• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lughnasadh
    "Eén voor één, alsjeblieft." Mijn lippen krulden om. Ze waren duidelijk niet ervaren met ondervragen, aangezien ze allemaal door elkaar heen aan het praten waren.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saverio - 9
    "Ik schiet ze wel neer met mijn fantastische boogschietkunsten." grijns ik en ik pak Adylia bij de hand en neem haar mee naar het kleine tuintje, achter op het dak. Dit was perfect.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik zucht, en schud mijn hoofd. ‘‘Ik heb niets om naar terug te gaan.’’ Prevel ik zacht, en laat mijn hoofd zakken, waarna ik mijn slanke vingers om mijn gezicht sluit. Niet lang daarna voel ik mijn schouders schokken en de zoute vloeistof door mijn vingers glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Amycus wel, die negeert Saph en Cassie alleen een beetje =3]

    Amycus Calcia
    Vanuit haar ooghoeken keek ze lichtelijk geërgerd naar de andere twee. Konden ze het niet gewoon aan haar overlaten?


    -

    Cassie - District 9
    'Geef nou maar antwoord,' zeg ik. 'Je kan namelijk antwoord geven of lekker hier blijven liggen. 'T kan wel even duren voor je word opgehaald door je mooie organisatie. Er was er een binnen, weet je dat? Hij heeft je niet eens even meegenomen. Wat ben je toch waardevol,' spot ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Ik keek hem spottend aan.
    'Nee, er zijn genoeg mensen die hem pijn kunnen doen in mijn plaats,' zeg ik. 'Ik heb ondertussen een ander speeltje waar ik me mee bezig kan houden.' Ik neem een paar stappen, tot ik recht voor hem sta.
    'Ik hoop dat je nog wat gegil hebt bewaard.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Ditging me in ieder geval beter af dan de messen. Ik raakte ongeveer drie kwart van de poppen en was erg trots op mezelf. Ik was nog steeds niet van plan om te vechten, maar als het moest had ik nu tenminste iets waar ik een beetje mee overweg kon. Als ik een zwaard wist te bemachtigen...


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nero Oriazo
    Shit, nu zat ze dus te huilen. Wat moest hij daar nou weer mee? Bij huilende mensen stond hij het liefst meteen op en vertrok, maar dat kon hij niet maken. Voorzichtig schoof hij dichterbij, en legde onhandig een hand op haar schouder.


    -

    [Saph zit met zijn hoofd bij Fayan en volgt het gesprekje half *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik grinnik hoofdschuddend, en leg het kleed neer in het donzige gras. De bloemen roken heerlijk, en de zon scheen. ‘‘Het lijkt op het bos thuis.’’ Glimlach ik. Ik zou willen dat deze dag nooit om zou gaan. Vrolijk pakt ik het eten uit, en goot glazen vol met chocomel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lughnasadh
    "Er was er één binnen hier?" Voor het eerst tijdens de ondervraging klonk ik echt verrast. Voorzichtig ging ik iets rechter op zitten, aangezien ik nog steeds in een enigszins beschamende slaaphouding lag.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Cassie is van plan om Lughna zometeen met haar eigen mes te bedreigen, maar loopt haar eerst even te pesten(A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    'Cassie,' siste ze met een felle ondertoon, wat onaardig klonk dan bedoeld. Ze snapte dat het meisje wilde helpen, maar op dat moment wilde Amycus gewoon doen waar ze tenminste goed in was: haar werk bij het verzet.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik wankel achteruit en mijn ademhaling versnelt. Blufte hij? Hij leek heel serieus. Ik maakte me geen zorgen om het spuitje, maar om Saph. Ik had hem gisteravond gevraagd me niet te komen zoeken als ik ooit werd meegenomen, maar zou hij luisteren? Zou hij zichzelf in veiligheid brengen? Ik geloofde er niets van en dat maakte dat ik weer trilde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    'Goed gedaan! dat ging wat beter dan de messen.'Zei ik.
    'Ik hoop dat er Spotgaaien zijn in de arena .'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor