• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oeh, opa en oma zijn er. Even brb]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    Ik kijk om met een glimlachje. ‘‘Ik neem aan dat jij voor de pijlen gaat? Messenwerpen is hetzelfde, en nog makkelijker.’’ Grinnik ik, en trap op het touw dat maar geen val wil worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [wacht even, Fayan is ontvoerd terwijl mijn computer moeilijk deed, wat is er verder gebeurd?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Diayh
    Ik wijs naar een ladder, een van de velen in deze gang.
    'Naar boven,' zeg ik kortaf. Dit was alles? Serious? Hiervoor hebben ze me naar het trainingcentrum gestuurd? Ik kan mijn irritatie nauwelijks onderdrukken, dit was mijn saaiste missie in jaren. Gelukkig kwam ehet leuke deel zo, het martelen voor informatie. Ik grijnsde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Meteen hurk ik bij Saph en druk mijn wijs- en middelvinger tegen zijn hals. Gebons geeft aan dat hij nog leeft en ik haal opgelucht adem. Met mijn vingers haal ik de oogleden van elkaar en controleer met een klein lampje of zijn pupillen het nog doen. Ze verkleinen inderdaad; Hij is niet hersendood, gelukkig.

    [nu echt heel even weg]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Rose, hoever ben jij met fictie?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Brianna schreef:
    [wacht even, Fayan is ontvoerd terwijl mijn computer moeilijk deed, wat is er verder gebeurd?]



    [Brianna hoort officieel bij het bondgenootschap van Prim en Reachell. En Lina is er weer]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Geïrriteerd zwaai ik met mijn arm voor mijn ogen. Wat doet dat irritante licht daar?Ik vang een glimps van een bekend gezicht op. Een tribuut. Cassie, deacht ik. Discrict 9. Ik ben een mentor voor de Honger spelen.
    God, dit doet pijn.. Gaan alle mentors door zulke pijn?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Britt, was die voor Saverio bedoeld?]

    Fayan - Stylist
    Ik pakte me vast aan de ladder en klom omhoog. Ik had geen idee waar ik heenging, maar ik kon geen kant op. Waar zou ik uitkomen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jaa, maar ik ben momenteel een beetje geïrriteerd dus ik reageer wat langzamer (:]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jill

    Ik liet de planten voor nu even met rust, daar kwam ik later wel weer op terug. Ik zocht een onderdeel uit, vallen maken. Ook hier was ik best slecht in, dus ik had het hard nodig.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Saverio - 9
    Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik denk dat een kuil graaf en ondergronds ga leven." Ik kan echt niet overweg met pijl en boog. Adylia wel. Maar Adylia kon alles.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Diayh
    Ik volgde hem de ladder op. Het huis was leeg, er stonden alleen wat tafels en stoelen. Hier verbleef ik tussen mijn missies van het Capitool door. Ik greep de Stylist en leidde hem naar zijn nieuwe verblijfplaats. Er stond neits meer dan een stoel.
    'Moet ik je vast binden, of ga je meewerken?' vroeg ik, met een erg neppe vriendelijkheid in mijn stem. Ik kon een grijns niet onderdrukken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *Geeft Britt een knuffel* We still love you *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mag ik Amycus dan nu naar Saph laten hupsen?
    *bored*]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:05 ]


    -