• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Oké, ik heb dus niets in te brengen. Hij duwt me de kamer uit en ik draai me nog even om naar Saph. Zijn borst gaat nog steeds op en neer en ik smeek en bid, naar alle goden die ik ken, of die daar alsjeblieft niet mee ophoudt. Hij moet in leven blijven. Hij moet.
    Maar nu kan ik alleen maar de man met de spuit gehoorzamen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    "Mag dat echt?" Ik startte een rondedansje maar bedacht toen dat dat best een goede reden zou zijn om het aanbod weer in te trekken en dus stopte ik er snel weer mee. Ik gaf Prim aan dikke knuffel. "maar, wacht, vind hoeheetze dat wel goed?" ik knipte met mijn vingers omdat ik niet op haar naam kon komen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Zodra ik de strik ongeveer kan, ga ik naar het onderdeel messenwerpen. Ik heb mijn mentor amper gezien, dus doe ik maar wat. Ik pak een van de messen die klaarliggen en werp het recht in het voorhoofd van een houten pop. 'Netjes,' grinnik ik tegen mezelf.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    Ik grijns. ‘‘Dan laat ik je wel alleen.’’ Grinnik ik, en ga naar de messenwerphoek. Als de andere mensen in de ruimte niet kijken, doorboor ik in een beweging de schietschijf. Met een glimlachje loop ik naar het volgende onderdeel; knopen leggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diayh
    Ik duw hem de lift in en druk op een klein rood knopje. De kelders, de gehime uitgangen. De spuit heb ik nog steeds in de aanslag, gelukkig staan we alleen in de lift.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Kom dan gaan we naar Reachell." Zeg ik
    Ik trek Brianna mee aan haar arm naar Reachell en vraagdan: "Mag Brianna bij onze bondgenootschap?"
    Brianna is dan misschien een hyper en maf kind, maar ze is echt aardig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saverio - 9
    Het gaat wel iets beter nu Adylia weg is, maar alleen als ik niet haar kant op kijk, want dan raak ik weer helemaal de kluts kwijt.
    Ik oefen nog een halfuur met de pijlen en dan uiteindelijk raak ik de pop recht in hart en kan ik een vreugdedansje niet tegenhouden.
    Oké, ik richtte tussen zijn ogen, maar als je richt op iemands hoofd en zijn hart raakt, dan kan dat nooit fout zijn toch? Dood is dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fae schreef:
    Cassie - District 9
    Zodra ik de strik ongeveer kan, ga ik naar het onderdeel messenwerpen. Ik heb mijn mentor amper gezien, dus doe ik maar wat. Ik pak een van de messen die klaarliggen en werp het recht in het voorhoofd van een houten pop. 'Netjes,' grinnik ik tegen mezelf.


    Brianna
    "Waarom kan iedereen dit behalve ik?!" roep ik uit en kijk Cassie verontwaardigd aan.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Adylia
    Ik kijk om met een glimlachje. ‘‘Ik neem aan dat jij voor de pijlen gaat? Messenwerpen in hetzelfde, en nog makkelijker.’’ Grinnik ik, en trap op het touw dat maar geen val wil worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik sloot mijn ogen en hoopte dat als we zo die lift uitkwamen, dat er niemand toevallig langskwam. Voor ieders veiligheid was het beter als iedereen nu even weg was.
    Ik was bang, doodsbang, stond alweer te trillen, maar was wel zo verstandig om nu niet te gillen of weg te rennen. Als hij mij meenam, was de rest veilig en dat was het belangrijkst.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    Ik was bezig met rennen toen kwam Prim naar mij toe.Mag Brianna bij onze bondgenootschap?vroeg ze onverwachts. 'ff denken.'zei ik.
    Ik keek naar Brianna, ze leek me wat Hyper maar aardig.
    'Oke, waarom niet. Als jij haar vertrouwt mag ze er bij.'Ik glimlachte


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Ik schiet in de lach. 'Gewoon, oefenen vanaf je dertiende.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Is Fayan al weg? Dan kom ik Saph ontdekken, ofzo.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Ik neem de doodsbange stylist bij de arm en sleep hem de kelder in, door de vele gangen. Ik ken het stelsel, dat onder het gehele Capitool doorloopt, uit mijn hoofd inmiddels.
    'Lughnasadh,' zeg ik na een lange stilte. 'Waarom heeft ze jou neit mee terug gebracht?' Niet dat het mij wat kon schelen, maar het moest geraporteerd worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ saph mag ontdekt worden, hij ligt in Fayan's kamer, knocked-out]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.