• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Cassie - District 9
    'Wakker worden, Saph,' mompel ik gespannen. 'Kom op...' Ondertussen onderzoek ik hem. Ik kan de oorzaak van zijn toestand niet ontdekken..
    [omdat ik die niet weet. Waarom is Saph ookalweer halfdood?]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Adylia
    Ik ben niet zomaar aan het rennen, maar heel geconcentreert. Met een frons op mijn gezicht staar ik voor me uit. Ik ren al ruim een half uur onvermoeibaar door, maar toch wil ik nog harder, nog sneller en nog langer. In de arena zullen ze me niet met rust laten, dus ik moet rennen. ‘‘Dat valt wel mee.’’ Hijg ik lachend, en veeg af en toe met een handdoek over mijn gezicht. ‘‘Probeer het ook.’’ Grinnik ik, en concentreer me dan weer voor me uit.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Yeaaah *O*]

Amycus Calcia
    Onrustig liep ze door de gangen, haar grijsblauwe ogen gleden alle delen van de ruimtes af. Waar waren ze in hemelsnaam? Hoe kon ze een man met felroze haar kwijtraken? En waar was Duardo? Die had ze op hen afgestuurd, maar die was zeker weer te koppig geweest en dacht even een andere richting op te gaan.
    Toen ze de hoek om liep, zag ze Saph opeens. 'Nee,' mompelde ze, en liep naar hem toe. Een meisje was bij hem, en hij leek net wakker te worden. 'Saph?' vroeg ze, haar stem krachtig als altijd.

-

Daiyh
    Ik schud mijn hoofd, en loop naar de andere kant van de kamer. De deuren zijn opslot, dus waar kan hij heen? Nergens. Met een grijns open ik mijn paneel in de muur.
    'Begin eens met vertellen,' zeg ik zachtjes, terwijl ik terug loop. In mijn hand hou ik een heel klein spuitje, met een twee centimeter lange naald. 'Wie zitten er allemaal in het complot?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[m'siek! (lol)]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Cassie - District 9
    Verbaasd kijk ik op. 'Amycus, toch?' vraag ik. 'Ik ben Cassie, tribuut van district 9. Saph ademt, heeft een hartslag en zijn pupilreflex werkt,' ratel ik.

[Roohooseee, Saaaaaanneeeeeee, Faaaaaeeeeeeeeeee hoor je me?? hoever ben jij met fictie?]

Saph
    Argh, al die stemmen. alles doet zeer, en dan gaan ze een beetje herrie staan maken. Angstig, en met veel moeite open ik mijn ogen. Cassie en Amycus. Waarom voel ik me zo angstig? Er is iets dat ik vergeet, het ligt op het puntje van mijn tong.
    'Wat...?' mompel ik. Praten doet pijn.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ Saph heetf een spuitje gekregen waardoor hij flauwviel en veel pijn heeft *O*]

Fayan - Stylist
    "Weet je dat zelf niet? Goh, je zou toch denken dat je zulke informatie wel eerst moest weten voor je iemand meeneemt," Ik volg het spuitje met mijn ogen. Als hij het spul injecteerde zou ik net als Saph ook neervallen en wat had hij dan nog aan me?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Brianna
    Ik liep naar camouflage en de instructeur begon gretig uit te leggen. Ik deed hard mijn best en uiteindelijk was ik toch best een mooie hoop stenen, ik had iets gevonden wat me in de arena kon helpen!

[Oké, Chiara is klaar.
    *wacht rustig tot Diay ooit tevoorschijn komt*]

-

Cassie - District 9
    'Gelukkig, je bent wakker. Je moet me even vertellen waar het pijn doet, dan kan ik je helpen.' Ik durf niet te zeggen dat Fayan weg is. Saph zou door het lint gaan...

[Aaaah! Okedan ;D Bedankt]

Brianna schreef:
    [Roohooseee, Saaaaaanneeeeeee, Faaaaaeeeeeeeeeee hoor je me?? hoever ben jij met fictie?]

[...]