• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Even verzachtte de blik in haar ogen. Wat als dit Felan was? Meteen riep ze zichzelf tot de orde, en opende één van Saphs ogen. Zijn pupil was enorm, en met een zucht liet hij het oog weer los.
    Bedachtzaam keek ze om naar Cassie. 'Weet jij wat er is gebeurd?'


    -

    Diayh
    Ik grijns.
    'Misschien dat was pijn je laat praten,' mompel ik, terwijl ik de naald over zijn nek laat glijden. Heb je ooit intense pijn gevoeld, Fayan? Pijn die in je botten trekt en je laat schreeuwen voor eht einde?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    "Prim, komt het goed met haar?" zeg ik met een knik naar Aithne de wond op haar buik bloed nog steeds.
    "Ik ben ook zo sukkel, ik weet dat ze niet met zwaarden over weg kan en nog wil ik hier heen" zeg ik en verstop mijn gezicht tussen mijn handen.
    Als Aithne dood gaat kan ik het mezelf nooit vergeven.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    Voor mijn ogen voeren ze een gsprek. ik bemoei me er neit mee. Wat vergeet ik? Alles doet zo'n pijn, maar ik moet-
    'Fayan!' zeg ik plots. alle angst in me heetf plots een doel. Oh god nee, waar is hij?!
    'Waar is Fayan?!' zeg ik in paniek. De pijn is makelijekr te negeren, met al deze angst.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Pijn? Hoezo pijn? Dat ding zorgde er toch voor dat je neerstortte op de grond? Had hij dit ook aan Saph gegeven? Verging die op dit moment van de pijn, gillend om verlossing? Ik voelde het bloed wegtrekken uit mijn gezicht. Deze man had alle macht over mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik kwam boven en zag hem liggen. Maar... Fayan is weg, en gisteravond was hij ook al half ontvoerd, maar toen hebben we hem gered. Ik heb zo het vermoeden...' Mijn stem sterft weg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Ik lach zacthjes, de naald tegen zijn tere huidje.
    'En?' vraag ik. 'Heriner je je al wie er in eht complot zit? Oh heb je.. een geheugen steuntje nodig?' Doelend op de spuit in mijn handen. Deze dosis was zoveel sterker, hij zou gillen van de pijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Saph?' vroeg ze, in een poging zijn aandacht te trekken. 'Heeft iemand jullie horen praten?' Haar stem werd zachter, behoedend voor de mogelijkheid van camera's.


    -

    Adylia
    Ik ben niet zomaar aan het rennen, maar heel geconcentreert. Met een frons op mijn gezicht staar ik voor me uit. Ik ren al ruim een half uur onvermoeibaar door, maar toch wil ik nog harder, nog sneller en nog langer. In de arena zullen ze me niet met rust laten, dus ik moet rennen. ‘‘Dat valt wel mee.’’ Hijg ik lachend, en veeg af en toe met een handdoek over mijn gezicht. ‘‘Probeer het ook.’’ Grinnik ik, en concentreer me dan weer op een punt bij de muur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cassie - District 9
    Zodra Saph begint te praten draai ik me om. Ik hurk vlak voor hem en leg mijn handen op zijn armen. 'Luister even heel goed naar me. Fayan is weg, maar we gaan hem vinden. Ik help je, het komt goed. Maar eerst moet je me vertellen wat er is gebeurd, dan verzorg ik je, dan halen we meer mensen en dan gaan we,' zeg ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nero Oriazo
    De eetzaal was tenminste leeg, zonder afleidingen. Hij wilde niet naar het trainingscentrum, hij wilde niet met de vertrouwde wapens oefenen om mensen te kunnen vermoorden. Een enigzins gefrustreerde grom ontsnapte aan hem, hij wreef met zijn vingertoppen over zijn ogen en liet zijn gezicht achter zijn handen rusten.


    -

    Saph
    Ik sla Cassie's handen van me af in paniek, ik moet opstaan. Fayan vinden. Oh god, ik heriner me neits meer. Wat is er gebeurt?
    'Ik weet het niet,' fluister ik paniekerig. 'Ik weet het niet, ik moet Fayan vinden!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ @Amycus: Is de persoon die je voor Diayh hebt gemaakt Chiara, uit de rollentopic? *Q deed even langzaam, sorry*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Blijf liggen,' zei ze meteen, toen hij op wilde staan. Ze wist niet wat er met hem was gebeurd, maar opstaan zou het waarschijnlijk niet beter maken.
    'Ik ga naar Duardo, hij zal Fayan zoeken.'


    -

    [brb]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.