• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saverio - 9
    Ik knikte instemmend. Dat klonk goed. Nu maar hopen dat er straks geen andere mensen op het dak aanwezig waren.

[Ik wil Fayan laten redden door Duardo, maar dat is ook stom want dan is er geen ontvoeringsdrama meer maar anders vind ik het zielig voor Fayan o__o]

-

[*drinkt water door een rietje, wacht op Lughna/Amycus/Saph en leest met spanning mee met Fayan*]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Skylar
    Ik bijt zacht op mijn onderlip, en wend mijn blik af van de jongen voor me. ‘‘Hij is vermoord.’’ Zucht ik uiteindelijk, en sla mijn ogen neer. Het was geen prettig verhaal, en sindsdien is alles gewoon steeds moeilijker.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[*Wacht geduldig op een post van Lina*]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ :'D ik zou ook zwak zijn, jesus christ that msut hurt o.o]

Diayh
    'Oh gut, ben je bang dat we je liefje pijn doen?' vraag ik, doelend op de man die eerder bij hem was. 'Zit hij in het complot?'

Saph
    Tijd gaat langzaam voorbij, maar uiteindelijk verdwijnt de pijn. Het is uitgewerkt. Wat het ook was, het is voorbij. Trillerig sta ik op.
    'W-Waar is Fayan?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[*heeft geen idee wat ze moet schrijven omdat ze de hele situatie maar half begrijpt.

@Fayan: de rollenlijst in de beginpost is niet echt up-to-date, zal ik je eentje sturen waar wel alle rollen instaan? (:]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Brianna
    Ik klom op het bouwwerk en ging op mijn handen staan. Toen, stapje voor stapje, liep ik op mijn handen de dunne evenwichtsbalk over. ik zag mensen met open mond naar me kijken. Toen ik de overkant had bereikt sprong ik er met een sierlijke salto vanaf en begon Reachell instructies te geven. Een triomfantelijk gevoel verspreidde zich door mijn borst. Ik wist eindelijk wat ik de spelmakers zou laten zien.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Adylia
    ‘‘Fijn.’’ Ik huppelde naar de douches, en douchte en trok schone kleding aan, waarna ik mijn haren deed, en weer teughuppelde. ‘‘De keuken plunderen?’’ Stelde ik voor met een vrolijke glimlach.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Nero Oriazo
    'Door een Vredebewaker?' vroeg hij, en trok één van zijn wenkbrauwen even op. Was het dan toeval, of waren er meerdere gezinnen wiens vader of moeder werd vermoord na het uitspreken van hun mening?

-

[ @Val: Fayan is otnvoerd.
    Saph is nog in Fayan's kamer, in paniek
    En Cassie ging Lu-dingetje ondervragen]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ja is goed (:]

Fayan - Stylist
    "Nee," huil ik. "Nee, hij heeft er niets mee te maken!" Niet Saph.. niet Saph... hij moet van hem afblijven. Ik zou dit weken ondergaan, alleen maar om hem te redden.

Fauvism schreef:
    [*heeft geen idee wat ze moet schrijven omdat ze de hele situatie maar half begrijpt.

@Fayan: de rollenlijst in de beginpost is niet echt up-to-date, zal ik je eentje sturen waar wel alle rollen instaan? (:]

[Lughnasad was toch vastgebonden in die kamer, en Cassie gaat naar haar toe :'D]

-

Saverio - 9
    Ik rechtte mijn rug en stak mijn arm uit zodat ze kon inhaken.
    "Wij gaan plunderen." En toen schoot ik in de lach.

Amycus Calcia
    Met een zucht ging ze rechtop staan. 'Ik weet het niet,' gaf ze toe, haar felle, grijsblauwe blik gleed naar Lughnasad.
    'Degene die hem mee heeft genomen, Saph. Weet jij hoe hij of zij eruit ziet?'

-