• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik knik. 'Maar jij bent er nog steeds. Moet je onderhand niet naar de wc, trouwens?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saverio - 9
    Ik lachte met haar mee en dacht aan mijn thuis, maar daar werd ik zo verdrietig van dat ik me snel weer op Adylia richtte.
    "Weet je, zo met jou vind ik het hier zelfs leuk."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Het kon me niets schelen dat ik voor schut stond, dat hij me een huilebalk zou vinden of wie me zo zou zien. Ik mocht nooit huilen, en nu had ik het nodig. Dus sloeg ik mijn armen om de jongen heen, en snikte uit tegen zijn borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Cassie ziet alleen een geïrriteerde mentor die ze maar een keer of drie heeft gezien, aangezien niemand haar over het plan wil vertellen(cat)
    Dus vandaar, ze luistert niet xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Ik haal de naald van de spuit langzaam over Fayan's nek, terwijl ik het etiket lees.
    'Wil je de pijn voelen waar je gelievde Saph nu doorheen gaat?' vraag ik. 'Lughnasadh zal hem inmiddels al aan eht martelen zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    "Aiden!" roep ik mijn stem is goed hoorbaar door de gangen.
    Ik ben Prim veel verontschuldigd ik laat mijn hand gaan door Aithne haar haren.
    Kapot vallende dingen zijn goed hoorbaar uit de kamer van Aiden, wanneer de geluiden zijn gestopt komt Aiden naar buiten "Wát?" de irritatie in Aiden's stem zijn duidelijk wanneer hij Aithne ziet rent hij naar ons toe en pakt haar over en ik en Prim volgen hem richting zijn kamer.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lughnasadh
    "Dat zou prettig zijn, ja. Zolang jullie maar niet de wacht gaan houden naast het toilet."
    Dit was mijn kans te ontsnappen. Waren ze soms vergeten dat er in alle badkamers verborgen luiken zaten?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Ik glimlach flauw. ‘‘Ik hou van je.’’ Prevel ik zacht, en leg mijn hoofd neer op het kleed zodat ik naar de lucht kan kijken. Alles gaat zo snel. Het liefste zou ik deze dag iedere keer opnieuw willen beleven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Je liegt! Ze kan nooit bij Saph komen en al helemaal niet van hem winnen. Het is eerder omgekeerd." sis ik. Er gaat een rilling door mijn lijf als de spuit langs mijn nek gaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Langzaam schoof ze één van de stoelen dichterbij, en ging zitten. Blijkbaar moest ze maar meedoen met een puber, anders schoot ze nog niks op.
    'Je mag het wel even ophouden, Lughnasadh..' Haar stem klonk spottend, haar mondhoeken krulden omhoog in een niet bepaald aardige glimlach. 'Dus vertel, wie zou je goed kunnen vervangen? Dryope, of Flavia?' noemde ze twee namen op van Capitoolinwoners, waarvan Amycus wist dat ze in dezelfde groep zaten als Lughnasadh.


    -

    Primrose
    James en ik volgen Aiden naar zijn kamer en het enigste waar ik aan kan denken is: Hoe zou ik reageren als hij geraakt werd door een zwaard? Het voelt niet langer goed om gevoelens te verbergen voor één van je vrienden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Een vriendin van mij heet Flavia. O:]

    Lughnasadh
    Ik trok spottend een wenkbrauw op. Zo gemakkelijk zou dit heus niet voor ze worden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    'Spijtig, je mag lekker blijven liggen,' grinnik ik. [Wat? Cassie is niet gek, hoor. Ze gaat haar echt niet losmaken.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brianna
    "Waarom spotgaaien?" Vroeg ik verbaasd.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saverio - 9
    Ik leg mijn hoofd naast die van Adylia en hoop dat ze niet ziet dat ik bloos.
    "Ik ook van jou," fluister ik. Kon deze dag nog beter? Wat maken die Hongerspelen ook uit, nu is alles perfect.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen