend op haar schoot zit. 'Ach, jij hebt een makkelijk leven. Jij hoeft alleen maar brieven te leveren', mompelt Sandriné en kijkt weer naar het water.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik ging opweg naar de grote zaal om te kijken of we al konden eten. Waarschijnlijk niet maar dan zou ik nog even de schoolboeken doorkijken die nog in mijn tas zaten. Soms was het best wel stom om je vader als leraar op school te hebben. Gelukkig gaf hij wel een leuk vak.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    Hij had me door helemaal door. Ik zou nu net zo goed kunnen vertrekken. Ik keek met angst in mijn ogen naar Zalazar. Het schoolhoofd zal me uithoren over mij. Ik keek weer naar Albus. Angst was nog in mijn ogen te zien en mijn oog begon waterig te worden. Een traan ontglipte uit mijn oog en snel draaide ik me om. Ik begon weg te lopen tot hij mijn naam riep en ik me in een ruk omdraaide.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Meline

    Ik schoof mijn kruidenkunde huiswerk naar Toine toe en hoopte dat hij de hint snapte dat hij mijn huiswerk kon gaan maken. Hij irriteerde zich vast dood aan me. Mijn wenkbrauw ging omhoog toen ik Bronze door de leerlingenkamer zag rennen naar zijn kamer. Ik streek mijn bruine haar uit mijn ogen en opende een Dreuzel tijdschrift. De knappe jongen op de cover had mijn aandacht getrokken.


    Me so good.

    Albus Severus Potter
    'Teresa! Als je het zo erg vindt zal ik er niks over zeggen hoor, tenminste ik zal het proberen.' Ik glimlachte sluw naar haar.
    Ze was aan het huilen? Kom op zo erg was het toch ook weer niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Wanneer ik net 5 minuten gelezen heb, keer ik het boek om en kijk naar de titel. 'Liefde was wat zij wou.' stond er met dikke letters op gedrukt. Ik zucht en laat me achter over op mijn bed vallen. Mijn bruine uil kijkt me met zijn grote ogen aan en ik werp hem een gekke bek toe. De uil kijkt me beledigd aan en draait zijn hoofd dan om naar het raam. Hij lijkt diep geconcentreerd en ik word langzaam wat nieuwschierig. Ik loop naar het raam toe en zet de uil zijn kooi op mijn bed. Weer kijkt mijn uil beledigt. Ik zucht en kijk naar buiten. door het vieze raam kan ik bijna niks zien dus ik open het. Ik kijk naar buiten. Ik verslik me en begin te hoesten. De uil kijkt me aan met een 'Net-goed' blik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Teresa
    Ik vertrouwde zijn glimlach niet maar toch. 'Dankje Albus.' Zei ik terwijl ik beleefd knikte. Ik ging zitten op een grote leren stoel. 'Ik kan al raden wat je denkt.' Zei ik zacht. Ik was gestopt met huilen, maar toch voelde ik me gekwetst. 'waarom huilt ze nou weer zo erg is het toch niet?' Zei ik nog zachter. Ik wou eigelijk niets meer vertellen, maar hij voelde zo vertrouwd dat ik wel door bleef praten. 'Alles ligt bij mij ingewikkeld Albus.' Zei ik rustig en wat harder. 'Je weet niet wat ik allemaal gehoord heb toen ik jou leeftijd had.' Zei ik rustig maar op een harde toon. Niemand zou het kunnen snappen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ben vanaf nu tot half 9 onbeschikbaar moet sporten dus Teresa reageert niet meer doeggies]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Marve
    Aangezien we zo gaan eten loop ik naar de grote eetzaal. De hele zaal is nog leeg, op een meisje na. Ik glimlach en ga op mijn plaats zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Antoine

    Ik liep de slaapvertrekken in en plofte neer op mijn bed. Ik zag dat ik niet de enige in de kamer was en sloeg de gordijnen van mijn hemelbed dicht. Ik legde mijn armen achter mijn hoofd en zuchtte diep. Ik zag op tegen de kerst, dan zou ik naar Frankrijk gaan met de familie. Dan zou ik worden voorgesteld aan mijn 'verloofde'. Het was een gewoonte in onze famili om je kinderen uit te huwelijken. Ik wist dat het een prachtig meisje was, maar het beviel me maar niets dat haar ouders Death Eaters waren ..


    Me so good.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik glimlacht terug naar de jongen en richtte me daarna weer op mijn boek. Het was doodstil in de grote zaal en ergens was het heel fijn dat het hier stil was. Zo kon ik me tenminste een keer concentreren op iets.

    Albus Severus Potter
    'Wil je er over praten? Soms helpt het om ergens over te praten.' Dit klonk echt heel sukkelig.
    'Ik zal niks verder vertellen.'

    [Sorry dat ik zo laat reageer ik was aan het zorgen dat ik iemands oude Ipod mocht hebben. I've got it <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Ik kijk het meisje nieuwschierig aan. Ze kijkt bedenkelijk en ik grijns. Wanneer ze haar hoofd heft wend ik snel mijn blik af. Ik grinnik en vis Kat die bijna altijd bij me is uit mijn tas. Soms voer ik hem onder de tafel wat van het eten en is hij de rest van de week in een geweldig humeur. Ik strijk Kat over zijn rug en hij bromt gelukkig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Oeh! veel plezier er mee! wat voor ipod is het?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik zou het niet weten xD Hij speelt muziek en alle HP films staan erop dus I <3 it]
    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik hef mijn hoofd op als ik voel dat er iemand naar me staart. Te langzaam draait de jongen zijn gezicht weg. Ik zie dat hij iets uit zijn tas pakt. Opens begint er iets te brommen en geschrokken val ik van de bank af.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Geschrokken draai ik me om, als ik een harde klap op de vloer hoor. Het meisje dat net nog naar me glimlachte licht nu met een geschokte blik op de grond. Als ik zie dat ze naar Kat kijkt stop ik hem qauw terug in mijn tas. Ik loop naar haar toe en help haar overeind. ´Sorry, het is Kat maar hij doet je niet kwaad hoor´Ik grijns licht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."