• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Ollaaaa <3]

Amycus Calcia
    'Ik kan het je vertellen, maar dan moeten we naar buiten,' zei ze met een zachte stem tegen Cassie. Toen ze zag waar het meisje naar keek, begon ze binnenmonds te vloeken. Ze legde er even een vinger op, de witte plek was hard en opgebold.
    'Het Capitool,' mompelde ze, en wreef haar duim- en wijsvingers onwillekeurig tegen elkaar nadat ze haar vinger weg had gehaald. Dezelfde soort naalden, het was zovaak tegen het verzet gebruikt.

-

[ Mooie timing Val (wbw)]

Saph
    Zwakje wijs ik naar de deur, waar de vrouw van gister vast gebonden zit. ik kan neit meer praten, de pijn en angst is te erg. Fayan.. Oh god, Fayan, hou vol...

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:36 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saverio - 9
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan en schiet dan in de lach. "Best goed?!" Jahoor, ik flikkerde van dat ding af en zij vond het best goed.
    Ik sla mijn armen om haar heen, trek haar even tegen me aan voor een lange zoen. "Jij bent goed in dit soort dingen, niet ik." lach ik.

Fayan - Stylist
    Ik had me erop voorbereid, probeerde de ergste pijn die ooit gehad had weer voor de geest te halen maar dit... dit was meer dan alleen pijn. Dit was zo intens, als ik nu vermoord zou worden dan zou ik die persoon eeuwig dankbaar zijn.
    Ik stond nog overeind, maar daar kwam snel verandering in. Mijn gegil echode tegen de muren, ik zakte op de grond en kronkelde over de vloer.
    Het duurde niet lang of ik zou hem gaan smeken me af te maken. Dit was teveel. Dit kon ik niet aan.

Skylar
    ‘‘Ik sta ook niet te springen, nee.’’ Verzuchtte ik, en plofte neer op een stoel.

Feel the fire, but do not succumb to it.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    'Amycus, Saph mag niet weg,' roep ik snel en dan ren ik naar de kamer waar de vrouw ligt.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Reachell
    Ik zette de loopband op de hoogste stand. Ik moest nu hard rennen.Het lukte me aardig maar het was niet lang vol te houden.Langzaam zette ik hem wat standjes lager. Ik zweet en hield een handdoek over mijn gezicht.Ik gooide een lading water naar binnen en ging toen wat aan mijn evenwicht doen.Ik ging lopen over een dunne balk. het was een eitje dus wilde ik het wat moeilijker makken.Ik ging van de balk af en hoefde de handstand op een mat.Toen ging ik op de balk staan en probeerde ik de hand stand. Het was inderdaad moeilijk. De eerste keer viel ik eraf. De 2de keer bewoog ik te veel en viel ik bijna om maar de 3de ging al veel beter. Ik hield van trainen . We moesten trainen voor de spellen maar ik trainde meer voor mijn zelf.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Diayh
    Ik keek even geïntereseerd toe.
    'Doet het pijn?' vroeg ik met een grijns. 'Ik heb het tegengif bij me, weet je...'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Fayan is ontvoerd, Saph kreeg een spuitje en viel flauw, nu is hij nogal dizzy, Cassie en Amycus staan er nu bij en ik ben net naar Lughna gerend om haar te slaanondervragen]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Amycus Calcia
    Met een ruk keek ze om, haar wenkbrauwen trokken omhoog toen ze de vrouw zag. Langzaam ging ze staan. 'Lughnasad,' mompelde ze. De vrouw was vooral bekend bij Duardo, maar Amycus had ook eens de eer gekregen om haar te ontmoeten.
    Meteen hurkte ze weer neer bij Saph. 'Ze hebben jullie horen praten,' zei ze, niet als vraag, maar als conclusie. Het kon niet anders.

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]

-

Adylia
    Ik grinnik, en streel met mijn vingers zacht over zijn borst en buik. ‘‘En nu? Wat kunnen we nog oefenen?’’ Glimlach ik teder, en houd mijn hoofd wat schuin.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fauvism schreef:

[ Fayan is ontvoerd door jou mede-evil-persoon diayh, Saph ligt te vergaan van de pijn omdat hij met een soort vergif is ingespoten, Amycus heeft je gevonden. *O*
    Oh, en mensen zijn aan het trainen.]

Fayan - Stylist
    "Alsjeblieft, laat het stoppen!" gilde ik. En hoe, dat maakte me niet uit. Al trapte hij mijn schedel in, dat zou nooit zoveel pijn kunnen doen als dit.
    De tranen stroomden sneller over mijn wangen dan ze ooit hadden gedaan en mijn stem werd nu al schor.

Nero Oriazo
    Hij bekeek haar even, en ging daarna op een stoel zitten. 'Op je vijfde was je minder aantrekkelijk,' begon hij opeens, en leunde met een frons voorover.

-

[Oh, dus Lughnaflup zit nu in dat kamertje en Amycus gaat haar ondervragen?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.