• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    Waarom bestond er nog zoiets als les? Ze leerden je niks nieuws en als je eindelijk iets nieuws leerde gingen ze er vijf lessen over verder zeiken.
    Ik liep naar de binnenplaats en zag daar ht bekende bruine haar van Roxanne.
    'Hé Roxy!'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik lach wanneer Sandriné in mijn armen springt. Ik knuffel haar en kijk haar dan aan. 'Hallo schoonheid, lang niet gezien.' Ik zet haar weer op de grond en pak haar hand. Ik kijk om me heen om te kijken of ik niemand zie. Als ik niemand zie geef ik haar een snel kusje en grijns.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Hey knapperd, inderdaad. Veel te lang geleden', zegt ze grinnikend. Eerst kijkt Bronzin om zich heen en geeft haar dan snel een kusje. Sandriné kijkt ondeugend en kust hem terug. Een grote glimlach verschijnt er weer op haar gezicht.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Ik grijns en pak Sandriné's andere hand ook. Ik bijt op mijn lip en kijk haar lichtelijk preuts aan. 'Dus wat gaan we doen?' Ik kijk naar onze handen die elkaar nooit meer willen loslaten. Ik glimlach en kijk haar dan weer aan. Ik bloos lichtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Voorzichtig stond ik op uit de stoel. Ik had hier minstens een uur gezeten en huiswerk gemaakt. Mijn voet kraakte even maar ik negeerde het en propte alle boeken in mijn tas. Na mijn tas bij mijn bed te droppen liep ik naar het portret van de dikke dame naar buiten om iets te gaan doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Rustig ging ik op zoek naar Gwen, na kruidenkunde was ik zo snel verdwenen dat ze me al zeker niet in handen zou kunnen krijgen. Grinnikend dacht ik terug aan hoe ze tegen tegen de deur me had staan uitschelden, dat zal haar vader fantastisch gevonden hebben.

    [Em is back, tired and pissed :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ Don't be tired and pissed, that ruin my happyness D:]
    Guinevere Samantha Longbottom
    Al snel dacht ik te weten wat ik zou gaan doen. Ik zou opzoek gaan naar Linn en har eens even vertellen wat ik ervan vond dat ze zomaar weg ging. Dat zou ze niet zo snel nog een keer doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Bitchfight_O_, Bitchfight_O_, Bitchfight _O_]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Dus, wat gaan we doen?', vraagt zijn heldere stem en z'n ogen kijken haar aan. 'Ik heb geen flauw idee', antwoordt Sandriné en ze kruipt tegen Bronzin aan. Haar blauwe ogen kijken hem aan en haar perfect gevormde lippen drukken zich even tegen die van Bronzin aan. Haarvingers glijden langzaam over z'n gezicht. 'Ik wil je niet meer kwijt', fluistert ze en ze sluit haar ogen. Met de gedachte in haar hoofd dat ze haar broer ooit heeft verloren.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Marylinn Savarin

    Ik zwaaide opgewekt naar Gwen als ik haar de trappen af zag komen. Eindelijk had ik haar gevonden. 'He waar heb jij gezeten?' Woedend keek ze me aan. Oh ow.

    [Ik heb deze voormiddag 3 km gelopen en de moeder van mijn vriendin is in elkaar geslagen door mijn ex-beste vriendin, maar eigenlijk moet ik daar blij om zijn want nu heb ik NOG een reden om der in mekaar te meppen *O*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    MustacheMe schreef:
    [Bitchfight_O_, Bitchfight_O_, Bitchfight _O_]

    -Plat-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik grinnik wanneer Sandriné zegt dat ze me nooit meer kwijt wil. 'Hoezo? Ik denk niet dat dat ooit gebeurt hoor!' Ik leg mijn armen om haar schouders en grijns. 'Ben je daar bang voor dan?' Ik kijk nu iets serieuzer.
    [moet ff mijn moeder helpen. brb]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Jij bitch! Je had me toch beloofd me te helpen? Dat was niet lief weet je, helemaal niet lief.' Ik klonk als ene kleuter en dat wist ik.
    Maar hoe moest je anders boos doen en haar laten opletten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné knikt en kijkt hem aan. 'Ik ben ooit mijn broer verloren. Hij vocht een strijd die hij nooit zou winnen', antwoordt Sandriné en slikt de tranen weg. Ze legt haar hoofd op z'n schouder en sluit haar armen om z'n hals.

    [oke :P]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Marylinn Savarin
    'Jij bitch! Je had me toch beloofd me te helpen? Dat was niet lief weet je, helemaal niet lief.' Nou dat klonk volwassen. 'Nou Gwennie, we weten allemaal dat je niet boos op me kan blijven dus doe geen moeite.' Ik grijnsde even en werd dan afgeleid door een mooie, blonde jongen op 8 uur. Ik glimlachte een beetje ingetogen naar hem en keek hem dan recht in zijn ogen. We bleven kijken tot Gwen kwaad met haar vingers voor mijn ogen begon te knipperen. 'He! Ik kan toch moeilijk tegen een professor ingaan?'
    'Oh,want dat doe je anders nooit hoor.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.