• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saverio - 9
    Ik opende mijn ogen, drukte een teder kusje op haar lippen en keek haar toen aan. "Ik hou van je." zei ik, dit keer goed verstaanbaar, in plaats van zacht fluisterend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Met een bedachtzame uitdrukking op haar gezicht leunde ze achterover, en sloeg haar benen over elkaar. 'Ik dacht dat je wel meer op de hoogte was. Valt me erg van je tegen.'


    -

    [ Ja, okay, fijn, dankje Layan. (cat) *Voelt tranen komen* Geweldig dat je zo geweldig goed kan schrijven hoor, echt >.<]

    Diayh
    Grijnzend kijk ik toe. Ach, wat is er leuker dan dit? Ik kijk op mijn horloge. als ik voor vanavond geen informatie heb, kan ik alleen maar overgaan op plan B.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    "Jemig, wat slim!". Ik had nogal de boehoefte om weer de plafondbalken op te klimmen en deed dat dus ook. Ik ging met bungelende benen naar beneden zitten kijken hoe de anderen trainden. Het waren er veel minder dan daarstraks... Ik besloot gewoon maar een beetje rond te gaan speuren naar technieken, dan hoefde ik zelf niet zo veel te doen en ik kon het van bovenaf makkelijk in de gaten houden. Na ongeveer een halfuur te hebben gekeken vond ik dat ik wel weer genoeg had opgestoken en ging maar een beetje door de eetzaal banjeren, etend.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nero Oriazo
    Twijfelend sloeg hij zijn sterke armen om haar middel, zijn blik gleed naar haar lokken, die haar gezicht bedekten. Hij voelde zich zowel ongemakkelijk als bezorgd.


    -

    Adylia
    ‘‘Dat is alles dat ik wilde horen.’’ Glimlach ik vrolijk, en druk mijn lippen zacht terug op die van hem. Het was perfect, en ik wilde dat het altijd zo bleef.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cassie - District 9
    Ik ga in kleermakerszit op de grond zitten en pak het mes uit mijn zak. Het is dezelfde die Saph gisteren van de vrouw heeft afgepakt, maar ik heb het bloed er afgewassen. Ik speel een beetje met het mes en vraag me af of ze haar mes zal herkennen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry D: *hugs tightly*]

    Fayan - Stylist
    Na een tijdje stierf het gegil weg en bewogen de beelden niet meer. De kamer zat vol met de lijken van mijn dierbaren, en de groep jongens die er lachend omheen stonden... om Saph.
    Ik bleef als een bolletje liggen, maar stak trillend mijn hand om hem vast te pakken, maar tastte in het niets.
    "Saph..." mijn stem was zacht en schor van het gillen en huilen. "Saph... kom bij me... niet doodgaan..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Vermoeidheid slaat toe. Fayan, hou alsjeblief vol.
    'Alsjeblieft,' mompel ik. Uitgeput leun ik tegen de muur aan. Ik luister niet meer naar amycus of de vrouw. Stilletjes lopen de tranen over mijn wangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Vanuit haar ooghoeken zag ze iets flikkeren, Cassie zat met een mes. Bedenkelijk bevochtige ze haar lippen met het puntje van haar tong.
    Langzaam keek ze naar het meisje om. 'Gebruik hem dan,' siste ze kortaf, duidelijk genoeg voor haar.


    -

    [Eigenlijk wil ik met Amycus naar Felan, maar dat is momenteel een beetje aso =3]


    -

    Skylar
    Mijn buik deed pijn van het huilen, en uiteindelijk bleef ik uitsnikkend, een natrillend tussen zijn sterke armen wat zitten. Ik was uitgeput van het huilen en het voelde goed om eindelijk eens beschermt te worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diayh
    Geïntereseerd keek ik hou hij opgerold in het niets tastte. Dit was mijn kans
    'Vertel het,' zei ik zachtjes. 'Vertel het, laat de marteling ophouden.' Mijn stem klonk anders, en ik hoopte dat hij neit zou merken dat ik het was. Dat goedje kon rare dingen doen met je hersenen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [nog 19 reacties en we moeten weer verkassen, iemand vast een nieuwe aanmaken?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Vragend ga ik overeind staan. Ik druk het koude staal tegen de keel van de vrouw, hoewel ik niet door de huid heenga. 'Herken je het?' vraag ik spottend.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.