• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Primrose
    "Het mag." Zeg ik tegen Brianna
    "Bedankt,Reachell." Zeg ik
    Ik knuffel Reachell en loop dan naar het camouflage onderdeel.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ Abo, en ja, persoon die het vroeg, Saph mag ontdekt worden]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Moest ik liegen of de waarheid vertellen? Ik kon eigenlijk niet anders dan de waarheid vertellen, want wat moest ik anders zeggen? Dat ik haar van me af had geslagen? Alsof hij dat zou geloven!
    "Ze is flauwgevallen," antwoord ik op een bespottende toon.

[Ik ben terug, wat heb ik gemist]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Cassie - District 9
    Ik trek mijn mes uit het houten poppenhoofd, loop naar de andere kant van de zaal en begin te rennen. Zonder te stoppen mik ik het mes naar de pop, dat in de buik blijft steken. Ik mikte op het hart, maar rennend mik ik slechter. Toch nog redelijk, vind ik. Ik kan in elk geval iemand raken als ik ren.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Reachell
    Prim liep naar het camouflage onderdeel. Ik zette de loop band wat harder.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Diayh
    Ik rol mijn ogen. Dat deed ze veel te vaak. Ze voelde spijt, en berouw naar een missie, zo diep dat ze flauwviel. Een geïrriteerde zucht ontsnapte mijn lippen.
    'Deze kant op,' zeg ik, met een duwtje in zijn rug. We waren bijna waar we moesten zijn, een klein huis aan de rand van het Capitool.

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:54 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

LWTomlinson schreef:
    [Ik ben terug, wat heb ik gemist]

[Fayan is deze keer echt ontvoerd. Valeria is weg. Brianna mag bij het bondgenootschapvan Reachell en Prim. En Adylia en Saverio hebben wat 16+ dingetjes gedaan. Dat was het dan wel weer]

Cassie - District 9
    Ik trek het mes weer los, dump het in de bak en loop weg. Ik heb een slecht gevoel over vandaag. Bang dat mijn gevoel klopt, ren ik de trappen op naar verdieping twaalf. Daar, midden in de kamer, ligt Saph. Fayan is weg.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Jill

Een soort instructeur vertelt me vanalles over planten, hopelijk weet James hier meer van, want ik ben er best slecht in. Ik zucht, en probeer nogmaals alles te onthouden.

[Ik denk dat alle tributen nu aan het trainen zijn en Fayan wordt ontvoerd ^^]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[computer viel weeer uit -.-]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Primrose
    Ik ben blijkbaar de enigste die hier is dus omdat ik me verveel, teken ik met rode bessensap een bloem op mijn arm. Wat zijn we toch weer serieus.

Fayan - Stylist
    De duw in mijn rug liet me bijna struikelen, maar ik bleef net staan. Ik wilde terug rennen, maar we waren door zoveel kleine gangetjes gegaan dat ik meteen zou verdwalen en mijn ontvoerder kende ze allemaal, dus dan had ik pas echt een probleem.
    Ik dacht aan Saph. Zou alles weer goed komen met hem? Zou ik hem ooit nog terugzien?

Saph
    Alles doet pijn. Godver, wat is er gebeurt? Waar ben ik? Ik krijg mij ogen neit eens open. Ben ik ind e Arena? Nee, wacht, daar ben ik uit. al lang. Jaren zijn voorbij gegaan. Waar ben ik in hemelsnaam, en waarom krijg ik mijn ogen niet open?

Brainna
    verlegen liep ik achter Primrose aan. Ik was zenuwachtig, ik hoopte dat het mocht.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.