• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Zuchtend loop ik de gangen door, op naar mijn volgende lokaal. Ik wacht totdat ik een paar andere van mijn klas zie en stap dan naar binnen. Ik krab even op mijn hoofd en kijk dan om me heen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lilith Astoria Malfoy
    Geschiedenis van Toverkunst, in de 4 jaar die ik op hogwarts heb door gebracht heb ik nooit opgelet bij de lessen van Professor Kist.
    Grijzend denk ik aan het gezicht van mijn vader toen ik werd ingedeeld in Hufflepuff zijn worden waren "Een echte Malfoy wordt ingedeeld in Slytherin" ik ben er nog steeds trots op dat ik geen echte Malfoy ben.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Teresa
    'Waar sloeg dt op?' Zei ik grijnzend. 'Je bent een Slytherin ga maar naar Ravenclaw als je wilt leren. En zo een toon sla je niet aan tegen Slytherin's Prinses.' Zei ik arrogant. Hoe durfde die kleine dwerg. 'Ik kan jou leven vereselijk maken kleintje let maar op mijn woorden. Ik ben normaal wat aardiger, maar niet tegen boekenwurmpjes zoals jij.' sisde ik. Ook zalazar sisde boos naar De jongens. 'Hoe heet je eigelijk?' zei ik met een arrogante ondertoon. Mijn ogen stonden groot en zalazar kwam steeds meer vanuit mijn nek naar de jongen toe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Antoine

    Geirriteerd keek ik op mijn horloge. Mel was weer eens laat voor de lunch. Ik stapte op een van haar vriendinnen af en vroeg of zij wisten waar ze uithing.
    En ja hoor, ik had dit gewoon van te voren moeten weten. Natuurlijk moest ze weer nakomen bij een of andere leraar. Toen ze 5 minuten later vrolijk de Grote Zaal binnen huppelde, wierp ik haar een boze blik toe.
    "je weet toch dat pa en ma hier ábsoluut niet blij mee gaan zijn?!"
    Ze haalde nonchalant haar schouders op en propte een croissant, gevuld met chocolade naar binnen.


    Me so good.

    Albus Severus Potter
    'Dus de slytherin Princess? Ik had altijd gedacht dat prinsessen knap waren maar ja jij laat zien dat het niet zo is.' Ik keek haar Arrogant aan en begon vrolijk te lachen toen ik zag dat de slang op me af kwam.
    'O ja je wou weten hoe ik heette, Albus.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné loopt na de les gehaast door de gangen. Zonder dat ze het merkt knalt ze tegen iemand op. Z'n bruine ogen kijken haar aan en z'n donkerbruine haar schittert in het licht van de fakkels. 'Uhmm, sorry', mompelt Jura. 'Het geeft niet', antwoordt hij met een scheve glimlach. Ik glimlach even naar hem en dan loop ik door naar de les. 'Bronze, kan je het vinden?', hoort Sandriné iemand tegen de jongen zeggen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Teresa
    Ik trok mijn wenkbrauw op en zag dat Zalazar wou toeslaan. 'Waarom lach jij om mijn slang? Hij kan je zonder probleem wurgen' Zei ik bits. Even dacht ik aan zijn naam. Albus het kwam me zo bekent voor. 'Aah een Pottertje dus?' Zei ik grijnzend. Hoor jij niet thuis in Grifoendor?' Zei ik nog steeds grijnzend. Ik ging met mijn handen door mijn Prachtige stijle zwarte haar. Het viel losjes over mijn schouder. Ik pakte mijn nagelvijl en begon te vijlen. Ik bekeek mijn perfecte nagels en richte me toen weer op Potter. 'Potters horen niet thuis in Slytherin. Je bent geen hele volbloed! Je vader is halfbloed. hoe kon de sorteerhoed.' Gromde ik hem toe. Ik wist dat dit hem zou raken. Ik stopte mijn vijl weg en hield mijn Wand stevig vast voor als Hij aanviel ik makkelijk kon blokkeren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [o ja Zalazar de slang is 2 meter dat is gevaarlijker en ik denk dat iemand zij dan wel bedreigd voeld >: )]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasper Thomas Gizéh


    Kalm liep ik de gang door tot mijn blik viel op twee leerlingen die duidelijk in de clinch gingen. "Wat moet dat hier?" Verschrikt keken ze beide op. Ik herkende er maar één van. Albus Potter. "Dus leg, uit?"


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bronzin
    Ik schrik op uit mijn gedachtes als er een meisje tegen me op botst. Haar lange haar zwaait langs haar gezicht en even hebben we oogcontact. Ik word rood, Ja Bronze moet natuurlijk weer rood worden. Voordat ik iets tegen het prachtige meisje kan zeggen word ik geroepen door een leraar. Ik draai me snel om. 'Bronze, kan je het niet vinden?' vraagt de voor mij onbekende man. 'Nee, J-ja. I-ik bedoel nee.' Ik loop nog roder aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Albus Severus Potter
    'Ik was nog liever een Mudblood geweest dan een Pureblood en jou familie zijn.' Ik zag dat ze haar staf stevig vast nam en ik pakte mijne ook.
    Soms snapte ik echt niet wat ik hier deed.
    'Ik kan tenminste iets bereiken met mijn leven het enige wat jij zou kunnen gaan doen is een Death Eater worden. Jammer dan dat onze lieve Voldemort al dood is hé.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 16:50 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné draait zich om en loopt terug. 'Uhm, ja we ging net samen lunchen. We hebben tussenuur', antwoordt Sandriné snel en pakt de jongen bij de hand en neemt hem mee naar de binnenplaats. 'Een uurtje skippen kan toch wel', zegt ze met een knipoog en haar wangen kleuren langzaam rood. Snel laat ze z'n hand los en ploft neer op een bankje.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wandless schreef:
    Jasper Thomas Gizéh


    Kalm liep ik de gang door tot mijn blik viel op twee leerlingen die duidelijk in de clinch gingen. "Wat moet dat hier?" Verschrikt keken ze beide op. Ik herkende er maar één van. Albus Potter. "Dus leg, uit?"

    We zijn in de Common room


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LostPromises schreef:
    (...)
    We zijn in de Common room


    Haha ik had nog niet alles doorgelezen, maar jullie zitten toch in verschillende afdelingen? O.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.