• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Ik schud mijn hoofd. Hij krijgt niets te weten. Dan maar pijn, ik verraad Saph, Amycus en Duardo niet. Daarmee breng ik niet alleen hun in gevaar, maar zullen ook alle vierentwintig tributen sterven. Dan heb ik de dood van 27 onschuldigen op mijn geweten. Nee, hij doet me maar pijn, ik zeg niets.

    Saverio - 9
    Ik stap naast haar op een loopland en begint eerst op een rustig tempo te wandelen, maar na een tijdje ga ik ook over in een snellere stand zodat ik moet rennen, maar zo snel als Adylia, dat haal ik nog niet.
    Ik kijk naar Adylia, naar haar bewegingen, naar haar gezicht die vertrokken is van concentratie en probeer me op eenzelfde soort manier te bewegen.
    Gevolg daarvan is dat ik onderuit ga.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena schreef:
    [ @Amycus: Is de persoon die je voor Diayh hebt gemaakt Chiara, uit de rollentopic? *Q deed even langzaam, sorry*]

    [Jup, that's her]


    -

    Skylar
    Ze was een moment gaan kijken in het trainingscentrum maar het was niets voor haar. Met een diepe zucht plofte ze neer in de eetzaal, en nam een hap van een appel. Was het allemaal maar voorbij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cassie - District 9
    Ik ga rechtop staan. 'Oké, ik weet niet wat er hier aan de hand is, maar dat komt later wel. We moeten iemand halen- Oh!' Ineens krijg ik een ingeving. 'Wacht! De vastgebonden vrouw! Die moet toch iets weten?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Het komt goed met haar, ik heb het mijn moeder zien doen en die doet normaal ergere wonden." Antwoord ik zacht
    De wond bloedt nog steeds, maar ik neem het risico niet om een knelverband te doen.
    "Draag haar naar haar kamer. Ze moet niet zelf lopen, ze moet zich ontspannen." Zeg ik
    Een knelverband kan haar fataal worden, zelfs mijn moeder lukt dat soms niet goed en dan gaat de persoon dood. Ik kijk wel hoe diep de wond is als het stopt met bloeden. Het lukt James vast wel om haar naar haar kamer te brengen, maar ik ga mee want wie weet wat er allemaal kan gebeuren als iemand met een goed greintje geneeskunde in hun hoofd weggaat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nero Oriazo
    Waarom moest hij nou weer gestuurd worden? Hoe kon hij rustig messen werpen in een lappen pop terwijl hij wist dat zijn veertienjarige zusje ondertussen verwoede pogingen deed om een simpel konijn te vangen? Hij sprong overeind, en begon heen en weer te ijsberen.


    -

    Saph
    Ik luister niet, en doe moeite om op mijn knieën te gaan zitten. Waarom kan ik me neit herineren wat er is gebeurt? Ikw as die vrouw aan het ondervragen, ging terug naar Fayan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik kijk fronsend opzij als ik een klap hoor, en veronderstel dat hij van Saverio komt. Ik zet de loopband uit, en hijg even uit voor ik een fles water leegdrink, en mijn zweet wegveeg. ‘‘Anderhalf uur is niet veel.’’ Zucht ik mokkend, en help Saverio overeind. ‘‘Dat was best goed.’’ Glimlach ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Skylar
    Ik liep weer weg, en eigenlijk wat heen en weer voordat ik Bero tegenkwam. Hevig ijsberend met een gezicht van staal. ‘‘Jij bent ook niet in om je moordskillz te beoefenen?’’ Gokte ik flauw.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ sexy (wbw)]

    Diayh
    Ik zucht, alsof ik het jammer vind. Langzaam duw ik de naald zijn nek in.
    'Jammer,' fluister ik met een grijns. Ik spuit het middel zijn bloedbanen in. 'Dan moet ik maar even wachten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Hij was in de veronderstelling geweest alleen te zijn, en toen hij Skylars stem hoorde keek hij met een ruk om. Een paar tellen keek hij bedenkelijk naar haar gezicht, waarna hij met een zucht zijn hoofd schudde. 'Niet echt, nee,' mompelde hij.


    -

    Cassie - District 9
    'Amycus, snap jij wat er aan de hand is?' Ik wil nu weten wat ik aan het doen ben, voor ik het verkeerd doe. Dan valt mijn blik op een klein, rond wondje in de nek van Saph. 'Uh-oh.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ['ellooooo <3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Hello,Valeria!!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [YAY! Val's back! Ik wild net Lughnaflap ondervragen, ghehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.