• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

__

Je kan altijd inspringen, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Brianna
    "Mij best, al denk ik dat ik het niet erg goed kan, ik ben erg slecht met vechten." zeg ik.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Fayan - Stylist
    Nee, hij wist wie Saph was... hij kende hem.
    "Saph heeft dat domme wijf al eens verslagen! Zij kan NIETS tegen hem beginnen!" riep ik. De pijn was nog lang niet weg, maar ik krabbelde overeind en probeerde uit te halen met mijn vuist.

Amycus Calcia
    Met een onwillekeurige ruk maakte ze zich los van Saph, haar kille blik gleed even over het gezicht van de Capitoolvrouw. Ergens vroeg ze zich af of Lughnasad haar zou herkennen.

-

Lughnasadh
    En daar was de man weer die me eerder al had ondervraagd. Hij zag er echt verschrikkelijk verwijfd uit, en aan de hoeveelheid boosheid die hij al had getoond kon ik afleiden dat hij waarschijnlijk de partner was van die Fayan.
    "Met alleen een "hij" kan ik niet zoveel. Wie bedoel je?"

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Waar zou Lughnasadh Amycus van moeten kennen? o.o]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Diayh
    Ik dook weg, maar hij raakte mijn schouder. Was dat alles? Capitool slappelingen...
    'Zou hij haar weer kunnen verslaan?' fluisterde ik, terwijl ik naar een nieuw spuitje greep. Geen idee wat het was, het maakte niet uit. 'Met dezelfde pijn als die jij net doormaakte?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amycus Calcia
    Geërgerd ging ze voor de vrouw staan, haar wenkbrauwen krulden in een lichte frons. Ze deed geen moeite om de afkeuring te verbergen voor haar. 'En, wie hebben jullie deze keer gestuurd om jouw klusje op te knappen, aangezien jij werd overmeesterd door een stel kinderen?'

-

Skylar
    Ik zucht diep, en knik. ‘‘Ik hoef me toch geen zorgen meer te maken. Ik lig er straks toch naast.’’ Prevel ik zacht, en dwing mezelf waterig te glimlachen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Cassie - District 9
    'Mis je je mes?' herhaal ik met een spottend toontje. Ik besteed voor nu even geen aandacht aan Amycus en Saph, hoewel ik hoop dat ze niks stoms doen.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Reachell
    'dan gaan we eerst oefenen met de poppen.'We liepen naar het oefen onderdeel met de zwaarden. Er kwamen steeds wat poppen omhoog9je moest wel snel zijn anders waren ze weer weg) en die moest je dan met de zwaard er door heen steken of door midden. Ik pakte een scherpe zwaard en probeerde het. Ik raakte ze allenmaal. Ik gaf haar wat instructies.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Fauvism schreef:
    [Waar zou Lughnasadh Amycus van moeten kennen? o.o]

[Amycus zit in het verzet, Lughnasadh is blijkbaar van het Capitoolbeschermclubje ofseu :'3]

-

Nero Oriazo
    'Dat is niet zo,' zei hij, en keek op. Hij voelde zich verplicht om haar te beschermen in de Spelen, om degenen die op haar joegen om het leven te brengen.

-

Saph
    Amycus en Cassie gaan door emt ondervragen, ik ben te zwak om op mijn benen te staan. Ik blijf dus op de grond zitten, en luister stilletjes.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Adylia
    Ik glimlach, en knik terwijl ik de lift instap, en een lief kusje op zijn wang druk. ‘‘We sturen iedereen weg die ons komt storen.’’ Grijns ik, en druk op de knop van de 13e etage.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fayan - Stylist
    "NEE, je laat Saph met rust!" De tranen begonnen opnieuw te stromen, maar toen bedacht ik me... hoe ging hij dat spuitje bij Saph krijgen? Dan was ik alleen, dus dat kon helemaal niet, want dacht hij echt dat ik hier zou blijven?
    "Mij mag je pijn doen, zoveel je wilt, maar mijn Saph doe je niets," snikte ik.