• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Kat? Een Rat genaamk Kat? Komisch.' Ik lag nog steeds op de grond maar hij hielp me overeind.
    'Dank je.' Ik zie hem grijnzen en ik begin ook te grijnzen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Roxy kijkt geconcentreerd naar iets. Sandriné volgt de blik van Roxy. Dan hapt ze naar adem. Daar voor het raam staat Bronzin. Sandriné schudt haar hoofd en richt zich weer op het meer. Ze trekt Roxy op haar schoot en begint weer met aaien. 'Waarom hij? Waarom nu?', smeekt ze en richt haar ogen even tot de hemel. Dan trekken er donkere wolken over de school heen. Er klinkt een luid gedonder en Sandriné schrikt. Dan stort deregen zich naar beneden en Roxyvliegt geschrokken teurg naar de Uilentoren. Sandriné's donkere haar kleeft aan haar gezicht en ze staat op en pak gehaast haar boeken. Snel rent ze naar binnen en nog voor ze het weet knalt ze weer tegen iemand aan. Ze kijkt omhoog, maar keert haar gezicht al snel weer af. Gehaast raapt ze haar boeken op en snelt de gang uit. 'Waarom nu?', vloekt ze in haarzelf en kijkt nog even om naar Bronzin, die verbaasd in de gang staat.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Marve
    ´Ja, Kat denkt soms dat hij sterker en machtiger is dan zichzelf. voordat ik hem kocht had hij een kat aangevallen daardoor heeft hij nu een aantal littekens. Daar komt zijn naam eigenlijk vandaan. Hij is erg lief hoor! Hij heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.´ Ik stop met praten als ik merk dat ik alweer vijf minuten tegen een meisje dat ik niet eens ken loop te ratelen.
    [Dat klinkt goed (;]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Uhu xD]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Als ik uitgehoest ben loop ik een grote zaal binnen. Sandriné, Sandriné, Sandriné. Ik zucht en kijk om me heen. Ik sla een paar gangen door en voor ik het weet ben ik weer verdwaalt. Als ik een harde donderknal hoor schrik ik. Ik ben altijd al bang geweest voor harde knallen. Sandriné, Sandriné, Sandriné. Paniekerig loop ik naar een poort waar een kletsnat meisje uit komt. Als ik haar beter bekijk herken ik haar. Sandriné, Sandriné, Sandriné. Ik slik en ze mompelt iets. Ik schaam me opeens dood van mijn plotselinge vertrek van vanmiddag. Ik slik. 'S-sandriné?' Sandriné, Sandriné, Sandriné


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Sandriné?', hoort ze van verte. Sandriné draait zich om en kijkt Bronzin aan. Dan loopt ze naar hem toe. 'Ja, wat is er?', zegt ze een beetje geïrriteerd. Bronzin kijkt Sandriné doordringend aan. Dan kijkt ze naar de grond en zwijgt. 'Wat is er?', vraagt ze fluisterend en kijkt hem met haar blauwe ogen aan. Bronzin blijft zwijgen. Sandriné begint ondertussen te rillen van de kou. 'Als je het niet erg vind, ga ik nu me omkleden', zegt ze met een bibberige stem en draait zich om, om weg te lopen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    'Ik heb het verpest' zeg ik haar bijna onverstaanbaar na. Ik loop naar buiten en laat me nat regenen. Ik ga op de natte stenen zittten en leg mijn hoofd tussen mijn knieën. Een traan glijd over mijn wang. Ik voel me zo rot om een meisje dat ik nauwelijks ken? Wat ben ik ook een sukkel! Ik steek mijn kin in de lucht en loop weer naar binnen. Zonder iemand ook nog maar een blik waardig te gunnen loop ik naar mijn kamer en kleed me om. Daarna loop ik naar de eetzaal en ga met een arogante blik op een stoel zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Meline

    Lachend om mijn klunzige val van de trap liep ik de Grote Zaal binnen.
    "Ik sterf van de honger!" mopperde ik toen ik naast Toine neer plofte.
    "Bon appetite," grinnikte Toine toen ik een gebakje in mijn mond propte.
    "Merci," mompelde ik met mijn mond vol.
    Toine staarde afwezig naar zijn lege bord. Er was overduidelijk iets met hem aan de hand.


    Me so good.

    -leest regels-
    Stukje bestaat uit minstens[/u] 3 zinnen.

    -leest stukje van topicstarter en bedenker regels-
    1,5 regel..

    -facepalm-
    Ik denk dat het morgenw ordt dat ik aanmaak trouwens, kan ik even bedenken wat voor persoon het wordt. Is er nog ergens behoefte aan? Een bitch, een verlegen iemand, gewoon iemand, apart iemand..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné hoort Bronzin nog wat mompelen en dan loopt z naar een binnenplaats. Een beat dreunt door haar hoofd en ze begint vanzelf door de regen te springen en schudt met haar natte haren.

    'Baby you light up my world like nobody else
    The way that you flip your hair gets me overwhelmed
    But you when smile at the ground it aint hard to tell
    You don't know
    You don't know you're beautiful!', begint ze vanzelf mee te zingen op de beat. Sandriné begint vanzelf uitbundiger te dansen. Haar gedachten beginnen vanzelf leeg te raken en ze richt zich helemaal op haar dans. Dan slaan er opeens een paar armen om haar middel. Geschrokken kijkt Sandriné op. Het is...

    [dit is het liedje: http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&ob=av2e]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:10 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Guinevere Samantha Longbottom

    'Haha oké, hoe heet je eigenlijk?' Hij leek me wel aardig.
    net zoals bijna alle mensen uit Hufflepuff.


    b][red]Zal ik doen dat iedereen 3 personages kan hebben?[/red][/b


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Endure schreef:
    -leest regels-
    Stukje bestaat uit minstens[/u] 3 zinnen.

    -leest stukje van topicstarter en bedenker regels-
    1,5 regel..

    -facepalm-
    Ik denk dat het morgenw ordt dat ik aanmaak trouwens, kan ik even bedenken wat voor persoon het wordt. Is er nog ergens behoefte aan? Een bitch, een verlegen iemand, gewoon iemand, apart iemand..?

    Zinnen en regels zijn iets ander hé -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je had ook geen 3 zinnen? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I'm sorry :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Snel ren ik terug naar buiten als ik merk dat ik mijn ipod shuffle ben verloren. Tastend door het natte gras zoek ik er naar. Tot ik opeens een stem hoor. Verstard luister ik naar de prachtige stem. Ik keer me om. Als ik Sandriné zie kan ik het niet laten om haar te laten schrikken. Ik loop zachtjes op mijn tenen naar haar toe en sla mijn armen om haar heupen. 'Heei' fluister ik zachtjes in haar oor.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 19:22 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."