• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Oh,dat bedoelde je daarmee. Tuurlijk ondersteun ik je wel. Maar hé duim voor me!' Angstig keek ze me aan. 'Wat in merlins naam ben jij van plan?'
    'Zal je wel zien.' Ik stond op en begon naar de lerarentafel te lopen. 'Professor Longbottom, mag ik U iets vragen?' Hij keek me even verbaasd aan en knikte dan. 'Kan u het verschil tussen gewone peulen en peulen voor potions kunnen uitleggen?' Hij knikte enthousiast en begon direct te vertellen. Pas een kwartier later liet hij me weer gaan. 'Gwen, you owe me a big time! Mijn gehele reputatie is net naar beneden geflikkerd.' kreunde ik. 'Maar goed, voor jou heb ik dat natuurlijk wel over, hij richt hem nu tenminste niet meer op Marve.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Albus Severus Potter
    Ik liep de grote zaal binnen en zag dat hij al bijna helemaal vol zat. Ik schoof een paar eerstejaars opzij en ging zitten. Daarna begon ik te eten. Als ik nu thuis was geweest had mijn moeder gezegd dat ik echt op Ome Ron leek.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    De vlinders in mijn buik beginnen hysterisch rond te vladderen wanneer ze door mijn haar strijkt. 'Ik w-weet niet hoe i-ik het moet v-vertellen.' Ik kijk haar aan en kom iets dichter bij haar hoofd. Ik knipper met mijn ogen en bijt op mijn lip.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Neville Longbottom
    Ik keek verbaasd naar Marylinn die voor me stond. Ik wist dat ze een vriendin was van Guinevere en die zou het zeker ste weten ook wel uit kunnen leggen. Maar ik begon aan het verhaal en ging expres extra lang door.
    'Snap je het?' Ze knikte en liep terug naar Guinevere.


    Guinevere Samantha Longbottom
    'Echt zo bedankt. Zeg maar wat ik kan doen om je reputatie weer terug naar peil te brengen. Trouwens zo erg is het toch niet om tegen mijn vader te praten?' Ik dacht terug aan de vragen die ik hem wel eens had gevraagd over planten.
    'Laat dat laatste maar zitten.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin
    'Aha, je snapt mijn punt dus.' Ze knikte en lachte even kort. 'Weet je, ik denk dat ik de volgende lessen gewoon even oversla.'
    'Alles behalve kruidenkunde!' Reageerde Gwen fel. 'Waarom dan?'
    'Je moet me ondersteunen na de les!' Ik begon hard te lachen en trok haar mee als de bel ging. 'Gelukkig is dat nu, anders moest ik mijn pas gewonnen vrijheid alweer gaan opgeven na een uurtje.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Langzaam komt hij dichterbij. Sandriné's hand ligt nu op z'n borstkast. Verlegen bijt hij op z'n lip. 'Just tell me', fluistert ze en kijkt hem nog steeds aan met haar blauwe ogen. Voorzichtig gluurt ze onder haar wimpers door en glimlacht. Haar rode lippen toveren nu een prachtige glimlach en ze laat haar spierwitte tanden zien. Ze weet niet wat het is, maar hij laat haar al de hele tijd glimlachen. De vlinders voelen ver omhoog wanneer hij z'n hand om haar middel legt. Haar hele buik kriebelt wanneer hij haar weer aankijkt.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Roxanne Weasley.
    Vermoeid plofte ik neer op een sofa in de Gryffindor Common Room. Het avondeten had ik maar overgeslagen. Geen zin om te eten. Ik begon maar aan de grote stapel huiswerk voor morgen.


    Stay Strong Darling

    [@xBelieveIt, het is nog middag :Y), dacht ik toch]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Je weet niet hoe blij ik ben dat jij mijn vriendin bent. Je bent geniaal.' Ik glimlachte en trok haar in een knuffel.
    'Als ik met mijn vader ga vechten kan je trouwens misschien wel beter weg gaan want daar wil je niet bij zijn.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Ah, ik hou ook van jou hoor Gwen.' Ik knuffelde haar terug en glimlachte ook eventjes. 'Als ik met mijn vader ga vechten kan je trouwens misschien wel beter weg gaan want daar wil je niet bij zijn.' Mijn glimlach werd breder en mijn ogen lichtten op. 'Oh jawel, en Kruidenkunde? Hadden wij dat niet met Hufflepuff? Ja toch? Dat wordt fun...'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bronzin
    Ik kom wat dichterbij en onze neuzen raken elkaar nu bijna. 'Ik denk dat ik v-verliefd ben.' Voordat ik weet wat ik doe hebben mijn lippen de haren al geraakt en zijn de vlinders niet meer te temmen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ik denk zomaar dat hij niet in de vierde zit. En jij houdt echt van vachten hé? Hopelijk weet je een paar goede spreuken want als hij boos is wil je er echt 'liever niet bij in de buurt zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Wat heb ik gemist? Zit Albus nog bij mij of dat niet? Plz tell me]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Nadat hij dat heeft gezegd kijkt Sandriné hem nog steeds met een glimlach aan, maar als hun lippen elkaar raken sluit ze haar ogen en gaat ze op in de kus. Alles voelt nu helemaal omhoog en zijn ze niet meer te houden. Haar hand gaat weer door z'n haar en strijkt langs z'n gezicht. Na een tijdje gaan hun lippen met tegenzin van elkaar. Sandriné opent haar ogen en 2 heldere bronze ogen kijken haar weer aan. Een blos verschijnt er op haar wangen. 'Ik denk dat ik ook verliefd ben', geeft ze met een rood hoofd toe. En haar blauwe ogen schieten even over de binnenplaats heen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    LittleTear schreef:
    [Wat heb ik gemist? Zit Albus nog bij mij of dat niet? Plz tell me]

    [ Albus is naar de grote zaal gegaan. Ik zou zeggen kom ook ;3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."