• Heyy allemaal!

    Ik zoek een tokio hotel story.
    Een paar eisen waar hij aan moet voldoen:

    - Bill/Tom kaulitz story (TC mag ook maar geen bandcest)
    - Beschaafd Nederlands
    - Redelijk veel hoofdstukken
    - Een verhaal waar overnagedacht is, dus niet ter plekke verzonnen zeg maar.

    Alvast bedankt!
    p.s. het mag gerust een beetje afwijken van deze puntenxD

    -> Verplaatst naar stories promoten


    I am an idiot, I move.

    Verplaatst naar stories promoten. ^^


    Let the Night embrace you

    Deze story is een aanrader: Het lot

    Ik ben geen TH fan, maar dit verhaal is wel leuk! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nyx schreef:
    Verplaatst naar stories promoten. ^^


    Huh? Ik had story promoten aangeklikt. Waar stond hij dan bij?

    Maudjuhh schreef:
    (...)

    Huh? Ik had story promoten aangeklikt. Waar stond hij dan bij?

    Story problemen ;]


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)
    Story problemen ;]


    Oww haha, dat heb ik wel eens, dan lees ik te snelxD
    sorry

    -> The code. (gebaseerd op Tokio Hotel hun Amerikaanse tour in 2008 en het feit dat Bill op zoek is naar zijn ware liefde, meer dan 50 hoofdstukken)
    -> Threatened. (over deze is echt nagedacht aangezien dit mijn eerste horror is)
    ->Irgendwie schlagen uns die Herzen durch die Nacht. (in het begin lijkt het misschien een beetje doorzichtig, maar dat is het niet, heeft 100 hoofdstukken)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb een twincest voor je? 54 Delen.


    Scream for mercy!

    Ik heb nog een Tom love story, waar ik aardig wat tijd in steek aangezien het mijn enige is voor nu. Misschien lijkt het je wat?

    Just you and me, against the world.

    Woops, wat informatie zou handig zijn natuurlijk :X ;

    Lotte een normaal meisje van 17 jaar oud, besloot na lang piekeren met haar nichtje mee te gaan naar een Tokio Hotel concert. In een ergens vaag verleden is ze wel fan van de jongens geweest, maar besefte dat ze andere prioriteiten moest stellen in het leven en is toen gestopt met het fan zijn. Bij het concert merkt ze dat ze wel erg veel aandacht krijgt van de gitarist, waar haar nichtje Rianne tot over haar oren verliefd op is. Per ongeluk komt ze met de gitarist in contact, maar wat als haar vriendje Liam daar achter komt? Hij wil er alles aan doen om Lotte bij hem te houden, maar hij dan ook echt werkelijk bereid er alles voor te doen. Maar nu moet Lotte kiezen. De lieve, leuke, gitarist of haar vriendje Liam die er al jaren voor haar is?



    Liefs.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 18:13 ]

    Werkelijk? Moet daar een topic over?
    Heel quizlet staat vol met TH verhalen! Klik een willekeurig profiel aan en wss heb je al 2 stories op één profiel.(nerd)


    everything, in time

    Hilf mir fliegen.
    Judith (14) schrijft haar leven van zich af op losse kladblaadjes. In haar notities leer je Carlo kennen een vage kennis van Judith. En ook leer je Bill Kaulitz de zanger van Tokio Hotel kennen. Hij bouwt in Judith haar notities een speciale band met het meisje op. Maar dan gebeurt het geen wat verboden is ze worden verliefd.

    Beetje bij beetje zal je te weten komen wat er is gebeurt in Judith haar leven en waar ze nu is. Maar aan het eind weet je pas echt alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Forever is a promise.

    Sharona is een meisje van 16 jaar dat bij haar moeder en zus in België woont. Samen met haar vriendin Inez, die ook 16 jaar is probeert ze te overleven zonder de liefde van haar leven. Soms moeilijker dan anders maar dan lijken àl haar dromen uit te komen…

    ~ Bevat ondertussen al drie seizoenen en in totaal 165 hoofdstukken.

    [Ik wil er ook even bijzetten, dat dit mijn alleerste story was/is. Ik ben hem begonnen in 2007, dus in het begin kan het nog al saai zijn, dat weet ik niet- bepaal je zelf maar, maar het gaat beter en beter, al zeg ik het zelf. Ik hoop dat je hem ook goed zult vinden. ;d]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 18:12 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Desolate schreef:
    Werkelijk? Moet daar een topic over?
    Heel quizlet staat vol met TH verhalen! Klik een willekeurig profiel aan en wss heb je al 2 stories op één profiel.(nerd)


    Maar als je een specifiek soort story zoekt, is het zo gemakkelijker. Lijkt mij (: